De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

801 – 825 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 32  33  34 ... 38  Volgende Topic gesloten

• 4 april

Ach dat is wel veel voor je Natascha, heel veel sterkte en Gods nabijheid wens ik je toe<3

en zal zeker voor je bidden !

• 4 april

Uiteraard bidden we ook vanavond voor jou en deze situatie!

• 4 april

@ Natascha

Dat doen we absoluut

• 4 april

Lieve Natascha

Heel veel sterkte wij bidden met z,n alle van alle samen christen met je mee.

• NATASCHA934

4 april

www.50plusser.nl/forum/userpix/59092_alle_hartelijk_bedankt_1.jpg

• 4 april

Petra en ik willen  jullie de zegen van de allerhoogste God, onze redder en trooster meegeven. Voor deze week, voor jullie leven. Totdat Hij komt... en Hij komt! Maranatha!!!

Dorcas

• 4 april

<3<3<3

• NEEL074

4 april

Sterkte Natascha, ik snap dat je sterk wilt zijn. Maar ik hoop ook dat er iemand in je buurt is waarbij je dat niet hoeft te zijn. Ik zal ook voor je bidden

• 4 april

Natascha, n.a.v. jouw schrijven moest ik aan de volgende tekst denken.

Kom naar Mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven. (Matteüs 11:28).

Heel veel sterkte gewenst

en ik zal voor je bidden!

4 april gewijzigd door JOAN458

• 4 april

wat verdrietig Natascha, Gods liefdevolle nabijheid toegewenst 🙏🏻

• ANNE402

4 april

Natascha, veel sterkte en ik bid voor je!🙏😘

• ANNE402

4 april

DORCAS485 schreef:

Petra en ik willen  jullie de zegen van de allerhoogste God, onze redder en trooster meegeven. Voor deze week, voor jullie leven. Totdat Hij komt... en Hij komt! Maranatha!!!

Dorcas

Dank jullie wel!!

• NATASCHA934

5 april

Ook Neel, Joan, Esli en Anne <3elijk bedankt. Doet me heel goed jullie reacties allemaal.

Liefs!

• SARI439

5 april

sterkte.Natascha heel verdrietig om mensen in je nabijheid(dreigen) te moeten verliezen...

5 april gewijzigd door SARI439

• NATASCHA934

5 april

Dank je, Sari. <3
    Ze zijn er alle 4 nog en ik heb voor alle 4 ook hoop.

• LAURENT014

5 april

Natascha heel veel Sterkte ! Wat 'n verdrietig bericht ! Ik blijf bidden voor jouw vader, jouw moeder en jou zelf. Moge hij jullie, al jouw dierbaren, die er om heen staan en al jouw dierbaren die heel ernstig ziek zijn en ook jou zelf alle mogelijk kracht en nodige genezing schenken. Ik blijf bidden.

5 april gewijzigd door LAURENT014

• NATASCHA934

5 april

Bedankt voor je lieve bericht, Laurent.:up:

• 6 april

Ach Natascha ik lees het eigenlijk nu pas uiteraard schaar ik mij bij alle andere broeders en zusters hoor! Het zijn soms diepe dalen waardoor wij als mens gaan en wanneer wij in de dalen zijn is het licht ook niet duidelijk te zien maar een kindervesje schiet mij in gedachten nl. Op bergen en in dalen ja overal is God, waar wij ook immer dwalen of toeven daar is God, waar mijn gedachten zweven of stijgen daar is God omhoog of laag gelegen ja overal is God. Zijn trouwe Vader ogen zien alles van nabij wie rust in Zijn vermogen die red en zegent Hij. Hij ziet de jonge raven bekleed met gras het dal heeft voor elk schepsel gaven ja zorgt voor 't gans heelal. Lieve zuster Hij zorgt voor ons blijf maar stil wandelen aan Zijn Zijde. Wij leren van droevenissen vaak het meest het geeft diepgang echt waar! Hij fundeert daarmee ons geloof. Probeer te rusten zodat je van betekenis kunt zijn voor degene die je steun nu zo hart nodig hebben!

• NATASCHA934

6 april

Bettie, wat lief en mooi wat je allemaal schrijft. Heel <3elijk bedankt.:up:

• 10 april

We willen jullie graag weer uitnodigen om morgenavond weer samen te bidden in de gebedsroom. Zien er naar uit om dit met elkaar te doen.

Dorcas en Petra

• 11 april

Vandaag wordt mijn oudste zoon Wilfred geprikt op de bloedwaarde van de schildklier, omdat hij alleen maar afvalt de laatste maanden in totaal nu 8 kilo in 6 maanden tijd, terwijl hij eet als een dijker.Nu weegt hij (36jaar oud) nog maar 47 kilo. Is het niet de ene dan wel de andere jongen.De jongste zoon maakt het (naar omstandigheden redelijk) Richard wordt binnenkort opnieuw geprikt op de alvleesklier en de lever, omdat die toen te hoog waren, de verzorgenden vermoeden dat deze hoge bloedwaarden te maken hadden met de infectie die hij had. Afwachten maar weer! Gebed stel ik erg op prijs!

Bettie

• 11 april

Doen we

• 11 april

We gaan zo (om acht uur)  naar de gebedsroom. Komen jullie ook?

• BERT970

11 april

Gezegend samenzijn!🙏

• 11 april

Petra sloot af met :

Ik wil jullie de zegen van de Eeuwige God meegeven. Hij gaat mee, waarheen jullie ook gaan. Tot volgende week: hier of bij Hem!

Dorcas

801 – 825 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 32  33  34 ... 38  Volgende Topic gesloten