De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

851 – 875 van 925    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 34  35  36  37  Volgende Plaats reactie

• NATASCHA934

13 april

@ Bettie: afgelopen nacht gelukkig goed gegaan sinds weet ik hoe lang. Weliswaar met pil van m'n HA, maar dat mag de pret niet drukken. :)

Bedankt voor je reactie.<3
    En zo is dat, Hij is er zeker bij. En dat komt ook wel goed; ze zijn tegenwoordig zo knap in ziekenhuizen.

Graag gedaan en ben blij dat je 'm gepakt hebt voordat ie verpletterd zou worden.😁

13 april gewijzigd door NATASCHA934

• 14 april

Goed zo'n pil! Raak er alleen niet aan versslaaft, dan ben je verder van huis! .en. ja bloemen die niet meer in de aarde staan bewonder ik graag in een vaas leuk hoor! zo'n bloemenkar vol bloemen. Slaap maar lekker deze nacht!  God's plannen falen niet!!  

14 april gewijzigd door BETTIE628

• NATASCHA934

15 april

Nee, beter van niet idd.

assets.catawiki.nl/assets/2017/12/18/5/5/3/553301b4-064a-412f-8206-3b4f678416bb.jpg

Voor jou.👍

Dank je en amen!

• 18 april

Goedemorgen allemaal

Gisteren was Petra jarig waardoor we een beetje laat zijn met de aankondiging.

Máár echt waar.... vanavond is er weer gebedsroom tussen 20.00 en 21.00 uur. Jullie zijn allemaal welkom om samen de Heer te danken en onze zorgen en problemen blij Hem neer te leggen. God is goed!

Je mag ook Petra of mij mailen zodat wij je gebedspunt(en) mee kunnen nemen.

Lieve groet Dorcas

• 18 april

Tot straks!

• 18 april

Petra sloot af

Ik bid jullie de zegen van de God van Abraham, Izak en Jacob toe. Wees gezegend, deze week, deze goede vrijdag, deze paasdagen

Ook namens mij

• PIET361

18 april

God veranderd mensen.

Maar als mensen hier op SC mij zo slecht vinden,

Waarom veranderd God mij dan niet?

• 18 april

Om zegen voor elkaar

God zend ons nu dan op weg
    als mensen die geloven,
    de banden kunnen smeden,
    die grenzen overschrijden,
    die mildheid kunnen brengen,
    die troosten en nabij zijn,
    die vreugde kunnen geven,
    die broeder en zuster durven zijn.

Zend ons dan nu op weg
    als mensen die vertrouwen,
    de toekomst tegemoet.

Amen.

• 18 april

Amen en iedereen Gezegende paasdagen gewenst! dank voor alle medeleven met mijn beide zoons van de oudste heb ik een goede bloeduitslag binnen en van de jongste moet ik nog 1 week wachten en geef ik het aan onze Vader in de Hemel, ik weet Hij zorgt voor mijn kinderen en ook voor mij.

• 19 april

Fijn om te horen Bettie. Gezegende dagen.

• 20 april

Vandaag een jaar kanker vrij. Ik bid vandaag op deze mooie sabbatdag,hoe goed God is,hoe dankbaar ik ben,ik bid voor vergeving, en bid voor alles wat hij mij geeft en gegeven heeft. Hij heeft mij lief,ik heb God lief.🙏🙏🙏

• 20 april

@Petra

God is goed!

• 20 april

Ik kan alleen maar zeggen,JA,God is goed.

• RICHARD157

20 april

Mooi Petra

• 20 april

Mooi Petra,

😘🙏💕

• 20 april

Ik dank jullie,ik kan ook niet zeggen hoe dankbaar ik ben, en zo vol God. Ik huil meer van geluk dan om verdriet.

• 20 april

fijn voor je @Petra  en fijne paasdagen toegewenst!

• 20 april

Dank je Sari,jij ook fijne paasdagen,en aan iedereen fijne paasdagen gewenst😘🐤🐥🐣

• 20 april

Kippenvel,  wat fijn voor je Petra😊

God de eer🤗

• 20 april

Dank je Linda, God de eer!!

• 20 april

Fijn Petra, gezegende paasdagen !

• 20 april

Dank je Laurent,jij ook .💐🌼

• 20 april

Ik wens jullie allemaal gezegende dagen toe

• 20 april

Iedereen wens ik gezegende paasdagen

• 20 april

Van mij ook Gezegende paasdagen.

851 – 875 van 925    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 34  35  36  37  Volgende Plaats reactie