De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

776 – 800 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 31  32  33 ... 38  Volgende Topic gesloten

• SARI439

27 maart

Heel veel sterkte Natascha en Bettie.Dat zij  en ook jullie de kracht mogen ontvangen om dit alles te dragen,,

• NATASCHA934

27 maart

Bedankt voor je lieve en wijze woorden, Bettie. Ja.. je zou bijna zeggen: God leert ons pas kennen als we echt in nood zijn, hihi.. Dat is natuurlijk maar gekkigheid, want Hij kent ons nog beter dan dat we onszelf kennen, maar wij zijn dikwijls van die zorgelijke mensen, terwijl ik denk dat bepaalde dingen die in de bijbel staan niet bedoeld zijn als advies, zo van: zie maar wat je er vervolgens mee doet, maar echt als opdracht/gebod van De Heer gezien moeten worden. Ik kom daar meer en meer achter en ook dat ik los kan en mag laten en dat is een groot wonder voor zo'n controlfreak als ik ben.

Heel veel sterkte voor je zoon en ook voor jou natuurlijk. Het komt goed, hoe het ook gaan zal, want Gods weg is de beste, de beste.. altijd! :-)
    Hou je ons op de hoogte ajb?

<3<3<3

27 maart gewijzigd door NATASCHA934

• NATASCHA934

27 maart

Hartelijk bedankt, Sari.:up:

SARI439 schreef:

Heel veel sterkte Natascha en Bettie.Dat zij  en ook jullie de kracht mogen ontvangen om dit alles te dragen,,

• NATASCHA934

27 maart

@Bettie en anderen: ik heb het liedje waar ik het net over had bij favoriete (opwekking)lied geplaatst.

27 maart gewijzigd door NATASCHA934

• 27 maart

Ga ik zeker naar lusteren hoor!

• NATASCHA934

27 maart

:-)

• 27 maart

Morgenavond komen we weer samen in de gebedsroom om te bidden.We willen jullie graag uitnodigen om dit samen te doen. Van 20.00 tot 21.00.

Tot morgen! Dorcas & Petra.

• 28 maart

Bidden jullie vanavond mee in de gebedsroom? Welkom hoor!

• 28 maart

Ik zit elke donderdag avond tussen 19 en 21 uur in de trein. Maar ik wens jullie een goede gebedsavond toe. Heel mooi dat jullie dat doen 🙌🏼

• NATASCHA934

28 maart

Ik ben er vanavond niet bij, maar heb jou een gebedsverzoek gestuurd, Petra. Bvd en een hele goede en gezegende tijd gewenst, degenen die gaan. Het is zeer de moeite waard!

<3

• 29 maart

Hierbij wil ik toch melden dat het met Richard nog steeds blijft kwakkelen en er nog steeds niet helder is wat hij nu eigenlijk mankeert. De midden oorontsteking is inmiddels wel over. Gebed blijft nodig!

• NATASCHA934

30 maart

Ik blijf bidden.

• BERT970

30 maart

Ik ook Bettie!🙏

• SARI439

30 maart

veel sterkte..

• LAURENT014

30 maart

ik blijf bidden. Veel sterkte

• 30 maart

Over 6 weken (of eerder indien nodig) worden de bloedwaarden op alvleeskleir en lever opnieuw bekeken, dus maar weer wachten. God's wil geschiede in Hemel alsook op aarde toch? al doet het mij best wel pijn (als moeder) de jongen te zien lijden. Continu maalt het door mijn hoofd, terwijl je met andere zaken nota bene soms bezig bent zeurt het voort. Wat zijn wij mensen toch nietige schepselen een druppel aan een emmer hoe groot zal de Almachtig Schepper zijn, dat Hij ons ziet en hoort? Dit gaat mijn bevattingsvermogen teboven als ik er ook maar een fractie bij stil sta. Dank voor jullie oprechte gebeden hoor! ik voel mij gezegend met deze wetenschap.

• 31 maart

Dat vraagt veel geduld Bettie.

Het is ook verdrietig je kind zo te zien lijden,

Ik wens jullie Gods liefdevolle nabijheid toe 🙌🏼

blijf voor jullie bidden.🙏🏻

• 3 april

Morgenavond hopen we jullie weer te ontmoeten in  de gebedsroom. En daar zo samen de Heer te zoeken. Van 20.00 tot 21.00 zijn we daar samen in gebed.

Dorcas en Petra

• 3 april

Meestal ben ik "juist rond die tijd" niet in de gelegenheid reuze jammer! terwijl ik best wel veel achter die laptop zit.( men zegt weleens - alsof de duivel ermee speelt-). Fijn dat wij daar geen boodschap aanhebben hé? Gezegende tijd!  Bettie

• FRANCISCA289

4 april

Heb het op mijn hart om het hier te delen.

www.mupload.nl/img/y0o4jyy8jt.jpg

• 4 april

Mooie bemoediging Francisca het ontroerd mij toch steeds weer

• 4 april

Nog even als herinnering: vanavond gebedsroom!

• NATASCHA934

4 april

Gisteren heeft de man van mijn moeder slecht nieuws gekregen: er waren verdachte cellen gevonden, ondanks een langdurige behandeling dmv blaasspoelingen; aan de achterkant van z'n blaas is het goedaardig en aan de voorkant bij de uitgang van de plasbuis is het kwaadaardig. Ze gaan nu kijken of er uitzaaiingen zijn en/of er bv chemo ingezet gaat worden, of de blaas en/of prostaat verwijderd moet worden.
    Het is allemaal zo heftig en onzeker.
    Op dit moment 4 mensen in mijn leven met kanker, 1 is al haast niet te doen, laat staan 4. Ik zit er momenteel helemaal doorheen en heb ook geen zin meer om grapjes te maken. Dat wil heel wat zeggen. Ben eigenlijk alleen maar aan het huilen en ik probeer heel moedig te zijn en optimistisch, maar het lukt me gewoon niet meer. Slaap ook slecht, heb last van m'n hart. Ik moet sterk zijn voor m'n moeders man en natuurlijk voor m'n moeder zelf, maar hoe meer ik dat probeer, hoe meer druk het op me legt en hoe slechter het gaat. Maar eigenlijk helpt helemaal niks, want het is flink waardeloos.

Willen jullie bidden ajb? Het is hard nodig. Bvd.<3

4 april gewijzigd door NATASCHA934

• BERT970

4 april

Veel sterkte Natascha! Begrijpelijk dat je nu geen grapjes maakt! Gods nabijheid en ondersteuning toegewenst! Ook voor je moeder! "Werp al je bekommernissen op Hem, want Hij zorgt voor je!" Ik zal ook voor je bidden!!🙏🙏

• RICHARD157

4 april

Veel  sterkte toegewenst Natascha

776 – 800 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 31  32  33 ... 38  Volgende Topic gesloten