De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

876 – 900 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 35  36  37  38  Volgende Topic gesloten

• 25 april

Ik wil jullie ook voor vanavond uitnodigen in de gebedsroom. Gebedsverzoeken mogen uiteraard naar mij gemaild worden. ( Dorcas is er vanavond niet)

Petra

• 25 april

Lieverds, jullie steunen Petra vanavond toch wel? Dorcas

• 25 april

Ik wil jullie zegenen met de aloude zegen van de God van Abraham, Izak en Jacob: ga deze week gezegend in, wetend dat Hij ons allen omringt. Amen

namens Petra en Dorcas

• 25 april

Mooi!🙏😊

• 25 april

amen!

• 28 april

Deze zondag avond kreeg ik een niet zo leuk bericht over mijn oudste zoon Wilfred hij blijkt een dikte te hebben bij zijn schaamgedeelte en koorts "na overleg" wordt toch gedacht aan een mogelijke liesbreuk ik meld dit, graag wil ik om jullie gebed vragen over wat er nu weer aan de hand is.

28 april gewijzigd door BETTIE628

• 1 mei

Gisteren bij mijn zoon geweest het blijkt een ontsteking te zijn aan zijn (niet ingedaalde) testikel en een bult van 5 bij 5 cm ik ben zo geschrokken! inplaats van een anti bio kuur heeft die dokter daar een paracetamol kuur voorgeschreven, terwijl mijn zoon zoveel pijn heeft en niet eens kan zitten van de pijn  bij nadere info blijkt er normaliter anti bio voorgeschreven te worden "ik wordt hier zo moe van". Nu achteraf al 2 mailtjes gestuurd naar  de verpleegkundigen en locatiemanager en cbér van Philadelphia daar, omdat ik het met zo'n advies van die dienstdoende dokter niet eens ben. Wat een pijnlijke strijd voor mijn zoon en ik woon niet naast de deur.  Willen jullie svp om mij heen blijven staan?

• 1 mei

Wat erg voor jou en je zoon Bettie, zal voor jullie bidden, veel sterkte en Gods nabijheid voor jou en je zoon.🙏💕

• 1 mei

Sterkte hoor,  en Gods onmisbare zegen toegewenst.

• 1 mei

Bedankt voor deze toezegging en wens! Wat een louteringen moeten we als mens soms ondergaan, momenteel sta ik op mijn kop hoor! je eigen vlees en bloed( zo beperkt dat hij niet voor zichzelf kan opkomen)bovendien voor mij toch wel ver weg ik rijd geen auto anders was ik vandaag ook bij de jongen te vinden nu moet alles via mail of telefoon echt balen is dat. Ik realiseer mij nu nog meer wat God in Jezus voor ons mensen over heeft gehad en alle louteringen, dat was dan voor mensen zoals u en ik. Hij kent mijn pijn dat weet ik in mijn hoofd best, maar ervoor geplaatst worden door je kinderen is persoonlijk toch wel weer een hele strijd hoor!  

• 1 mei

wel slordig van zo n arts , dat hij niet beter gekeken heeft.. hoop dat hij nu snel van de pijn af,is en veel sterkte..

• 1 mei

Hij is (vermoed ik??) nu toch door een heel betrokken verzorgende door de knieën gegaan en (als alles goed verloopt) komt er deze middag anto biotica voor hem (wel nadat er door verzorgende en de cbér en weet ik veel nog meer) op aangedrongen is. Ook schijnt hij nu nogmaals langsgekomen te zijn en het er toch wel vreemd uit vond zien ( wat zeg je me daarvan). hoe dan ook prijs de Heer de jongen krijgt nu dan toch datgene wat hij  nodig  heeft. Ik ben dankbaar dat de Heer mij wilde gebruiken voor deze lieve jongen en hoop dat hij nu opknappen zal. Wat een rust!  Bedankt allemaal lieve christenfamilie voor jullie support ook voor ieder van jullie en ieder op zijn eigen plek en met zijn eigen strubbelingen God's nabijheid en zegen gewenst laten we elkaar blijven steunen en Hem danken!

• 2 mei

Ook vanavond hopen we weer samen te komen in de gebedsroom.  Hiervoor willen we jullie graag uitnodigen. Uiteraard nemen we ook het gebedspunt van Bettie mee.

Dorcas & Petra

• 2 mei

Tot straks!

Dorcas en Petra

• 2 mei

Petra sloot zoals gebruikelijk af met een zegen  "ik wil jullie ze zegen van God onze Vader, van Zijn Zoon en van Zijn Geest meegeven. Ga deze week onder Zijn zegen."

2 mei gewijzigd door DORCAS485

• 2 mei

en mijn wens voor jullie allemaal

Franciscaner zegenbede (bewerking)

Moge God ons zegenen met onrust

over gemakkelijke antwoorden, halve waarheden en oppervlakkige relaties,

zodat er diepgang moge zijn in onze harten.

Moge God ons zegenen met boosheid

over onrechtvaardigheid, onderdrukking en de uitbuiting van mensen,

zodat we mogen werken voor rechtvaardigheid, vrijheid en vrede.

Moge God ons zegenen met tranen

te plengen voor hen die lijden door pijn, verstoting, honger en oorlog,

zodat we onze handen zullen uitstrekken tot troost om pijn in vreugde te veranderen.

Moge God ons zegenen met voldoende dwaasheid om te geloven dat we verschil kunnen maken in deze wereld,

zodat we kunnen doen waarvan anderen zeggen dat het onmogelijk is.

En moge God ons zegenen met honger en dorst,

honger en dorst naar Christus zelf, zodat we niet zullen rusten,

totdat we onze rust gevonden hebben in Hem alleen. Amen.

2 mei gewijzigd door DORCAS485

• 2 mei

Amen

• 8 mei

Ook morgenavond mogen we elkaar ontmoeten in de gebedsroom. We zien er naar uit om samen met jullie de Heer te zoeken en Hem te aanbidden.

• 9 mei

Willen jullie mee-bidden voor mijn dochter? Ze moet vandaag een zware en ingrijpende operatie ondergaan. Voor haar maar ook voor haar gezin heel pittig. Wij bidden voor Gods aanwezigheid, voor inzicht van de artsen, hoewel een robot de operatie doet, we bidden voor bewaring, voor weinig pijn, spoedig herstel en een goede uitslag. En dat haar kinderen (met autisme) dit kunnen handelen.

• 9 mei

Ik bid mee!🙏

• 9 mei

Ik bid mee Petra voor je dochter en haar kinderen en ook voor jou

🙏🏻

• 9 mei

Zeker veel sterkte gewenst en God's nabijheid ik bid zeker ook voor dat gezinnetje van je dochter hoor Petra! wat een beproeving.

• 13 mei

Mijn dochter is weer uit het ziekenhuis. Inmiddels zonder morfine. Nog wel pijn en ze heeft flink ingeleverd. Maar gelukkig weer thuis. Donderdag de uitslag. Nu kan ze slapen en aansterken. Dank voor jullie gebeden.

• 15 mei

Ook voor morgenavond van 20.00 tot 21.00 mogen we jullie weer uitnodigen om mee te bidden in de gebedsroom. Uiteraard zijn gebedsverzoeken welkom.

Tot morgen,

Dorcas en Petra

• 16 mei

Mijn dochter heeft een goede uitslag gekregen. Er zijn geen foute cellen gevonden. Na alleen nog "gewoon" weer herstellen. Dank voor jullie gebeden!

876 – 900 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 35  36  37  38  Volgende Topic gesloten