De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

901 – 925 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 36  37  38  Volgende Topic gesloten

• 16 mei

En verder: tot zo in de gebedsroom.

• 16 mei

en Petra sloot af

Ik wil jullie de zegen van God onze Vader meegeven voor deze week. Wees gezegend in Zijn Naam

Dorcas

• 16 mei

• 16 mei

Prachtig lied van Sela !

• 17 mei

amen !

• JOANNA107

20 mei

Beste mensen, van hoe laat tot hoe laat is de gebedsroom ook alweer aktief op de donderdagavond? Normaal heb ik die avond koor, maar het ziet er naar uit dat dit een keertje niet doorgaat. Zou mooi zijn om weer een keertje mee te bidden!!

• 21 mei

We bidden van 20.00 tot 21.00 op de donderdagavond: welkom!

• JOANNA107

21 mei

Dankje, Petra! Inmiddels kregen we te horen dat we toch wél gaan zingen, maar dan iets korter. Dus wie weet "sluip" ik halverwege nog even in de gebedsroom binnen ;-)

In elk geval: een goede tijd gewenst!

• 22 mei

We willen jullie graag oproepen om morgenavond weer mee te bidden in de gebedsroom.

Dorcas en Petra.

• 23 mei

Nog ever als reminder: vanavond van 20.00 tot 21.00 is iedereen welkom om mee te bidden in de gebedsroom.

Dorcas en Petra

• 24 mei

Hallo allemaal

Petra en ik hebben besloten om te stoppen met de gebedsroom.

Petra stopt half juli en gaat dan ook van de site af.

Ik stop in juni al i.v.m. vakantie. In september hoop ik een cursus/opleiding te gaan doen en wordt mijn tijd nog beperkter dan tot nu.

Wij willen jullie vragen of er mensen zijn die de gebedsroom over kunnen en willen nemen.

Anders zal de gebedsroom op incidentele basis open blijven.

Wij willen jullie Gods zegen wensen als jullie hier een besluit in nemen. Wat voor besluit het ook is.

Lieve groet van Petra en Dorcas.

O ja wil iemand het overnemen dan kun je contact met Chris of ons opnemen.

• 24 mei

@Dorcas en Petra

Bedankt voor jullie inzet in de gebedsroom, Gods Zegen in alles voor jullie !

• 29 mei

Morgen, hemelvaartsdag, zijn Dorcas en ik niet aanwezig in de gebedsroom. Uiteraard staat het jullie vrij om dan wel aanwezig te zijn voor gebed.

Tot volgende week,

Dorcas en Petra

• 5 juni

We willen jullie weer graag uitnodigen om in de gebedsroom met ons mee te bidden. Van 20.00 tot 21.00.... morgen dus...:$)

Dorcas & Petra

5 juni gewijzigd door PETRA740

• BOUKJE461

5 juni

mijn gebedspunt is dat er andere mensen komen om de gebedsroom van jullie over te nemen... en als dank punt : dank voor jullie wekelijkse inzet in de gebedsroom.

ps. de gebedsroom is toch morgen?  heb je je (bovengenoemde bericht) in de dag vergist?

• 5 juni

Oeps! Het woordje: "morgen" vergeten....:$)

• BOUKJE461

5 juni

;).

• 6 juni

Tot vanavond!

We zien er naar uit om jullie te ontmoeten in de gebedsroom.

Dorcas & Petra

• 6 juni

Bedankt voor jullie inzet  nu kom ik er eens aan toe en is dit het staartje van het gebeuren jammer!

• 6 juni

Petra sloot als volgt af:

Ik wil jullie de zegen van God onze Vader meegeven voor deze komende week. Zijn zegen, Zijn vrede. Met ons allen.

• 12 juni

Morgenavond, donderdag dus, komen we weer samen om te bidden in de gebedsroom. We zien er naar uit om dat met jullie samen te doen. Van 20.00 tot 21.00.

Ook willen we nog bij jullie neerleggen dat er vervangen van ons beiden wordt gezocht. Wie kan en wil ons opvolgen? Dorcas stopt deze maand vanwege een te druk programma. En ik ergens in juli omdat ik een relatie heb en van de site weg ga.

Dorcas & Petra

• 13 juni

Nog even als herinnering: vanavond van 20.00 tot 21.00 een hartelijk welkom in de gebedsroom!

Dorcas & Petra

• 13 juni

Petra sloot als volgt af`±

De zegen van God onze Vader is met ons deze week, waar we ook heen gaan en wat we ook doen. Ga met Zijn zegen deze week in.

Dorcas

• 13 juni

Vanavond heb ik voor het laatst de gebedsroom gedaan. Na mijn vakantie zal ik een cursus gaan doen en heb ik hier geen ruimte meer voor.

Mijn wens voor jullie is de volgende

Joodse zegenwens

Behoed ons
    zegen ons
    bewaar ons
    Gij die ons hebt toegekeerd
    naar elkaar,
    om elkaar
    te zegenen
    te bewaren
    te behoeden

• 13 juni

God's zegen Dorcas tijdens je vakantie en zeker ook met je cursus!  :up:

901 – 925 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 36  37  38  Volgende Topic gesloten