De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Het goedemorgen-topic

ForumRatjetoe

726 – 745 van 745    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 28  29  30Plaats reactie

• 30 augustus

Ja, zal wel lukken. Dank je wel😁

• 2 september

🔊Een héle goede morgen allemaal 🌼

"De mens ging dan heen en boodschapte de Joden, dat het Jezus was, Die hem gezond gemaakt had."

• 3 september

Een héle goede morgen wederom😁. Ik heb heerlijk geslapen, en kan er weer even tegenaan. Mijn stalen ros staat al klaar😉

" En dit zei Hij van de Geest, Die zij die in Hem geloven, ontvangen zouden; want de Heilige Geest was er nog niet, omdat Jezus nog niet verheerlijkt was"

...

• JAMIE759

3 september

Goedemorgen iedereen, rot weer in Amstelveen maar dat houd ons niet tegen.

Veel werkplezier of plezier vandaag, mag de geest van God en de ogen van God je volgen, beschermen tegen de (helaas zogenoemde) kwaaddoeners, mag Hij jullie zegenen.

God is goed voor ons geweest we mogen rusten onder zijn genade door zijn zoon. Geschiedenis die nooit meer vergeten zal worden wel altijd aanbeden.

Hoe dan ook maak er een top dag van alle die dit lezen.....❤❤❤❤❤

• 3 september

Bedankt Jamie ga ik zeker proberen. Zoals het Leger des Heils lied zegt Voorwaarts christenstrijders druk uw Koning's spoor! laten we pogen zoniet trachten, dan wordt het niet alleen een goede morgen, maar zeker ook een hele goede dag!! Bij deze aan ieder gewenst!!

• JAMIE759

3 september

Gods zegen Bettie!  

• 4 september

❣ Goedemorgen allen ❣

"Jezus zei tot haar: Ik ben de opstanding en het Leven; wie in Mij gelooft zal leven, óók al is hij gestorven."

🌼

4 september gewijzigd door LINDA978

• 6 september

🙏Een héle goedemorgen allemaal, en Gods zegen in alles wat je doet❣

Héél veel sterkte of beterschap voor een ieder die thuis moeten blijven door omstandigheden 🌷

De Heer wéét er van. Wat een troost om dat dan te mogen weten 🌼

"Komt, ziet een Mens, Die mij gezegd heeft alles, is Deze niet de Christus?"

• 7 september

Goedemorgen allemáál 😁

Wens een ieder een super fijn weekend toe, en DV tot gauw🌸🌼

"Want uit genade zijt gij zalig geworden door het geloof, en dat niet uit u, het is Gods gave."

• 8 september

Een goede morgen gewenst aan alle lieve broeders en zusters. Zo GOD voor ons is wie zal tegen ons zijn?

• 9 september

Goedemorgen, een héle fijne dag toegewenst, en doe in alles wat je doen mag ter ere van God. Dat ziet Hij héél erg graag❣😇

"Want Ik ben uit de Hemel nedergedaald, niet opdat Ik Mijn wil zou doen, maar de wil van Hem Die Mij gezonden heeft"

• JAMIE759

9 september

Late goedemorgen iedereen, maar over 6 daagjes is mijn abbonoment afgelopen en ben ik ook weg!!

Ik heb gevonden wat ik zocht, leven loopt soms helaas met vallen en opstaan, knokken en doorgaan, maar wij hebben gelukkig onze redder die alles in orde maakt.

Ik wens ieder heel veel geluk en sterkte met het zoeken van een relatie of vriendschappen en mag God met u alle zijn.

Haha zie jullie in de hemel 🤗❤

• 9 september

Nou, kort maar krachtig dan hé?

Bedankt voor je mooie bijdrage op het forum. Je bent nog jong, maar de Heer gaf je al véél en diepe inzichten . 😉

Gods onmisbare zegen wens ik jou toe in je verdere leven🙏

• JAMIE759

9 september

Haha dankje voor je antwoord Linda zeker niet lang geweest, maar wie weet wat de toekomst brengt.

Dank je wel voor de lieve zegening

Groetjes

• 9 september

Heel Veel zegen voor de toekomst Jamie!!!!

Ik vond je bijdrage op t forum altijd leuk en positief....voor die korte tijd dat ik er op zit!!

Grtz Titia

• JAMIE759

9 september

Awesome bericht Titia, Gods zegen toegewenst.🤗

• Maandag om 8:16 uur

Goedemorgen allemáál 🌼

"Wens een ieder een gezegende werkweek/week, en óók een fijne tijd op het forum, zowel nieuwe leden als óók terug komers"😊😉

🌼Je kunt geven zonder lief te hebben, maar je kunt niet liefhebben zonder te geven.🌼

• Maandag om 12:58 uur

Goede morgen iedereen op de side ook de nieuwe die ik zie! Als je hebt geleerd hoe je verdriet naar vreugde omkeerd. Heeft levens wijsheid zich door jouw gemanifisteert. :up:

• Dinsdag om 8:28 uur

Goedemorgen allen. Fijne gezegende dag in alles wat jij of u doet 😊🌼

"O God help mij anderen accepteren zoals Gij mij accepteert"

🙏

• Dinsdag om 9:39 uur

Goedemorgen allemaal. Iedereen een mooie dag gewenst en werkse allemaal!

Zo blijf in de Liefde van de Heer onze God.(ook vandaag!)

726 – 745 van 745    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 28  29  30Plaats reactie