De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

751 – 775 van 925    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 30  31  32 ... 37  Volgende Plaats reactie

  • NATASCHA934

    22 maart

    @Bettie: heb nog weer voor je zoon gebeden. Hoe gaat het nu met hem?

  • 22 maart

    Deze avond bel ik zo wie zo al naar de Philadelphia stichting, want de bloed uitslag wil ik wel weten ik heb gistermiddag naast zijn bed gezeten het vermoeden werd geuit, dat hij wellicht een blindedarm ontsteking zou hebben hij krijgt anti biotica en voor de koorts paracetamol hij slaapt veel en als hij niet slaap dan kreunt hij ik heb nog geen duidelijk antwoord wat hij nu heeft. Gebed blijft nodig!

  • 22 maart

    Ik blijf bidden, Bettie !

  • 22 maart

    Natuurlijk, Bettie.

    Weet je dat ik vroeger bij Philadelphia heb gewerkt. Ik denk er nog steeds met veel plezier aan terug.

  • NATASCHA934

    22 maart

    Dan blijf ook ik bidden.:up:
    De Heer is met hem!

  • BERT970

    22 maart

    Ook ik bid mee!🙏

  • 22 maart

    🙏🏻

  • 23 maart

    Deze avond blijkt Richard weer opnieuw koorts te hebben, na 1 dag lichte verhoging, de anti bio kuur was deze zaterdag ook voor het laatst. Morgen komt de dokter weer kijken (het is onbegrijpelijk dat zo'n ziekenhuis de bloeduitslagen gewoonweg over een weekend tilt)  en ons laten zitten met onzekerheid.De verzorgenden hebben hem maar weer paracetamol gegeven, zodat hij kan slapen. Deze zondag  dan maar weer naar Leiderdorp toe en bij hem zijn.Ook deze keer vraag ik om gebed voor Richard. Lieve groet, Bettie

  • 23 maart

    Zal voor jullie bidden Bettie, sterkte en Zegen voor jullie🙏

  • 23 maart

    Zal ik doen Bettie voor Richard en voor jou, heel veel sterkte en moge de Heere over Richard waken en heel veel sterkte en Gods zegen.

  • 24 maart

    Fijn hoor! doet me telkens weer goed!

  • NATASCHA934

    24 maart

    Ik bid ook weer mee, Bettie. Houd goede moed, want De Heer is met hem, met jou en met alle mensen die om hem heen staan om hem te verzorgen. Hij waakt!

    <3

  • NATASCHA934

    26 maart

    Lieve allemaal,

    Deze ochtend wordt de man van mijn moeder geopereerd. Hij heeft blaaskanker. Hij maakt zich veel zorgen over na de operatie, want vorige keren had hij zo'n extreme pijn en moeite met plassen en moest hij lang nog een katheter in.
    De kanker was weg, maar er werd toch weer wat gevonden en hij voelt zich zo ontzettend moe en nog allemaal andere klachten. Dat vinden we ook zorgelijk.
    Willen jullie ab bidden voor deze man, dat hij niet weer hetzelfde hoeft door te maken net als vorige keer na zijn operatie en dat God hem geneest, dat de kanker helemaal mag verdwijnen.
    Ik hou veel van deze man en ik hoop dat hij gewoon nog een tijdje mee mag gaan. Maar ik besef me heel goed dat het Gods wil is, die zal geschieden.

    En ik vraag ook gebed voor mijn moeder, want voor haar is het ook hartstikke moeilijk.

    Bvd!

    26 maart gewijzigd door NATASCHA934

  • 26 maart

    doen we.

    dorcas

  • 26 maart

    Ik zal er ook voor bidden Natascha 🙏🏻

  • 26 maart

    Natascha dat doe ik. Ik zal bidden en vragen om genezing van jouw vader en om kracht en sterkte voor jouw moeder !

  • BERT970

    26 maart

    Natascha! Jij ook sterkte! En ik zal ook bidden!!🙏

  • NATASCHA934

    26 maart

    Hartelijk bedankt lieve allemaal.<3 GB!

    Net even mijn moeder gebeld en de operatie is goed gegaan. Net was ze bij hem en het viel mee qua pijn. Maar de verdoving zat er nog voor een groot gedeelte in. Even afwachten hoe het verder gaat. Ze hebben behoorlijk wat weggehaald van de blaaswand, wat de arts niet vertrouwde. Dat gaat op kweek. Hopelijk mag hij morgen weer naar huis.

  • 26 maart

    Zal ook voor jullie bidden Natascha, alle sterkte en Zegen voor jullie !

  • NATASCHA934

    26 maart

    Bedankt, lieve Jane.<3

  • 26 maart

    Natascha jijzelf ook sterkte. Jij bent in mijn gedachten en in mijn gebed

  • NATASCHA934

    26 maart

    Doet me goed, Laurent.:up:

    <3verwarmend, jullie reacties.

  • 27 maart

    Natascha, Het is nu bijna 5 uur in de ochtend nu pas lees ik wat jij en je familie doormaken wat een moeilijke tijd maken jullie door het raakt mij, want zelf kan ik niet meer slapen van mijn eigen zorgen over mijn jongen Richard. Rond 8.45uur gaat hij voor uitgebreider onderzoeken naar het ziekenhuis in Leiderdorp, omdat zijn bloedwaarden ofwel de CRF waardes van alvleeskleir en lever veel te hoog zijn en hij ook (nota bene aan zijn enige horende oor) een middenoorontsteking blijkt te hebben ik ben er zo van geschrokken, dat ik nu klaar wakker ben. Nu lees ik de moeilijke en nare situatie waarin jij verkeert en dat brengt mij weer bij de aardse strijd, die wij allemaal toch doormaken hier op deze onvolmaakte wereld, wat een heerlijk vooruitzicht eens verlost te zijn van al dit aardse en volmaakt gelukkig te zijn bij onze Schepper! Ik houd veel van mijn kind  en wil hem niet kwijt, maar realiseer mij, dat "alle liefde, die ik nu voel" een gebrekkige afspiegeling is van Zijn Liefde en van Hem afkomstig is .en  ook. onze  pijn nog niet 1 fractie is van Zijn Liefde en pijn, die onze Schepper deed besluiten Zijn Eigen Zoon ervoor te offeren. ik weet zeker dat God naar onze gebeden luistert .en. ga weer gerust slapen nu want Hij bestuurd ons leven hoe het ook uit zal pakken met onze geliefden Hij regeert.  De vraag is laat ik en jij Hem de regie behouden? waar is het geloof in Hem vraag ik mijzelf " op zulke momenten af"   Hij leid mij  -zeggen we dat soms niet te makkelijk?- ik leg nu maar mijn verdriet, zorgen en pijn voor Hem neer, omdat het mag en kan Hij is Machtig en Schepper van Hemel en Aarde. Slaap ook maar weer lieve Natascha ga ik ook nog doen en bidden om uitredding en Zijn Kracht in al deze levensstormen. God's zegen hoor!

  • 27 maart

    Wat een zorgen Bettie, geen wonder dat je daar wakker van ligt.

    Wat fijn dat wij al onze zorgen en pijn en verdriet bij onze hemelse vader neer kunnen leggen Dat hij er altijd voor ons is! Heel veel sterkte toegewenst vandaag!

    Jezus leeft in Eeuwigheid  zijn Shalom wordt werkelijkheid Alle dingen maakt hij nieuw Hij is de Heer van ons leven

    27 maart gewijzigd door ESLI861

  • 27 maart

    Fijn dat jullie je zorgen hier met ons delen. Want zo kunnen we voor elkaar bidden. En weet dat dat gebeurd. Niet iedereen zal het hier vermelden dat hij of zij mee bid. Maar dat hoeft ook niet. We nemen het zeker morgen mee in de gebedsroom.

    Ach Bettie, juist als je kind ziek is besef je hoeveel je van hem houd. Dan doet dat zo'n pijn. Liefde is een bijzonder iets. En zeker voor een volwassen klein kind.  En dan te beseffen dat God nog meer van Richard houd... Hij is veilig bij Hem.

751 – 775 van 925    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 30  31  32 ... 37  Volgende Plaats reactie