De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Het goedemorgen-topic

ForumRatjetoe

626 – 650 van 789    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 25  26  27 ... 32  Volgende Plaats reactie

• 20 maart

Goedemorgen allemaal

Vandaag je stem uitbrengen

Laat je horen

Stemrecht is een groot goed!!

• BERT970

20 maart

Goedemorgen allemaal! Ja! Sluit mij aan bij Esli! Ga stemmen! Naar eer en geweten! Niemand is perfect! Ook politici niet! Maar een overheid in al haar geledingen is gewoon nodig! En bid voor onze bestuurders!🙏🙏🙏

Ik ga sowieso stemmen op een partij die het meest de daad bij het Woord wil voegen! En dus Gods Woord in alles als leidend en ook bindend wil nemen! Valt niet mee in deze zo ver geseculariseerde tijd!! Laat er daarom met name voor zulke mensen een kring van gebed zijn!🙏🙏🙏

• PETRA740

20 maart

Ja, stemmen is een groot goed. Ga het vanavond doen. Met mijn dochter. Voor de laatste keer kan ik haar laten zien en voordoen hoe het allemaal werkt, hoe het moet. Zal er uitgebreid de tijd voor nemen. Want vanaf 18 jaar moet ze het zelf kunnen.

Dus: goedemorgen allemaal op deze dag!

• NATASCHA934

20 maart

@Esli: :up:

@Bert: ja, lastig hè?

@Petra: succes!

Ook goedemorgen trouwens @all. :-)

• SARI439

21 maart

eerste officiele lentedag vandaag!:-)

• 21 maart

Goeiiemorgen allen en inderdaad eerste lentedag Sari

Fijne gezegende dag allemaal en geniet van het mooiere weer☀️❤️🌴

• BERT970

21 maart

Een mooie en gezegende eerste lentedag! In de ogen van de tandartsassistente is het altijd lente!! .....Schrale troost als je met een mond vol zere tanden daar tegenaan mag kijken!!😁😎

• NATASCHA934

21 maart

Ook goedemorgen van mij.

God bless!<3

• 22 maart

Goedemorgen allemaal0! De mist trekt langzaam op en het zonnetje laat zich zien!

@Bert, kun je geen deal met haar sluiten, je zoekt toch een lieve vrouw? Je hoeft niet veel te zeggen want een mond vol tanden heb je al!😜

• BERT970

22 maart

@Piet! Ze is al bezet! Dus die optie is gesloten! Nu nog een andere mond vol tanden van een lieve vrouw!!😁

• BERT970

1 april

Ik wens jullie heel veel plezier op deze schone dag....

Veel grappen en grollen op deze 1e April !...

Dat we maar veel grapjes mogen uithalen en ook gegrapt worden!.....Ik heb er al een paar om "mun oren" gekregen!😁😁😅

• 21 april

Goedemorgen allemaal!

De Heer is waarlijk opgestaan! Halleluja! Prijs God.

• 24 april

Amen dat geloof ik.

• 24 april

Ja Amen dat geloof ik ook !!!

• 24 april

🙏🏻

• LINDA978

25 april

Goedemorgen allen. Fijne dag hoor😀😄

• 25 april

Hebben jullie allemaal goed geslapen? Nou ik wel hoor kort maar goed! Vandaag weer verder met het opbergen van mijn kleding uit de koffer, die ik met de paasdagen mee had. Het is niet mijn hobby hoor daarin zal ieder van jullie wel een beetje hetzelfde staan (denk ik) het heilig moeten hé? Fijne dag gewenst en tot ziens op forum!!:-)

• LINDA978

6 mei

Héérlijk geslapen, hoop jullie ook😊

Een hele goede morgen , allen die dit lezen, en een héél gezegende dag. Ik ga zo weer even bij een boefje langs😎😁😀

• LINDA978

3 juni

Goedemorgen allen, en een hele fijne dag toegewenst. Wees voor een ieder vriendelijk en goed💕...want God kon maar zo een engel op je pad brengen zonder dat je het door hebt! (Hebreeën 13)

😃

• 3 juni

Goedemorgen

@Linda

Ik hoop dat vandaag dat engeltje op mijn pad komt, of eigenlijk bij diegene waar ik voor gebeden heb vandaag, omdat zij het moeilijk heeft😘🙏

Fijne dag allen met heerlijke temperaturen vandaag.💜

• 4 juni

Goede morgen allemaal, Allemaal goed geslapen .en. hebben jullie er zin in?

Zeker weten Jane het staat immers in de Bijbel dat Hij zijn engelen gebieden zal??

We krijgen vandaag gelukkig nog een "mooi weer" dag, dat heeft meestal een gunstige invloed  op het humeur van vele mensen. Vanmiddag zit ik bij de mondhygiëniste fijn dat ze bestaan wordt mijn gebit ook weer schoon en hoef ik er alleen maar voor te liggen in de stoel makkelijker kan het toch niet?? ha,ha! kan ik zonder schaamte lachen naar iedereen mooi toch??  :-D  

• SARI439

4 juni

Goedemorgen,,succes bij de tandarts.. ik ga de buitenboel schoonmaken ipv de binnenboel..:-) mooie dag allemaal..

4 juni gewijzigd door SARI439

• LINDA978

4 juni

Goedemorgen🙂

Ja, ik heb wel redelijk geslapen. Had een heftige dag (lichamelijk) en had héle pijnlijke voeten. Maar gelukkig kwam ik er gisteravond laat achter dat ik elektrische bedbodems heb...En hup, voeten omhoog. Wat hielp dat zeg😊😎

Hoe is het nu met de vrouw jane? Gaat het wat beter?

Bettie, geniet ervan, hihi

• LINDA978

7 juni

Goedemorgen op deze stralende zonnedag☺.

Allen een fijne dag toewenst, maar bovenal Gods onmisbare zegen wat u of jij ook gaat doen😀😄

7 juni gewijzigd door LINDA978

• 9 juni

Goede morgen  op deze Pinksterdag. Laten wij  als christenen heerlijk genieten van deze herdenkingsdagen bovenal van wat God ons heeft gegeven!

Maak er een goede dag van allemaal!!!!

626 – 650 van 789    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 25  26  27 ... 32  Volgende Plaats reactie