De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Afscheid van SamenChristen

ForumOver SamenChristen

476 – 500 van 513    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 19  20  21  Volgende Plaats reactie

• 10 augustus

Jammer Laurent dat je weggaat. Je inbreng bij de spellen was altijd erg leuk.

Gods zegen!

• LAURENT014

10 augustus

Allemaal bedankt voor de prettige contacten met jullie en Gods zegen en wellicht tot ziens op Samen christen !

• 10 augustus

Jammer dat je gaat Laurent. Ik reageer niet overal maar zag wel je positieve bijdrage op het forum.

Een gemis voor het forum.

• LINDA978

13 november

Mijn abbo loopt bijna ten einde, en ga even niét verlengen. DV hoop ik toch weer gauw hier te zijn, en hoop dan dat ik alles wat beter áán kan, hihi

Het is even erg druk, en dan vind ik het toch jammer dat er zóveel aan mij voorbij gaat😅

Dus tot gauw dan weer hoor. Héél erg bedankt iedereen voor de gezelligheid en opbouwende postings, super fijn😁

Liefs,

Linda

• 13 november

Je gaat veel missen Linda😎, maar we gaan je wel weer terug zien DV.

Rustig aan en jij ook bedankt voor je posting.

Liefs Jane

13 november gewijzigd door JANE993

• 13 november

Linda ik wens je een goede tijd en wie weet tot ziens :-*

• 13 november

Hallo Linda, Zorg goed .voor. jezelf .en. kom maar eens even .tot. jezelf, want als je dat doet wordt het vast goed. Wie weet tot een volgende keer we zien het wel weer!  <3  L.groet Bettie

• 13 november

Hey Linda.....in ieder geval veel zegen in de tijd dat we je hier moeten missen.

Grtz...Laetitia

• 13 november

Linda een hele goede tijd ,en Gods zegen !!!

• 13 november

Linda we gaan je missen!

Geniet maar van je kleinkinderen

God bless you

🙌🏼

• LINDA978

13 november

Wat ontzettend lief van jullie. Dank jullie wel hoor .Ook de privé berichten, geweldig🌹

Zal jullie zeker óók missen hoor! Maar soms is het even goed om een pas op de plaats, even ..."orde op zaken" zeg maar@

Als dank je wel (op de valreep) een mooi bemoedigend lied voor jullie/mij! Geniet er van❤

Tot ziens en Gods zegen toegewenst@

Liefs,

Linda

13 november gewijzigd door LINDA978

• PIET361

13 november

Dag Linda, of het een tot ziens wordt weet ik nu nog niet. Mijn abo loopt af eind December en of ik verleng weet ik nu nog niet. Het ga je goed!

• 13 november

Hoi Linda,

Jammer dat je hier (tijdelijk) weggaat. Bedankt voor je goede inbreng. Zorg goed voor jezelf en Gods zegen! Groetjes uit Zutphen.

• INEKE701

30 november

Mijn lidmaatschap loopt over enkele dagen af. Ik heb besloten om het niet te verlengen.

Ik vind dit wel een prettige en betrouwbare site.

Het ga jullie allen goed en ik hoop dat jullie vinden waar jullie naar op zoek zijn!

• 30 november

Ik wens jou een goede toekomst toe en Gods zegen over je verdere leven

• 30 november

Alle goeds  Ineke

• 30 november

Hallo Ineke dat was kort maar krachtig ook ik wens je een goed en gezegend leven toe!.

• JEANNETTE889

Dinsdag om 21:41 uur

Beste SCers,

Mijn abo loopt bijna af en ik ga jullie verlaten.

Bedankt voor de gezellige tijd in de chatroom en of SC uitjes.

Voor diegene waar ik nog persoonlijk kontakt mee hebt tot gauw of op de app.

Ik wens jullie de verlangens van je hart en een verdiepene relatie met jullie Hemelse Vader toe, Hij ziet naar jullie persoonlijk uit.

Gezegende kerstdagen en een voorspoedige en gezond 2020

Warme groetjes,

Jeannette.

Woensdag om 1:50 uur gewijzigd door JEANNETTE889

• Dinsdag om 21:58 uur

Ach Jeannette het gaat er toch echt van komen dus ? Tot ziens we houden contact 🥰

• Dinsdag om 22:28 uur

Het ga je goed Jeanette! Ook voor jou een gezegend, gezond en vrolijk 2020!

• JEANNETTE889

Dinsdag om 23:14 uur

Dank jullie wel voor de lieve reacties 😘

• Woensdag om 13:53 uur

Dag Jeannette,

Voor jou ook Gezegende feestdagen en alle goeds.

Hartelijke groet,Jane👋🌻⚘

• Woensdag om 16:54 uur

Dag Jeannette

Alle goeds en we houden contact 🌹

• Woensdag om 19:00 uur

Wat jammer dat ik je nooit heb leren kennen Jeannette, maar ook namens mij wens ik je gezegende feestdagen toe en dat het je goed moge gaan!

• Woensdag om 21:24 uur

Jeannette we app'e :-*

476 – 500 van 513    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 19  20  21  Volgende Plaats reactie