De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

651 – 675 van 875    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 26  27  28 ... 35  Volgende Plaats reactie

• MARGRIET124

9 november

Wat fijn om te horen @ Dorcas en @ Petra  dat jullie het samen gaan doen :-)<3

Moge de Here jullie bovenmate zegenen :-*

• 9 november

Amen ❤

• MARIA749

10 november

Lieve zussen, ook mij doet het enorm veel plezier dat jullie dit samen gaan doen.

Ook fijn dat het nog bestaat.

Heel veel zegen, lieverds xxx

• 14 november

Morgen, donderdag 15 november van 20.00 tot 21.00 willen weer bidden in de gebedsroom. Daartoe wil ik jullie graag uitnoding. Een evt. gebedsverzoek kan gemaild worden. We zien er naar uit om zo semen Gods aangezicht te zoeken.

Dorcas en Petra.

• 21 november

Hallo allemaal,

Morgenavond tussen 20.00 en 21.00 uur willen wij weer bidden in de gebedsroom.  Wij nodigen jullie uit om mee te bidden. Ook kun je ons je gebedsverzoek mailen. Het is ons een vreugde samen Gods aangezicht te zoeken.

Petra en Dorcas

• 22 november

Nog even...: vanavond zijn we in de gebedsroom om samen Gods aangezicht te zoeken. Wat zou het fijn zijn om dat met velen te doen. Kom je ook?

Dorcas & Petra.

• 22 november

Petra sprak de volgende zegenbede uit voor jullie allen:

Ik wil jullie de zegen van de allerhoogste God meegeven. Dat Hij deze week als een schaduw om jullie heen mag zijn. Veilig in Zijn armen.... amen

• 28 november

Morgen avond, donderdag 29 november willen we weer samenkomen in de gebedsroom om te bidden. Eventuele gebedsverzoeken mag je naar Dorcas of naar mij mailen. We zien er naar uit om met jullie de Heer te zoeken.

Dorcas & Petra

• 28 november

Dankpunten mag ook😊

• 29 november

Nog even een herinnering: vanavond van 20.00 tot 21.00 zijn we er weer om te bidden in de gebedsroom. Bid jij ook mee? We zien er naar uit om met velen te zijn vanavond.

• 29 november

voor allen namens Petra en mij

Lieve broers en zussen: ik wil jullie zo de zegen van de allerhoogste God meegeven. Ga deze week gesterkt door die zegen je weg met blijdschap.

• 5 december

Morgen avond, 6 december zijn we weer in de gebedsroom. Graag willen we jullie uitnodigen om mee te bidden. Het is fijn om zo samen de Heer te zoeken. Evt. gebedsverzoeken en dankpunten kunnen natuurlijk gemaild worden.

Tot morgen, Dorcas en Petra

• 6 december

Nog even als herinnering: vanavond zijn we weer in de gebedsroom om met elkaar te bidden. We hopen jullie daar te ontmoeten. Van 20.00 tot 21.00.

• 6 december

Tot vanavond!

• 12 december

Morgenavond donderdag 13 december zijn jullie allemaal weer welkom in de gebedsroom om samen te bidden. Gebeds en dankpunten mogen gemaild worden. Meebidden is nog fijner.

Dorcas en Petra

• 13 december

Hallo allemaal,

Petra heeft het gisteren al aangekondigd. Ik herhaal het even. Vanavond is er weer gebedsroom.

Het is een voorrecht om samen te kunnen bidden, danken en aanbidden in alle openheid. Allemaal van harte uitgenodigd.

Jullie kunnen ook altijd Petra of mij persoonlijk benaderen met een mailtje, als je wel gebed wilt maar liever op de achtergrond blijft.

een lieve groet voor iedereen,

Petra en Dorcas

• 13 december

we hebben weer fijn mogen bidden. Petra sloot af met

De Heer zegene ons en Hij behoed ons. Ik vraag Hem Zijn glans over ons te laten lichten en ons genadig te zijn. Wens jullie deze week Zijn nabijheid tot. Ga met Hem...

• BOUKJE461

15 december

Beste Dorcas en Petra,

In de gebedsroom, maar ook in een paar topics is er afgelopen ( maand??) ook aandacht geweest voor de oproep van "godsgirl"  voor genezing van haar oma en ook voor andere familie......

Ik heb mij afgelopen tijd afgevraagd waarom we geen bericht  van haar kregen ( ook op vragen ).

Nu na wat kijken.... zie ik dat ze van site af is... voor mij niet echt reden voor gerust stelling ( zie topic).

Kunnen we in gebedsroom voor "Godsgirl"en haar familie blijven bidden????   Dank.

Ik neem het ook mee in persoonlijk gebed.

Verder bedankt voor dit initiatief ( een gebedsroom waar ieder zijn vraag/ gebed neer kan leggen).

Top!

• 16 december

We nemen het mee.

• 19 december

Morgenavond hopen we jullie weer te omtmoeten in de gebedsroom. Het is een zegen dat we zo samen de Heer mogen grootmaken en prijzen. Hij verlangt naar ons... We nodigen jullie uit om met velen Hem te aanbidden.

Eventuele gebeds en dankpunten mogen natuurlijk altijd gemaild worden.

Dorcas en Petra

• BOUKJE461

19 december

He Petra en Dorcas,

Graag wil ik als dank punt opgeven , de vriendschappen van de site.

Vandaag en gister was ik bezig met schrijven ( boek) en ik was bezig met wat helloween met christenen doet. Nu weet ik dat meerdere christenen mee hebben gedaan met hun kids zonder te weten wat het in houd..... niet slim. Maar ik zou graag nog gebed en weg sturing zien voor de kids die er door hun ouders in ge trokken zijn ( zonder schuld van kids zelf). hoop dat jullie mij snappen. Maar denk het wel gezien jullie grote hart voor kids...

wellicht een onmogelijke vraag maar ik probeer het toch maar ;).

• 20 december

We nemen het mee

• 20 december

Hallo allemaal

Nog even een herinnering.  Heb je gebedspunten op wat voor gebied. Je kunt ze inbrengen per mail of persoonlijk.  Vanavond komen we samen in de gebedsroom om God te zoeken.

Petra en Dorcas

• 20 december

onze zegenbede voor de komende week

Ik wil jullie de zegen van de Allerhoogste God mee geven. Ga deze week met Hem. Vier zo Zijn verjaardag. Straal Hem uit in jullie omgeving. Amen

Petra

• 27 december

Goedemorgen allemaal.

Door alle kerstdrukte heen zijn we de dagen een beetje kwijtgeraakt. Maar vandaag is het alweer donderdag , dus vanavond gebedsroom.

Wij willen jullie van harte uitnodigen om samen onze zorgen, vreugde en verdriet bij de Heer te brengen. Juist in deze tijd die niet altijd even makkelijk is .

Jullie mogen ook gebedspunten mailen naar ons. Petra en ik zullen dat zeker meenemen in gebed.

Lieve groet en hopelijk tot vanavond

Petra en Dorcas

651 – 675 van 875    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 26  27  28 ... 35  Volgende Plaats reactie