De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

601 – 625 van 665    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 24  25  26  27  Volgende Plaats reactie

  • JANNEKE153

    16 juli

    vraag, als je gebed voor iemand of jezelf wil aanvragen hoe kan dat het beste?

  • RICHARD157

    16 juli

    Hoi janneke je kan dat hier zetten, maar als het te pesoonslijk is dan kan je Maria 749 of Margriet 124 een prive berciht sturen..Ook kan je op Donderdag avond om 20:00 zelf meedooen in de gebedsroom..Je gaat naar de chatbox en als je die aanklikt zie je lobby staan en als je daarop klikt dan staat er gebedsroom tussen en dan kan je deelnemen..Gods zegen.

    16 juli gewijzigd door RICHARD157

  • 17 juli

    @ Janneke  , fijn dat Richard je al even geantwoord  heeft .
    Je mag Maria of mij een mailtje sturen met je gebeds verzoek  en /of  op Donderdagavond  [ hier even een correctie ]  om 20.30  deelnemen aan het bidden met en voor elkaar  in de gebedsroom .

    Altijd welkom

  • MARIA749

    18 juli

    Jaah, mooi, ik hoef dus geen aankondiging meer  te doen. Iedereen is van harte welkom in de gebedsroom, vanaf half 9, om te bidden, te danken en te delen. Richard, fijn dat je er weer bent.. Groetjes en zegen,

    M&M xx

  • 19 juli

    Lieve mensen ,

    Vanavond was het de laatste avond wat M & M betreft  in de gebedsroom ,  we gaan de site verlaten !
    Alhoewel we dit al enige tijd geleden hebben besloten is het nu toch ineens zover !!! Ons abo is afgelopen , en de vakantie staat voor de deur .

    Ik wil ieder  hartelijke danken voor het in ons gestelde vertrouwen , en de fijne byzondere gebedstijd in de gebedsroom , het was me een eer om samen te bidden en te delen , en wat dienen wij een byzonder God , die hoort en verhoort . JUllie zijn mij persoonlijk ook zeer tot zegen geweest , zowel in de gebedsroom als in persoonlijk contact . Dank jullie wel :-*

    Na drie jaar neem ik afscheid van jullie met een :-Den een  :'( en een warm <3

    Moge vrede en genade jullie vermenigvuldigt worden van God onze Vader en Zijn Zoon Jezus Christus ,

    Het ga jullie goed , wees gezegend ...............

    <3 groet Margriet

    Maria zal ongetwijfeld ook nog persoonlijk afscheid nemen en vertellen wie het stokje van ons over neemt na de zomerstop .

    19 juli gewijzigd door MARGRIET124

  • ORBELINDA632

    19 juli

    Zo jammer Margriet!

    We zullen je inbreng zeker missen.

    Ik i.I. g. Heel erg missen.

    Gods zegen!

  • 20 juli

    Dank je Orbelinda :$)

    Remember , He loves YOU

  • SAMENCHRISTEN

    21 juli

    Lieve M & M, hartelijk dank voor alles wat jullie voor de gebedsroom en de singles op SamenChristen hebben betekend. De Heer heeft jullie werk gezegend; er zijn heel veel mooie en bijzondere dingen gebeurd. En we weten zeker dat de Heer jullie zal blijven gebruiken en zegenen, waar Hij jullie ook zal plaatsen. Gods zegen!

  • MARIA749

    23 juli

    Lieve broers en zussen,

    Voor mij is inderdaad ook de tijd gekomen om samen christen te verlaten. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik van zoiets moois als de gebedsroom onderdeel heb mogen uitmaken.

    Ik zal jullie allemaal missen.

    Voorlopig houden wij, in verband met de vakantieperiode, zomerstop. Natuurlijk staat het jullie vrij om te bidden, de gebedsroom is van iedereen.. Na de vakantie zal Petra DV het stokje overnemen, wij laten jullie in goede handen achter.. Overigens kan zij nog wel wat assistentie gebruiken.. Wees en blijf gezegend allemaal.

    Maria xxx

  • 23 juli

    Dank je @ Chris , <3 we zien elkaar nog ...

    You too Maria <3

  • 21 augustus

    Donderdagavond van 20.30 tot 21.30 willen we weer gaan bidden in de gebedsroom. Iedereen van harte welkom. Evt. gebedsverzoeken mag je naar mij mailen. Verder zou ik in de toekomst liever van 20.00 tot 21.00 bidden. Willen jullie alvast meedenken of dat ook een goede tijd is? Voor alsnog houd ik de oude tijd aan....  Hier hebben we het dus nog wel over. Zie er naar uit om jullie te ontmoeten en zo samen de Heer zoeken!

    Petra.

  • RICHARD157

    21 augustus

    Petra@ Dat ik snel weer een eerlijk omgangsregeling heb met mijn zoontje, en dat God mijn zoontje draagt en troost door zijn verdriet heen want hij mist mij ook heel erg,

  • LEJO464

    21 augustus

    En voor alle kinderen uit gebroken huwelijken graag...

  • RICHARD157

    21 augustus

    Amen Lejo

  • 21 augustus

    Ach ja broertjes: die arme kinderen zijn altijd de dupe. Ze hebben geen schuld en dragen wel de gevolgen. Zo erg...

  • ORBELINDA632

    21 augustus

    Hier idem dito

    RICHARD157 schreef:

    Petra@ Dat ik snel weer een eerlijk omgangsregeling heb met mijn zoontje, en dat God mijn zoontje draagt en troost door zijn verdriet heen want hij mist mij ook heel erg,

  • RICHARD157

    23 augustus

    Zoals ik nu en dan door de forums heen lees, lees ik dat er veel nood is bij mijn broeders en zusters..
    Op Donderdag avond houd Petra een gebedsuurtje..
    Iedereen is van harte uitgenodigd om mee te doen..Waar 2 of meer samen zijn daar zal Hij aanwezig zijn.
    We zijn dan wel niet in het vlees samen maar wel 1 van geest in gebed.
    De gebedsroom word een beetje ondergesneeuwd door alles andere topics waar ik ook een groot gedeelte verantwoordelijk voor ben maar gezamelijk gebed is belangrijker dan welles nietes spelen over tongentaal..
    Dus wees welkom broeders en zusters en God zegen jullie in Jezus Naam.

    F i l i p p e n z e n 4
    6. Wees in geen ding bezorgd, maar laat uw verlangens in alles, door bidden en smeken, met dankzegging bekend worden bij God;
    7.en de vrede van God, die alle begrip te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten bewaken in Christus Jezus.

    www.mupload.nl/img/sitjvvjlgl03e.jpg

    23 augustus gewijzigd door RICHARD157

  • 29 augustus

    Morgenavond is er weer gelegenheid om samen te bidden in de gebedsroom. Van 20.00 tot 21.00. Zelf kan ik er helaas niet zijn want mijn zoon is jarig. Is er iemand die deze avond de leiding op zich wil nemen? Evt. gebedsverzoeken mogen naar mij gemaild worden of hieronder gepaatst worden.

    Liefs Petra

  • 29 augustus

    ik in principe niet, maar als zich niemand aan dient ga ik het zeker proberen.

  • 30 augustus

    Helaas, ik heb van Petra begrepen dat niemand vanavond haar vervangt. Zoals gezegd ben ik ook niet echt in de gelegenheid. Ik vind het belangrijk mijn voor te bereiden en als er gebedspunten zijn die te voren te horen. Ik heb hier genoeg over gezegd op "Gebedsuurtje"

    Het is ook alleminst van ons afhankelijk of er wel of niet gebeden kan worden, ook niet in de gebedsroom, maar er blijkt zo veel behoefte aan contact met God, terwijl tegelijkertijd de vrijmoedigheid of wellicht kennis ontbreekt om gewoon in gesprek met Hem te gaan. Het blijkt tot zegen te zijn als er zichtbaar op de site gebeden wordt en ik vind dat genoeg reden om dit dan ook te doen.

    Vanavond rond de klok van 9 zal ik DV de gebedsroom openen. Verder laat ik het dan maar komen zoals het komt....

  • 5 september

    Morgenavond, donderdag 6 september willen we weer gaan bidden in de gebedsroom. Nodig jullie van harte uit om te komen en mee te bidden. Ook een stille bidder is net zo welkom en van even groot belang hoor! Voor gebedsonderwerpen en voorbede graag een persoonlijk mailtje of hier onder vermelden. Van 20.00 tot 21.00 welkom.

    Groet Petra

  • REENA990

    5 september

    Dankjewel Petra ⚘⚘

  • 5 september

    gecopieerd uit de topic "gebedsuurtje" Misschien moeten we een gezamelijk nieuwe opstarten...?

    Goedenavond allemaal,
    Ik heb diverse dank-en gebedspunten gekregen. Als er nog meer zijn vind ik dat fijn nu te horen. Vanaf een uur of 7 bereid ik mij voor....
    Morgenavond is er ook gebedsuur; dan heeft Petra de leiding. Zie andere topic.
    Er kan nooit teveel gebeden worden. Petra zal het op haar manier doen; ik op de mijne; voor God allemaal evene kostbaar.
    Morgenavond kan ik niet waarschijnlijk. Ik plaats dit bericht ook even in de andere topic.

  • RICHARD157

    7 september

    www.mupload.nl/img/4akgp1q1amiz.jpg

    7 september gewijzigd door RICHARD157

  • 7 september

    die is goed zeg!!!

601 – 625 van 665    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 24  25  26  27  Volgende Plaats reactie