De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Opwekking 2019

ForumAgenda

26 – 50 van 56    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  Volgende Plaats reactie

• 6 juni

Ieder mag zijn mening zeggen hoor, Louise!

• 6 juni

Gelukkig maar ! Echt ik wens een ieder die wel gaat fijne dag of dagen!

• 6 juni

Ik ben er ook veld a rij 8 graag zwart met suiker

SANDRA421 schreef:

Ik hoop op de zondag aanwezig te zijn!

• 6 juni

Dat schreef ik vorig jaar :-)

6 juni gewijzigd door SANDRA421

• 6 juni

Grappig

• 6 juni

BART092 schreef:

Ik ben er ook veld a rij 8 graag zwart met suiker

Bied je koffie aan?

• 7 juni

Ik hoor net dat de diensten toch doorgaan, het weer valt heel erg mee. Fijn!🙏

Ik ga zo kijken via Family 7. Wie nog meer?

• 7 juni

Ik ga ook kijken maar er is nu nog een ander programma op family 7

• 7 juni

Oh ik zie het al...begint om 8 uur😀👍

• 7 juni

LAURA270 schreef:

Oh ik zie het al...begint om 8 uur😀👍

Ja😊

• 7 juni

Het lied...find me in the river :-)

gezegende samenkomst allemaal :-)

7 juni gewijzigd door FRANCISCA289

• 7 juni

Mooi, Francisca!😊

• 7 juni

Laten we met zijn allen ( als SC familie, ieder op zijn eigen plek) bidden voor gunstige weersomstandigheden, zodat dit grote christelijke evenement gezegend door mag gaan !!!

ook voor de komende dagen, het is elke keer deze week spannend....

7 juni gewijzigd door BOUKJE461

• 8 juni

Live meekijken.

• 8 juni

Ja ben aan het kijken👍

• 8 juni

Fijn dat je de link hebt geplaatst. Ik heb het ook aangezet

• 9 juni

Mooi en bemoedigend om te lezen....

www.destentor.nl/dronten/opwek ... t-god~a0e0eaad/

Heb ook heel veel jongeren gezien daar!🙏

• 9 juni

Een mooi stuk Anne! Mooi dat de buitenwereld onze getuigenis mogen zien en wellicht ???? gaan stellen en hopelijk op zoek gaan.

Hoorde net op opwekking ook dat het NOS nieuws had genoemd: opwekking laat zien dat de kerk leeft!

Super dat de media dingen opvallen.

Je schrijft dat je veel jongeren zag, was je er vandaag? Je hebt vast genoten.... waren er nog hele speciale dingen die je mee hebt gemaakt die de moeite van het noemen waard zijn op SC?

• 10 juni

Heel mooi gezegd Boukje😉

Zelf zou ik niet  naar zo,n evenement gaan...

...maar idd, ik geloof óók dat de Heere zó mensen tot Zich zal trekken, en zo óók weer een instrumentje mogen worden in Gods Koninkrijk.

God werkt, dwars door alles heen!😊😁

• 10 juni

Gistermiddag was ik bij de Sing In, met zoveel mensen. Voor mij was het een bijzonder moment, toen al die 50/60 duizend mensen (baby's, kinderen, tieners, jongeren en volwassenen) helemaal stil werden om tot God te bidden. Ik kreeg er kippenvel van.

Je staat daar met 1 doel, dat is God aanbidden.

Ik begrijp dat mensen niet gaan omdat het zo massaal is, tegelijkertijd voel je je verbonden - in Christus - met al deze (onbekende) mensen. Dus het is toch een aanrader, om eens te gaan.

Er zijn overigens ook seminars te volgen, dus niet alles is massaal. Je kunt er keuzes in maken.

• Maandag om 14:39 uur

Goede aanrader, Anne !:up:

• Maandag om 16:10 uur

Aantal jaren geleden had ik een relatie met een man van pkn gemeente. Hij vond het hele opwekkingsgebeuren maar niks. Te massaal, te evangelisch, waarschijnlijk vol pinkstermensen...

Ik wilde er echter graag heen en toen samen toch nog gegaan en op zondag nog wel.

Hij viel van de ene verbazing in de andere verbazing. Jongeren die met elkaar in gebed waren. Tijdens het rondlopen hoorde hij getuigenissen van jongeren om zich heen.

Hij zat met kippevel naar de dienst te kijken en te luisteren. Tijdens de sing-in zag hij duizendenden mensen met geheven handen om zich heen. Een zee van christenen die samen zongen.

HIj herkende geen kerkstroming maar zag en ervaarde 1 gemeente van Christus die samen God eerden.

Dat moment vond ik goud waard!

Maandag om 16:10 uur gewijzigd door SANDRA421

• Maandag om 16:11 uur

ANNE402 schreef:

Ik begrijp dat mensen niet gaan omdat het zo massaal is, tegelijkertijd voel je je verbonden - in Christus - met al deze (onbekende) mensen. Dus het is toch een aanrader, om eens te gaan.

Er zijn overigens ook seminars te volgen, dus niet alles is massaal. Je kunt er keuzes in maken.

Nou, wie weet... nu ik dit weet👍.

Ik ben wel iemand die makkelijk iets gaat (uit)proberen 😃

• Maandag om 16:17 uur

Normaal ga ik niet in een massa zitten. Blijf altijd aan de kant voor wat ruimte. Maar tijdens opwekkingsweekend ga ik het liefst tussen de mensen in zitten en laat me meevoeren in het feest.

26 – 50 van 56    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  Volgende Plaats reactie