De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Het goedemorgen-topic

ForumRatjetoe

676 – 700 van 751    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 27  28  29 ... 31  Volgende Plaats reactie

• 28 juli

🎶🎶🎶 héle goedemorgen allemaal 🎶🎶🎶

Gezegende en fijne dag hoor!

"Wie onder kruis en beproevingen goede gedachten van God blijft koesteren, zal óók Gods lof verkondigen ".

Matthew Henry

28 juli gewijzigd door LINDA978

• 28 juli

Allen een hele goede morgen/middag/avond 't is hier in de Zaan een aangenaam temperatuurtje hoop ook vrij snel bij jullie in het noorden,oosten en zuiden! !

• 29 juli

🔊Goedemorgen iedereen, hier in het noorden blijft het nog even warm. Morgen nog 30gr, en  vanaf woensdag óók wat koeler😅

Want wij zijn in hoop zalig geworden. De hoop nu, die gezien wordt,  is geen hoop; want als iemand het ziet, waarom zal hij het hopen?

Maar indien wij hopen op wat we niet zien, dan verwachten wij het met volharding.

Rom.8:24-25

Fijne dag hoor, op vakantie, thuis, of op het werk😁

29 juli gewijzigd door LINDA978

• 29 juli

Het is hier iets minder warm...

• 29 juli

Wel..jij ook  goedemorgen hoor Louise ..en.. ieder op deze side! Lekker hé Louise daar kom je van bij! Wat zullen we hard aan de slag gaan hi,hi!  

29 juli gewijzigd door BETTIE628

• 31 juli

Goedemorgen 🌅

Een hele fijne gezegende dag toegewenst!

"Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Indien het tarwegraan in de aarde niet valt, en sterft, zo blijft hetzelve alleen; maar indien het sterft, zo brengt het veel vrucht voort."

Johannes 12:24

😁

• 31 juli

Johannes 12:24, dit is wel zo waar in vele opzichten! Goede morgen/middag en avond allen!

• 2 augustus

Goedemorgen allemáál 😁

Ben héérlijk uitgerust, want ik krijg drukte dit weekend. Als ik vanmiddag thuis kom ligt er een grote hond in mijn bijkeuken van mijn oudste dochter, (blijft een weekje logeren🐕) en morgen óók een boefje van bijna 2😊.

Dus een goed begin is het halve werk😉

"Dit gebiedt Ik u, dat gij elkander lief hebt"

(Joh.15:17)

2 augustus gewijzigd door LINDA978

• 2 augustus

Wens je een gezellig weekend met je twee gasten Linda met 🐕 en 🏃‍♂️ 😘

• 2 augustus

Dank je wel😁

Jij/jullie óók fijn weekend @

• 2 augustus

Namens mijn persoon ook iedereen hier een fijn weekend!

• 5 augustus

🔊"Een héle goedemorgen allemaal "

Tjonge, wat heb ik véél en vast geslapen deze nacht, dat ik er rood doorlopen ogen van heb, hihi. Had het écht even nodig blijkbaar😁

‘Hij geeft het zijn beminden in de slaap’ (Psalm 127)...kwam vanzelf in mij op bij het wakker worden@

• 5 augustus

Ook iedereen een hele goede morgen gewenst!  

• 7 augustus

Goedemorgen allen😁

Korte nacht, maar héérlijk uitgerust.  Hoop jullie óók 😉

" En toen het dag werd, ging Hij uit en trok naar een woeste plaats; en de scharen zochten Hem en kwamen tot bij Hem, en hielden Hem op, dat Hij van hen niet zou weggaan.

Maar Hij zei tot hen: Ik moet ook andere steden het Evangelie van het koninkrijk van God verkondigen; want daartoe ben Ik uitgezonden@"

• 7 augustus

GOD BLESS YOU ALL 🙌🏽

• 7 augustus

Allemaal een hele fijne en gezegende dag gewenst !

• 8 augustus

*Goedemorgen allen@

Wens een ieder een hele fijne dag toe, en Gods onmisbare zegen toegewenst in alles wat je gaat doen!<3<3<3

• 9 augustus

Goede morgen S.C. leden en alle jarigen een fijne dag en God's Zegen ook vandaag!

• 9 augustus

Goedemorgen allen, een mooie Gezegende dag !!!

💜🙏☂️

• 9 augustus

💜🙏☂️

Goedemiddag allen!

• 9 augustus

Het is weer droog :-D<:)

• 10 augustus

Goede morgen christenfamilie. Hier in de Zaan blaast de wind waarheen hij wil en de bomen en planten buigen mee. Laten wij ook vandaag maar weer een voorbeeld nemen aan de buigzaamheid en flexibiliteit van/in/door de natuur! Fijne Gezegende sabbath dag!  HIJ is ons Heil voor wie zouden wij vrezen?  :up:  

• 11 augustus

Goede morgen allemaal!  Is bij jullie de wind ook al afgenomen in kracht?? hier inmiddels wel.  Ik wens iedereen een goede en gezegende dag toe en hopelijk met niet al teveel schade van de storm indien wel schade veel sterkte!  -  1 Kor. 15:57  Maar Gode zij dank, die ons de overwinning geeft, door onze Heer Jezus Christus.

• 11 augustus

Goedemorgen allemáál.  Ja, hier is het óók wat rustiger en zonnig🌞⛅🌤

Fijne dag hoor, en voor de liefhebbers een mooi gedicht van Teun hoek:

Zondagsrust.

De zondagsrust

is ingetreden

de storm van gister uitgeraasd

herschapen ligt

‘t al voor ons open

ik staar naar buiten, heel verbaast.

🎶🎶

Is dat Heer wat

U ooit bedoelde

met zondagsrust die u ons gunt

’t gedane werk

terzijde schuiven

opdat men nu genieten kunt.

🎶🎶

De bomen zijn

tot rust gekomen

het afgerukte blad vertaalt

van alle onrust

die plots toesloeg

die in het elders is verdwaald.

🎶🎶

Spiegelend watervlak

beeltt onbewogen

de stilte uit , die na de storm

behaaglijk draagt

wat witte zwanen

als teken van beoogde norm.

🎶🎶

Wat kunt U in

hernieuwd ontwaken

ons tonen wat schepping beoogt:

de stille rust

U zo te eren

waarin de mens zijn God verhoogt.

• 12 augustus

Goede morgen/middag/avond lieve christen familie. Weer een blije nieuwe dag mag ons deel zijn.Wat een prachtig geschenk bij het ontwaken te weten HIJ heeft ons lief wij mogen weer aan onze levenstaak werken. Wie zijn wij dat HIJ ons gedenkt? <3

676 – 700 van 751    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 27  28  29 ... 31  Volgende Plaats reactie