De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

576 – 600 van 668    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 23  24  25 ... 27  Volgende Plaats reactie

• LEJO464

30 mei

@Maria, ik wil graag maar hoe werkt dat?

• 30 mei

@ Lejo ,

Op de vorige pagina heeft Chris een link geplaatst die je direkt in de gebedsroom brengt .

Je kunt ook via chatbox/ staat links van je profiel foto  , dan kom je in de lobby . Daar staat   bovenaan  ook het woordje lobby , daar klik je op en dan zie je nog twee keuzes staan ,  gebedsroom en koffiecorner , klik op gebedsroom en je bent er .

• LEJO464

31 mei

@Margriet, dan je wel. De link had ik net ontdekt maar wel het ander wat je beschreef.

Tot vanavond?

• MARIA749

31 mei

Graag tot vanavond xx

• MARIA749

6 juni

Morgenavond zijn wij vanaf half negen weer aanwezig in de gebedsroom, om te bidden, te danken en te delen. Jullie weten verder wel hoe het werkt.

We zien er naar uit.

Groetjes en zegen, M& M xxx

• REENA990

8 juni

Dankjewel⚘⚘

• MARIA749

13 juni

Reeks, we hebben vorige week gemerkt dat jij hebt meegereden, al was je er niet zichtbaar bij. Morgenavond zijn we weer in gebedsroom, vanaf half 9, om te bidden, te danken en te delen. Jullie zijn allemaal van harte welkom.

Groetjes en zegen,M&M xxx

• 13 juni

<3 Helaas kan ik er morgenavond niet bij zijn ivbm een cursus .

Gezegende gebedstijd samen <3

• LEJO464

14 juni

Mij gaat het ook niet lukken, ga weer in gesprek met ex. Voor de derde avon op rij, wil wel gebedspunt aan geven dan.
    Zou wel graag gebed willen voor herstel en genezing voor ons alle bei en ons huwelijk.
    Ook voor de jongens, negen en zes jaar.

Dank jullie wel en Dan aan God !!!

• MARIA749

20 juni

Hoi lieve broertjes en zusjes, morgenavond zijn we weer aanwezig in de gebedsroom.

Jullie zijn allemaal van harte welkom om te bidden, te danken en te delen,vanaf half 9.

We zien er naar uit.

Groetjes en zegen,

M&M xxx

• MARIA749

27 juni

Hoi lieve broertjes en zusjes, morgenavond zijn wij weer aanwezig in de gebedsroom, vanaf half 9.

Jullie zijn allemaal van harte welkom om met ons te bidden, te danken en te delen.

We zien er naar uit.

Groetjes en zegen,

M&M xxx

• LEJO464

29 juni

Hooi M&M, voor volgende week wil ik grag Peter van de topic Afwijzen öp leeftijd" meenemen in gebed.
    Als god het heeft voorbestemd dat er iemnad als vrouw/maatje zijn dagelijks leven zal verrijken in het leven met Hem dat het voor Peter duidelijk zal worden gemaakt door God, op Zijn tijd en op Zijn onnavolgbare wijze.

Groet en Zegen,
                               Lejo !

• 29 juni

:-):up:

• ADRIANA359

29 juni

@Lejo:up:

• 29 juni

:up::-)

• CHRIS797

29 juni

Zo bid ik voor de vrede van Jerusalem!

• 29 juni

Daar bid ik ook voor @Chris  , héél belangrijk !

Ons aller @Piet  vraagt gebed  voor de vervolgde christenen in Rusland , o.a dat  de russische vertalingen die hij naar hen stuurt  op de juiste bestemming zullen aankomen .

Het is voor hen een enorme bemoediging zowel de post als het gebed , te weten dat ze niet alleen staan .

• MARIA749

4 juli

Ok, geweldig, al 3 gebedsverzoeken! Morgen avondvanaf half 9 zijn wij weer aanwezig in de gebedsroom, om te bidden te danken en te delen. Heb je een gebedsverzoeken, graag hier op het forum plaatsen, of mailen naar Margriet of naar mij.

Groetjes en zegen,

M&M xxx

• MARIA749

4 juli

En we zien er uiteraard naar uit..

• LEJO464

5 juli

Hooi allemaal, krijg net een reminder voor de schoonmaak avond op school van 1900 tot 2100.

Ik kom dus wat later binnenvallen ...

• 11 juli

Dag broeders en zusters kan er ook gebeden worden voor de 12 jongens en de beglijder.

Ende hulpverleners

• 11 juli

Doen we @ Peeth , morgenavond en persoonlijk .

• ADRIANA359

11 juli

M&M, ik vraag gebed voor mijzelf. Morgenochtend om 8 uuur, komt de fysiotherapeute, bij mij thuis. Ik heb een opgezette spier, in mijn nek, daardoor is een zenuw bekneld, en heb ik ondraaglijke pijn, in nek schouder, en linkerarm. 't is erg vermoeiend, en ik slaap daardoor slecht. Die rust heb ik juist nodig, omdat ik, spierreuma heb. Zelfs achter de laptop, krijg ik de meeste pijn, waardoor ik bijna niet kan typen. Op de tablet gaat 't wat beter, omdat ik dan wat achterover zit. Momenteel word ik beperkt in mijn doen en laten, zoals wandelen en fietsen, en ik moet de nodige oefeningen, vrij vaak herhalen, wat erg vermoeiend is. Ik ben niet, aanwezig, omdat dat, te veel spanning geeft, en extra pijn.

In geloof, en vertrouwen, dat het eenparig gebed, veel vermag, en dat onze Lieve Heer, op ons toeziet, wil ik de Heer, en jullie, bij voorbaat danken. 💜💙

11 juli gewijzigd door ADRIANA359

• MARIA749

11 juli

Lieve Adriana, wij nemen jou mee in gebed en bidden voor jouw genezing. Morgenavond vanaf half 9 zijn wij weer aanwezig in de gebedsroom, om te bidden, te danken en te delen. Gebedsverzoeken mogen hier worden ge plaatst op het forum, of worden gemaild naar Margriet of naar mij.

We zien er naar uit!

Groetjes en zegen,

M&M xxx

• ADRIANA359

11 juli

Bedankt @M&M! Gods Onmisbare Zegen toegebeden, ook voor alle anderen.💗

576 – 600 van 668    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 23  24  25 ... 27  Volgende Plaats reactie