De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Afscheid van SamenChristen

ForumOver SamenChristen

451 – 475 van 488    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 18  19  20  Volgende Plaats reactie

• 27 mei

Helemaal mee eens!

• REINA710

27 mei

Ik heb een soort gelijke ervaring gehad als Piet  Vragen waar hij geen anwoord op heeft worden genegeerd . Ik heb op heel wat site s gezeten ,en nog ,ik heb nog nooit ergens problemen  gehad

27 mei gewijzigd door REINA710

• 27 mei

Hoi Reina, Ik vind het ongepast om je ongenoegen aangaande Chris hier te delen.
    Dat is iets tussen jou en Chris/beheer.
    Het is trouwens offtopic dus ik vraag mij af wat de rede is om het hier te plaatsen ;-)

REINA710 schreef:

Je bent niet de enige hoor Piet ,als je dit nog leest ,het ligt niet aan jou,Je hebt  gelijkt w.b Chris

• ANNE402

27 mei

Jammer dat mensen in een slachtofferrol gaan zitten. Je hebt altijd 2 kanten aan een verhaal. Verder ga ik hier niets over zeggen. Sluit me aan bij Petra en Francisca.

• SAMENCHRISTEN

27 mei

REINA710 schreef:

Ik heb een soort gelijke ervaring gehad als Piet  Vragen waar hij geen anwoord op heeft worden genegeerd . Ik heb op heel wat site s gezeten ,en nog ,ik heb nog nooit ergens problemen  gehad

Reina, we hebben naar beste weten al je vragen steeds opnieuw beantwoord. Als je nog vragen hebt, dan kun je ons altijd mailen. En verder; zullen we hier on-topic gaan?

• PETRA740

21 juli

Ja jongelui, ook voor mij is het moment van afscheid nemen gekomen. Ik heb mijn lief gevonden. Met hem wil ik mijn leven verder delen. 9 september gaan we verloven en dan begin volgend jaar trouwen. We zijn God zo dankbaar dat Hij ons bij elkaar heeft gebracht. Na heel veel pijn en verdriet nu zoveel vreugde! Aan Hem alle eer!!

• RICHARD157

21 juli

Ahh Petra, we kennen elkaar al een paar jaar via de virtuele weg..Ik vind het jammer dat je weg gaat en ja je heb veel pijn en verdriet gehad dus ik hoop nu op een mooie en gezegende tijd voor jou..Gods zegen Petra.

• 21 juli

Ja petra het is je van harte gegund hoor!

• 21 juli

Wat fijn voor je Petra

Gods zegen toegewenst

• 21 juli

Veel geluk in de liefde Petra God's zegen gewenst!

• LINDA978

21 juli

P❤+❤?

Heel véél geluk Petra. Ook ik gun je van harte dit geluk!

Het ga je goed😃

Liefs,

Linda

21 juli gewijzigd door LINDA978

• 21 juli

Ik wens je/jullie alle goeds

• LIEN423

21 juli

Tof Petra!! Veel succes in jou nieuwe verhaal :-D

• 21 juli

@Petra

Ik wens jullie heel veel geluk samen en een mooie Gezegende dag op 9 september<:)<3

Liefs Jane

• 21 juli

Wat fijn voor je Petra! God's zegen op jullie verdere levenspad.

Groetjes, Yolanda

• ANNE402

22 juli

Wat mooi, Petra! Gods zegen in jullie leven.❤

• LAURENT014

9 augustus

Beste broeders en zusters,

Over enkele dagen loopt mijn abonnement af op Samen christen. Ik heb besloten dit voorlopig niet te verlengen. Wellicht kom ik  weer terug maar dat weet ik nu nog niet. Ik wens jullie allen in ieder geval alle goeds en veel succes op deze site en Gods zegen.!

9 augustus gewijzigd door LAURENT014

• 9 augustus

Jammer Laurent. Ik heb erg genoten van je muziekkeuzes.

Ik wens je alle goeds en wie weet tot later.

• 9 augustus

Idd jammer Laurent

Het ga je goed!!!!

• 9 augustus

Wat jammer Laurent ik zal je mooie muziek missen en alle inbreng verder op forum. Hoop echt dat je weer terug komt!! God's Zegen moge het je goed gaan!

• 9 augustus

Ik vind het ook jammer Laurent.

Als je weer terugkomt....leuk😊

Als dat niet zo is...Gods zegen op je verdere levensweg.

• 9 augustus

Ach wat jammer Laurent...

Het ga je goed!

Gods zegen!

• 10 augustus

Gods zegen Laurent en dank je wel voor je bijdrage op SC

• LINDA978

10 augustus

Heel jammer Laurent dat je weg gaat!

Wie weet tot ziens 😉

Dank je wel voor je bijdrage op het forum. Gaan we zeker missen!

Gods zegen!

• 10 augustus

Ach jij ook al Laurent, inderdaad jammer, bedankt voor je bijdragen en wie weet tot ziens.

Gods Zegen !!!

451 – 475 van 488    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 18  19  20  Volgende Plaats reactie