De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Het goedemorgen-topic

ForumRatjetoe

651 – 675 van 745    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 26  27  28 ... 30  Volgende Plaats reactie

• SARI439

9 juni

Goedemorgen,mooie pinksterdagen allemaal!

• 9 juni

Dat de Heilige Geest over ons mag komen en in ons woning wil maken vanaf vandaag

• 5 juli

Goedemorgen allemaal🎶🎶🎶

Wens ieder een héle fijne dag toe...en wat je ook doet...

(putjeschepper, piloot, schoonmaken, voor de klas enz.)

...doet het alles ter ere van God hoor☺🤗

• SARI439

5 juli

hetzelfde toegewenst!:-)

• 5 juli

Goedemorgen, ja we zullen alles tot eer van God doen Linda 😘😊

• 5 juli

😁🤗

• 10 juli

Een héle goede morgen, en een fijne dag toegewenst😁

Gods zegen😊

• 11 juli

Een goede morgen lieve mensen we krijgen weer een dag gratis en voor niets laten we weer uitzoeken wat God ons hierin te melden heeft Gezegende nieuwe dag!!!!!<3

• 13 juli

Gezegende sabbath speciaal voor de adventisten en de messiaans belijdende christenen onder ons en fijn weekend voor iedereen!

• 15 juli

Goedemorgen iedereen😉

Wens een ieder een gezegende werk/dag!

Jezus dan zei:

🔊"Ik ben het licht van de wereld; wie Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht van het Leven hebben".

• 15 juli

Mooie belofte daar zeg ik amen op "mooi begin van de dag!" Ik wens ook iedereen een goede morgen(middag en avond  ga meteen maar even door ha,ha! ).  :-*

15 juli gewijzigd door BETTIE628

• 16 juli

Goede morgen (middag en avond!) Jezus zegt: Ik ben De Weg, De Waarheid .en. Het Leven!

daar kunnen wij echt blij om zijn! werkse allemaal (die werken moeten) en geniet van je vakantietijd (degene die vakantie houden)!!

• 16 juli

🔊Goedemorgen, en een fijne dag toegewenst voor iedereen  😀

Dank je wel Bettie 🎶🎶🎶

Ik krijg straks visite van een lieve dochter en 2 x een 🐵🐵.

"Hij antwoordde en zei: De mens, genaamd Jezus, maakte slijk en bestreek mijn ogen, en zei tot mij: Ga heen naar het badwater Silóam en was u. En ik ging heen en waste mij, en ik werd ziende."

🎶🎶🎶🎶

• 16 juli

Goedemorgen allen, wens jullie een mooie dag!

Ga met God en Hij zal met je zijn !!!

❤🙏❤

• 17 juli

Allemaal fijne dag vandaag! Doe waar je goed in bent vandaag dat geeft voldoening!

• 17 juli

Klopt, moe naar voldaan. Gode de eer!😅😄

• 18 juli

Goedemorgen allen. Héle fijne dag toegewenst 😁

"Deze dingen heb Ik tot u gesproken, opdat gij in Mij vrede hebt. In de wereld zult gij verdrukking hebben, maar hebt goeden moed, Ik heb de wereld overwonnen.’ ‭‭Johannes‬ ‭16:33

• 18 juli

Mooi om de dag mee te beginnen! Iedereen op deze side een goede en gezegende dag gewenst!

• 20 juli

Alle die deze dag Sabbath houden wens ik een gezegende dag toe en verder alle christenen op de side!

• 22 juli

Een héle goedemorgen allen...en wederom wens ik iedereen een héle fijne gezegende dag. Ook allen die op vakantie gaan...goede reis en geniet er van😁

"Gij hebt Mij niet uitverkoren, maar Ik heb u uitverkoren, en Ik heb u gesteld dat gij zoudt heengaan en vrucht dragen, en dat uw vrucht zou blijven; opdat al wat gij van de Vader begeren zult in Mijn Naam, Hij u dat geeft.

Dut gebied Ik u, dat gij elkander liefhebt"🙂

• SARI439

22 juli

:up:

ook allemaal een mooie zonnige dag !

• 24 juli

Alle mensen en zeker onze S.C. side bezoekers HEEL VEEL STERKTE " tijdens deze bloedhete dagen" .en. denk erom smeren jullie je goed in! Zet je zonnehoed maar op en anders lekker met de voetjes in een koud water badje hoor! moeder Bettie heeft gesproken ha,ha!!!  

• 26 juli

🔊Een hele goede morgen allemaal, en wens iedereen héél veel sterkte als je lichamelijk véél werk moet doen😅Houd de waterflessen in handbereik 😉

Jezus zegt:

"Mijn schapen horen Mijn stem, en Ik ken dezelve, en zij volgen Mij.

En Ik geef hun het eeuwige leven; en zij zullen niet verloren gaan in der eeuwigheid, en niemand zal dezelve uit Mijn hand rukken."

• 27 juli

Lieve broeders en zusters in de Heer, Goede en Gezegende Sabbath en een fijne dag allen!

• 27 juli

Dank je wel. Insgelijks wens ik dat jou óók toe, en iedereen die dit leest😁

651 – 675 van 745    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 26  27  28 ... 30  Volgende Plaats reactie