De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Het goedemorgen-topic

ForumRatjetoe

701 – 725 van 833    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 28  29  30 ... 34  Volgende Plaats reactie

• LINDA978

14 augustus

Goedemorgen allemáál, en hoop dat een ieder héérlijk uitgerust deze dag mag beginnen. Gods zegen, en idd..."wie zijn wij dat Hij ons gedenkt?"

☁️⛅🌤☀️

• JAMIE759

15 augustus

Goeienmorgen allemaal, terug van weggeweest. Zie helaas dat er paar mensen zijn vertrokken, gelukkig zijn er ook weer mensen bijgekomen.

Ochtend heerlijk daar kan ik pas van genieten, ik woon zelf (nog maar 2 weken) in een kleine stad, maar in de ochtend wanneer ik naar links en rechts kijk...  Eventjes niemand om me heen. Ik zeg tegen de zon kom maar op. En schijn zo vel als je maar kunt, ik heb het nodig namelijk.  Ja de verse koffie, en geen gezeur.

Haha heerlijk zo een ochtend bui

Gods zegen!!❤

• LINDA978

15 augustus

Goedemorgen Jamie, kende jou nog niet. Toen jij lid was ben ik er een tijdje uitgeweest denk ik. Welkom terug, en heel veel plezier op het forum, en Gods onmisbare zegen🙂

• 15 augustus

Wat leuk!  Goedemorgen allemaal! ..en.. Jamie jij "uiteraard" nu in het bijzonder. Goed dat je van je laat horen. Goed bezig! Zelf ben ik vanaf februari dit jaar op de side en via forum heb ik diverse mensen al zo'n beetje leren kennen "dat is nooit verkeerd!" Iedereen een goede dag "we mogen weer van Onze Heer!   God's Zegen voor iedereen gewenst!

• JAMIE759

15 augustus

Goeiemorgen Linda, Bettie ook een goeiemorgen gewenst! Linda; Wel dan welkom terug en BETTIE welkom op de site al zijn we alweer bijna aan het eind, leuk jullie te ontmoeten. ❤❤❤

• LINDA978

16 augustus

Goedemorgen allen. Fijne dag hoor☀️

• 16 augustus

Goedemorgen! Allemaal goed geslapen? oké dan gaan we er weer voor!  maak er allemaal een goede dag van!!!

• 17 augustus

Goede en gezegende sabbath vandaag voor ieder die de sabbath viert en alle gelovige broers en zusters verder "heb het goed" en probeer vrede te houden met ieder in je nabijheid!!!

• DAYSINDA912

17 augustus

Goede allemaal. Een fijne gezegend zaterdag, graag wil ik een bijbel tekst delen broeder en zuster opdeze site; Hebr. 13-8 zegt Jezus Christus blijft dezelfde, gisteren, vandaag en tot in eeuwigheid!

God praat veel met mijn om bijbel te lezen en te delen. Ik deel bijbel teksten uit, maar degene die ik mee deelde wil niet, ik hoop hier wel reactie te moge ontvangen. God zegen jullie:-)

• 17 augustus

Welkom terug Jamie,  ja ik weet nog dat je hier een tijdje was, je ziet er wel anders uit, had je toen niet veel langer haar?

Wens je een goede Gezegende tijd hier !

• 18 augustus

Goede morgen christen familie een goede zondag toegewenst!

• JAMIE759

18 augustus

Goeiemorgen daysinda, dank je wel voor de mooie zegening. Ik vind het hele hoofdstuk erg mooi en krachtig. Dat is mooi dat God zo met u praat, het is ook belangerijk om zijn woord te lezen, begrijpen, leren. En vooral zijn aanwezigheid. In iedergeval fijne en gezegende zondag!!!

• JAMIE759

18 augustus

Goeiemorgen Jane, 😄 jaa dat klopt, het was tijd voor iets nieuws haha, dank je wel voor de zegeningen, u natuurlijk ook een fijne en gezegende tijden gewenst.

Iedereen ook een goeie morgen en laat de God van de vrede met je wandelen, je ziel vervullen, en je weer blij mogen maken met kennis en verstand. Misschien vind je vandaag wel je ware liefde, of misschien weer nieuwe vrienden. Hoe dan ook laat het met Gods wil vervuld worden. Amen!!!

• LINDA978

18 augustus

Goedemorgen allen. Fijne gezegende dag vandaag, heel hartelijk bedankt voor het delen van jullie mooie post🌞♥️🌝

• LINDA978

19 augustus

Goedemorgen allen. Wens een ieder een héle fijne en gezegende Maandag toe😊

Héérlijk geslapen zeg, kan er weer goed tegenaan😇

"Ziet, Ik zende u als schapen in het midden der wolven; zijt dan voorzichtig gelijk de slangen, en oprecht gelijk de duiven."

Mattheüs 10:16

• 19 augustus

Goede morgen lieve broeders en zusters ik wens jullie allemaal een goede dag toe.

Laat Hem besturen, waken het is wijsheid wat hij doet!

• LINDA978

23 augustus

Er kwam al weer van alles tussen deze morgen...hihi, maar een héle goede morgen😁

Alles wat je doet, doe het ter ere van God en...je naaste💕

🙏

• LINDA978

26 augustus

🌼Een héle goede morgen allemaal, en wens een ieder een hele fijne gezegende werkweek toe. Of in andere bezigheden😉

Adriana schreef al eens:

" Hij is in de bijbel

maar ook er buiten."

Vond deze wel mooi om wéér even te plaatsen😊🌼

• JAMIE759

26 augustus

Goeiemorgen iedereen, ik hoop dat ieder lekker heeft kunnen slapen.

Maak er met dit weer een hele mooie dag van genieten is belangerijk.

God zegent u allen ❤

• 26 augustus

Daar sluit ik mij graag bij aan Hoor! Goede dag allemaal .en. lekker zonnebrand op 't velletje " voor zover mogelijk "  voeten in 't koude water ha,ha!

• LINDA978

28 augustus

Een héle goede morgen allen. Moest even mijn roes uitslapen 😇...want had toch wel weer wat in te halen. Wat een zegen dan dat die ruimte er is😁

" Jezus zei dan opnieuw tot hen: Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Ik ben de Deur van de schapen"

🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑

• LINDA978

29 augustus

Goedemorgen allemáál 🌼

Fijne dag wens ik jullie allen toe❣

• 29 augustus

Goede morgen christen familie wens jullie allemaal een fijne dag toe!

• LINDA978

30 augustus

Goede morgen allen 😄

Fijn geslapen en uitgerust? Wens jullie allen een héle fijne dag, en óók alvast een goed weekend. Mijn oudste kleinzoon komt morgen logeren, en ja...dan ga je weer hele andere dingen doen dan met een bijna 2 jarig boefje👶🧒

Mijn kleinzoon van 8 houd zo van bordspellen, wat we zeker zullen gaan doen😁

"Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe".

• 30 augustus

Goede morgen allemaal we hebben redelijk weer wat willen we nog meer??

Linda de gaatjes bij je zijn weer gevuld lees ik! Je moet maar zo denken het houd je van de straat hi,hi! Linda maak er maar weer een mooi weekend van!  

30 augustus gewijzigd door BETTIE628

701 – 725 van 833    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 28  29  30 ... 34  Volgende Plaats reactie