De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Afscheid van SamenChristen

ForumOver SamenChristen

351 – 375 van 448    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 14  15  16 ... 18  Volgende Plaats reactie

• 7 september

Amen Zusje!

• ADRIANA359

7 september

<3

• MARTHA515

10 september

Lieve Adriana, hoop dat je geniet van de laatste daagjes SC; het ga je goed! Shalom.

• ADRIANA359

10 september

Bedankt, @Martha, ja ik geniet er nog even van hoor!:-)<3

• 10 september

Lieve Adriana  heel veel zegen en dikke knuff ❤

• 10 september

Ja geniet er nog even van Adriana....liefs en Zegen<3

• MONIQUE282

10 september

lieve zussen en broers in christus,

ik heb besloten weer van het forum af te gaan. Het forum vind ik heel fijn, te delen, dank jullie wel daarvoor! Maar dit is toch een  datingsite in hoe de dingen hier zijn opgezet   en  merk  goed dat ik hier nog niet aan toe ben.

Op mijn profiel aangegeven bijv.  vriendschappen te willen maken maar ik krijg alleen matches van mannen en ook van alle leeftijden. Lof kan je geven maar ik vind dat alleen God all lof verdiend.  Tis leuk complimentjes te versturen dat is opbouwing maar er zijn geen mogelijkheden om alleen gedag te zeggen, het is vanuit zoeken naar match gericht. Ik begrijp die matches niet zo goed. Aangezien het  open forum is vind ik  dit ook te  kwetsbaar voor mezelf.

Het gezien worden, reacties krijgen doet me meer als ik wil en waar ik aan toe ben, het heeft  invloed en beinvloed me. En aangezien ik niet zo leuk bericht heb gekegen van iemand die verwijten maakte over de reden waarom ik me terug trok en meteen van de site verdween, is er te weinig communicatie geweest om mekaar goed te begrijpen en is dat eigen leven gaan krijgen, dit stemt mij erg verdrietig dat dit dus ook iet smet ander doet. Het  besef  dat een  persoon gekwetst is geraakt.  dat  bewijst voor mij dat de verwachting anders kan voordoen, dat geeft niets als het verduidelijkt word maar dat is toch lastig blijkbaar via internet.

Ik   besef  mij wel dat ik hierin een aandeel heb en  mijn eigen verantwoording mag nemen, en  dit absoluut niet zo wil en mag toestaan voor mezelf.  op deze manier  heeft contact  teveel impact.

Ik zie het zo dat ik erdoor geschaaft ben aangescherpt ben van wie ik op de 1e plek wil en die keuze heb! Ik leer de ander erin zegenen! Ik wil ook graag leren hoe ik op gezonde manier met broeders mag omgaan, laagdrempelig. Er moet nog veel geheeld worden in mij, dat is aan God en Hij is ermee bezig. Geduldig zijn, dat mag ik leren,  dat zal vruchten gaan afwerpen. Ik wil vaak sneller als dat het kan. Ik kan niet zonder zijn genade, Dank U Heer!  Proces in working!

Er worden toch verwachtingen geschept als je hier profiel aanmaakt. Ik mis voor mezelf gewoon teveel aan communicatie op dit kwetsbare gebied.

Ben tot dat besef gekomen dat ik hier zelf in kan opstaan, dichtbij Hem en mijn grenzen mag leren en daarbij moet blijven. God geeft nog geen groen om met een  eventuele partner   bezig te zijn. De reden van aanmelding die ik zelf had bedacht is niet de gedachte die God over mij heeft, ik denk dat ik dat mag leren eerst Zijn liefde volledig te aanvaarden en mij geliefd door Hem te gaan voelen en de rest zal dan ook wel komen, daar vertrouw ik op, God leid!

Dit is hoe ik erin sta en vanuit mezelf geschreven.

Voor andere mensen werkt dit forum misschien juist  heel goed, ik zegen jullie erin en bid dat hier waardevolle matches en gezonde relaties door God geleid vanuit hier tot stand mogen komen en in Zijn bescherming! Amen!  

Godszegen voor jullie allen!

• ADRIANA359

10 september

Bedankt@Louise en @Jane<3

Sterkte @Monique, en Gods Zegen!

• REENA990

10 september

Sterkte Monique met Gods liefde en vrede. Alles op zijn tijd, met God🙏🌹🌹

• 10 september

Jammer Adriana ...genoot altijd van jouw bijdrage hier vooral van ...wat eten we vandaag!

• ADRIANA359

10 september

Bedankt, @Louise, ja ik zal jullie ook missen, hier hebben we best nog wat aardigheid met elkaar.

Maar ja, er is een tijd van komen, en een tijd van gaan. En hier is het een goede leerschool. :-)<3

• 10 september

Mooi en helder omschreven Monique, en wat naar hoe het voor je is gelopen op deze site. Ja, ik ben er zelf ook wel achter gekomen dat het delen en praten via internet echt heel lastig is. Ook moeizaam. Vooral lastig omdat je elkaar niet kent. Het is mijn sterkste kant ook echt niet hoor, schrijven.

Je zegt:

• Er moet nog veel geheeld worden in mij, dat is aan God en Hij is ermee bezig.

Fijn dat je dit mag weten en zien:-D

Ik wens je heel veel sterkte toe en Gods onmisbare zegen, en wie weet, laat Hij merken in je hart dat het goed is om terug te komen naar deze site! Zo deed Hij ook voor mij!

Liefs,

Linda

• MARTHA515

10 september

Waardevol wat jij schrijft Monique en zeer herkenbaar! Wat dapper en verstandig om besluiten te durven nemen tegen je eigen idee in. Uit erkenning dat dit wellicht niet Gods bedoeling voor jou is op dit moment.

Lieve Monique ik hoop en bid, dat jij met God spoedig jouw en Zijn wensen in overeenstemming zult vinden. Het was heerlijk dat jij een van degene was/bent die positief/constructief bij wilde dragen op de diverse topics. Er is daar zoveel aan te zien. Dank dat ik/wij zo een klein kijkje bij jou binnen mochten nemen.

Het ga je goed; God wil bij je zijn, al de dagen van jouw leven. Shalom en tot weerziens

10 september gewijzigd door MARTHA515

• 10 september

Wel bijzonder dat er ineens zoveel mensen hier ineens weg zijn met of zonder afscheid ...

• 10 september

@Monique

Jammer, goed dat je grenzen aangeeft voor jezelf, sterkte in alles.

Gods Zegen op je weg met Hem

liefs Jane

• 10 september

En Richard en Francisca

We zien jullie vast wel terug?

Alle goeds in ieder geval en Gods nabijheid en Zegen !!!

<3

• MARTHA515

10 september

Gaat hard zo he Jane:'(

• 10 september

LOUISE648 schreef:

Wel bijzonder dat er ineens zoveel mensen hier ineens weg zijn met of zonder afscheid ...

O, ik zie ineens dat je deze vraag ook hier steld, hihihi

Plaatst ik even opnieuw uit de ZOMAAR topic mijn gescheven stukjeO:)

• Louise648 schreef in een andere topic:

Ik was het hele weekend weg en zie en lees dit...en dan ineens mensen weg van hier?

Dat klopt Louise hoor. Wat er precies gebeurde weet ik ook niet, maar er was wat irritatie gekomen, omdat er een stukje geplaatst werd in een topic over hoe iemand pijn en verdriet heeft gehad in haar huwelijk. En toen ging er sowieso 1tje weg, en vandaag nog weer iemand.

Ook geloof ik dat mensen komen en weer gaan. Soms maak je even teveel mee, en dan is het goed om afstand te nemen! Het hoeft niet altijd negatief te zijn toch, dat mensen weggaan?

Wilde het gewoon even zeggen hoor zoals ik het zie/zag. En alles komt vast wel goed!

Maar het gewoon met elkaar blijven praten om alles, dat zou echt een gebedsverhoring zijn!<3

• 10 september

Linda bedankt voor je reactie ..maar het viel me gewoon op...veel rode letters en vertrek van mensen .

• ADRIANA359

11 september

@Richard en @Francisca, Gods Zegen, op jullie levensweg, bedankt, voor al jullie mooie posts.<3<3

• MARGRIET124

11 september

@ Monique   en @ Richard  en @ Francisca , spijtig te zien dat jullie de site hebben verlaten <3:'(

Vergeet niet : als we bang zijn is Elohim er . Als we lijden is Elohim er . Als we overweldigd , bezorgd  , of uitgeput zijn Elohim is er !!!

God heeft Zichzelf en zijn bovennatuurlijke krachten voor iedereen toegankelijk gemaakt .
    We hoeven alleen Zijn hand maar te pakken .

Elohim , ik dank U dat U Zich aan hen bekend hebt gemaakt . Dank U voor Uw gezag  , Uw macht , Uw kracht . Help hen daar nooit aan te twijfelen  , en er elke minuut van de dag op te vertrouwen .

Alstublieft  , blijf U aan hen onthullen  , opdat zij U kennen , de Enig waarachtige God
    Amen

• 11 september

Jammer Monique ,Fransisca en Richard dat jullie hier weg zijn!

• ADRIANA359

12 september

Vrede laat Ik u, mijn vrede geef Ik
    u; niet gelijk de wereld die geeft,
    geef Ik hem u. Uw hart worde niet
    ontroerd of versaagd.
    Johannes 14:27.

Dag lieve broers en zussen, bedankt!

Chris en Redactie, bedankt! :-)<3

Groeten, Lijda.

12 september gewijzigd door ADRIANA359

• 12 september

Dag dag Lijda

mooie naam heb je !!

Groetjes en Zegen<3

• MARGRIET124

12 september

:-*dag Lijda , het was me een waar genoegen <3

351 – 375 van 448    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 14  15  16 ... 18  Volgende Plaats reactie