De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

726 – 750 van 909    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 29  30  31 ... 37  Volgende Plaats reactie

• 14 maart

Dank jullie wel!

• 20 maart

Hallo allemaal,

Morgenavond is het alweer donderdag. Wat vliegen de weken voorbij! dat betekent dat er morgenavond ook weer gebedsroom is. Wij kunnen al onze zorgen, problemen en dank neerleggen bij onze Vader en Heer. Jullie zijn allemaal welkom! Maar je mag ook je gebedspunten naar ons mailen. Wij nemen het mee in gebed.

Liefs van Petra en Dorcas

• NATASCHA934

20 maart

Fijn!:up:

• 20 maart

Graag gebed gevraagd voor mijn jongste zoon Richard, hij woont in een instelling omdat hij meervoudig beperkt is, nu werd ik opgebeld met de mededeling, dat het niet goed met hem ging, hij spugt gal en kan oraal niets verdragen ze voeden hem nu alleen via de maagsonde hij slaapt veel, morgen wordt er bloed afgenomen om te kijken wat hij nu precies mankeert. Ik ga met Valys van Zaandam naar de instelling in Leiderdorp hoop dat hij toch weer zal herstellen, want hij kan zo vrolijk en blij zijn wij kunnen dan zo van hem genieten het is juist zo'n een knuffel kereltje. Bettie

• 20 maart

Uiteraard nemen we het morgenavond mee in gebed. Zal het ook in mijn eigen gebed meenemen.

• NATASCHA934

20 maart

Ik ga ook voor Richard bidden hoor Bettie. Heel veel sterkte gewenst. Hij is in Gods handen.

<3

• 20 maart

Natuurlijk gaan we voor hem bidden, Betty. Persoonlijk en samen. Ik bid ook voor jou. Dat je kracht krijgt om dit te kunnen dragen. Het is altijd moeilijk voor een ouder.

• RICHARD049

20 maart

[Verwijderd want oplichting, spam.]

21 maart gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 20 maart

Herdenken in gebed ook!!🙏

Deze actie 1x onder de aandacht brengen, lijkt mij voldoende.

21 maart gewijzigd door ANNE402

• 21 maart

Dank ervoor dat jullie om mijn kind en mij heen willen staan met gebed dat is erg bemoedigend.

Nu ga ik zorgen dat ik klaarsta om met valys naar Leiderdorp af te reizen. God's zegen ook vandaag en nogmaals fijn te weten dat mijn christen familie voor ons bid. Aan Hem de Glorie hoe het ook uitpakt Hij weet wat voor het mannetje het beste is (wat weet ik er als klein mens nu ook van?) Lieve groet voor iedereen! Bettie

• 21 maart

We blijven in gebed om Richard en jou heen staan. Daartoe zijn we aan elkaar gegeven hoor Bettie!

En idd: hoe het ook zal gaan lopen: Hij is erbij en zal doen wat voor Richard het beste is. Hoe dan ook: Glorie aan God!

• NATASCHA934

21 maart

Ik heb ook heel speciaal voor jou gebeden lieve Bettie, dat je Gods vrede mag ervaren en Zijn kracht. Hij is met je, wat er ook gebeurt. En Zijn engelen zijn om Richard!

• NATASCHA934

21 maart

Voor jou, Bettie:

www.bemoedigendebijbelteksten.nl/wp-content/uploads/2015/02/Fil-4-13.jpg

• 21 maart

Bettie ik bid ook

voor jou en je zoon

De vrede van God zij met jou

En met Richard

Jij bent zijn geliefde dochter

hij kent jou en jouw zorgen

🙌🏼

• 21 maart

Nog even een herinnering: vanavond mogen we weer bidden in de gebedsroom! Van 20.00 tot 21.00. Welkom allemaal.

Dorcas & Petra

• 21 maart

' k Ben er vanavond niet bij, maar zouden jullie willen bidden voor de regering en voor ons land. Bidden dat ons land bestuurbaar blijft, bidden om wijsheid voor politici. Dat dit gericht mag zijn op het belang van anderen en dat het niet om hunzelf gaat.

Wens jullie een gezegend gebedsuur!🙏

21 maart gewijzigd door ANNE402

• 21 maart

Doen we!!

• BERT970

21 maart

Sluit mij daar van harte bij aan! Speciaal gebed voor alle politici die nieuw zijn maar ook zittenden en vertrekkenden!🙏

• 21 maart

Bettie ik zal voor Richard en voor jou bidden. Zeer zeker

• 21 maart

Bettie, ook ik bid voor jou en je zoon! Sterkte!

• NATASCHA934

21 maart

Ik ga 20 u even nieuws kijken en dan kom ik ook.

• 21 maart

vandaag is dit lied mijn/onze zegenbede voor jullie allemaal

• 21 maart

Ik heb alle toezeggingen nu gelezen FIJN en uit het mooie lied daar put ik troost uit.

Glorie aan Hem die het willen en werken in "ons mensen" bewerkt. Ik prijs Zijn Naam!

Amen. Bettie  

• 21 maart

en dit is de afsluiting van vanavond door Petra

Ik wil als afsluiting jullie de zegen van die Heilige, Almachtige God meegeven. Deze week, bij alles wat ons pad zal kruisen: wees in Hem gezegend!!

Een goede week gewenst, Petra en Dorcas

• NATASCHA934

21 maart

Wat was het fijn en goed in de gebedsroom. Heer U was (en bent natuurlijk) met ons! Ik prijs Uw Grote Naam!<3

726 – 750 van 909    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 29  30  31 ... 37  Volgende Plaats reactie