De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Afscheid van SamenChristen

ForumOver SamenChristen

426 – 450 van 455    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 17  18  19  Volgende Plaats reactie

• 27 februari

Ja Margriet: wat zal dat heerlijk zijn als Hij komt. En zeker weten: Hij komt! Daar zullen we elkaar weer ontmoeten. <3<3

• 5 maart

Over een paar dagen ga ik ook stoppen op de site.

Abonnement loopt af en heb besloten hem niet opnieuw te verlengen.

Succes en plezier allemaal op site en het aller beste.

Groetjes,

Boukje.

• 5 maart

Groeten Boukje!  Misschien kom ik je nog eens tegen in Assen. Mijn dochter woont in Assen!

groet Hilda

• 5 maart

Gods zegen Boukje!

• 5 maart

Boukje Gods zegen en het allerbeste met jou

• BERT970

5 maart

Jammer Boukje dat je ons gaat verlaten!!

Ik hoop dat je een gezegende en liefdevolle tijd mag krijgen! En dat God jou daar in alles mag vergezellen! Laat Hem je Leidsman zijn!!🙏👍🌹🙂

• NATASCHA934

5 maart

Het ga je goed Boukje!

Ga met Hem, dan gaat Hij met jou.<3

Gods Zegen en het allerbeste gewenst.

• 5 maart

Jammer Boukje, wens je alle goeds en Gods rijke Zegen

Succes met schrijven !!!

Groetjes,Jane

• PIET361

5 maart

Ja, dat vind ik ook jammer Boukje.

Maar zo gaat het in het leven he? Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.

Ik wens je een goede reis onder Godsbescherming en een behouden aankomst op de wolken des hemels!

Lieve groet,

Piet

• 5 maart

Dan wens ik je het allerbeste, Boukje. En Gods zegen op je weg.

• 5 maart

Het ga je goed boukje!

• 6 maart

Gods liefdevolle nabijheid toegewenst in je verdere leven Boukje

• 6 maart

Bedankt allemaal, voor alle lieve woorden!

• NATASCHA934

6 maart

Ja, nog even en je wilt niet meer weg, Boukje.;-):-D

• 6 maart

Haha, het is iig wel fijn om zo weg te gaan als met minder fijne gevoelns over en weer. ;).

En ben er nog paar dagen dus ben nog niet helemaal weg....

• PAULA777

7 maart

Wens je ook alle goeds toe Boukje!!!

• 15 april

Dit berichtje geef ik door namens Bert:

Beste en lieve broeders en zusters! Zoals jullie hebben kunnen zien ben ik weer van S.C. af! Ik heb dat wel (deels) over mijzelf afgeroepen! Ik heb dingen geschreven die ik beter niet had kunnen schrijven! Mijn aard/karakter is ook een nogal wat "geestdriftige"! Dit had en heeft consequenties. Ik was natuurlijk al een soort "aangeschoten wild" en stond dus al op "scherp". Vanaf deze plaats wil ik jullie allemaal nog bedanken voor de vaak mooie en fijne tijd op S C die ik mocht hebben. En met sommigen heb ik ook nu nog contact waar ik erg dankbaar voor ben! Ik besef dat het nogal abrupt was dat ik in 1 keer van de site weg was. Ik houd goede herinneringen over aan de diverse topics, met name de spelletjes en de grappen! Maar ook de serieuze topics! Echter dan waren de hoofden nog wel eens warm en de harten koud! Dat moet/mag niet zo zijn! En dan gaat de hand ook in eigen boezem.... Ik vraag vergeving voor al datgene wat niet uit liefde is geschreven! En mijn wens is dan ook dat er op S C een grote gemeenschap/verbondenheid mag zijn en blijven die getuigd van de Liefde van Christus! En dat Psalm133 ook ten volle mag beleefd en nagestreefd worden: "Ai, ziet hoe goed, hoe lieflijk is 't dat zonen (en dochters) van 't zelfde huis als broeders samen wonen. Daar 't liefdevuur niet wordt gedoofd"! Wees gezegend en wees tot zegen! Het ga jullie goed onder de Hoede van onze Vader!

💚💚💚🙏🙏🙏

Bert

15 april gewijzigd door PETRA740

• 15 april

Beste broeder Bert,

Jammer dat het zo is gegaan en wat je zegt´ hete hoofden koude harten´ kwam ook bij mij wel op na het lezen in bepaalde topic`s

Aardig dat je nog even afscheid komt nemen hier via Petra.

Het ga je goed Bert, Gods Zegen in alles en wellicht zien we je nog eens terug hier.

Hartelijke groet, Jane

• PIET361

15 april

Dag Bert, het ga je goed in je verdere leven. Ga onder Gods bescherming! Misschien treffen we elkaar nog wel eens ergens. In ieder geval ga ik op 6 Mei ook van hier weg.

Hartelijke groet,

Piet

• 15 april

Boukje, Bert en Piet, Jammer voor ieder hier dat dit wordt afgesloten, maar ik wens jullie alle goeds toe onder de leiding van Onze Heer,Heiland en Messias Jezus. Lieve groet, Bettie

• 15 april

Het ga je goed Bert

Groet Esli

• 15 april

Het ga je goed Bert

Groet Laurent

• 15 april

Dank voor je woorden, Bert.

Het ga je goed, Gods zegen in alles!

• REINA710

27 mei

Je bent niet de enige hoor Piet ,als je dit nog leest ,het ligt niet aan jou,Je hebt  gelijkt w.b Chris

PIET361 schreef:

Ik zal jullie missen, eerlijk is eerlijk. Maar altijd als er m.i. wat mis gaat op een Topic en ik zeg daar wat van tegen de Redactie, is er altijd het zelfde antwoord dat ik een bevoorrechte positie heb en het komt er op neer dat ik niet zeuren moet. Ik ben wat de Redactie betreft altijd de gebeten hond. Ik heb nooit gelijk, want Chris heeft altijd gelijk! Dat veranderd nooit! Ik kan gewoon niet met die man door een deur. Daarom is het beter dat ik ga en ik kom niet terug. Nooit! Ik kan best vergeven, heb ook geen wrok of wat ook. Maar voor de goede verstandhouding, kan ik beter gaan.

Ik heb hier ook veel plezierige momenten beleefd, veel fijne en lieve broeders en zusters ontmoet en ik hou zeker kontact met u.

Ik wens u allen Gods rijke zegen toe en tot ziens of horens!

Lieve groet, Piet

27 mei gewijzigd door REINA710

• 27 mei

Meestal zwijg ik maar.... Alleen nu wil ik toch maar even reageren. Ik vind het niet zo fair om op deze manier Chris een veeg uit de pan te geven. En natuurlijk: dit is "off topic". Maar ik draai hier al jaren mee en heb teveel gezien. Teveel gezien hoe er dingen gebeuren die echt niet kunnen. Teveel gezien.... dat niet alles is wat het lijkt te zijn. Als je jaren actief bent op het forum weet je meer. Soms meer dan je lief is.

426 – 450 van 455    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 17  18  19  Volgende Plaats reactie