De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Gebedsroom, een nieuwe start

ForumGebed

926 – 945 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 36  37  38Topic gesloten

• 19 juni

Morgen, donderdagavond, mogen we weer samen bidden in de gebedsroom. Hopen jullie daar te ontmoeten van 20.00 tot 21.00

Coby en Petra

• BOUKJE461

19 juni

betekend dat dat Coby de taak van Dorcas over genomen heeft?

• 20 juni

Ja klopt. Heel blij dat Coby het wil doen. Nu nog iemand die het van mij over neemt....

• 20 juni

Daarom wil ik jullie de zegen van de Heer meegeven. Wees gezegend en draag het uit. Opdat we tot een zegen zijn deze week die voor ons ligt.

Namens Petra

20 juni gewijzigd door JEANNETTE889

• 26 juni

Morgen, donderdagavond, hopen we elkaar weer te ontmoeten in de gebedsroom. Van 20.00 tot 21.00 uur. Iedereen van harte welkom.

Coby & Petra

• 27 juni

Nog even een herinnering: vanavond zijn we weer in de gebedsroom.

• 27 juni

De Heer zegent en beschermt jullie op de weg die we deze week weer gaan. Laten we een stralend licht zijn voor de mensen om ons heen. Dat we Zijn zegen uitstralen.

Met deze woorden sloot petra het gebed af vandaag.

• 3 juli

Morgen, donderdagavond dus, is er weer de gelegenheid om mee te bidden in de gebedsroom. Evt. gebedsverzoeken mag je mailen naar Coby.

• 4 juli

Vanavond hebben we weer de gelegenheid om te bidden en te danken in de gebedsroom.
    We starten om 20.30 uur met een "inloop" dan mag je gebedspunten aanleveren (dit mag natuurlijk ook via de mail) en om 20.45 uur starten we en om 21.30 uur sluiten we af.

Tot straks!

• 4 juli

De Heer zegent en beschermt jullie. De Heer laat het licht van Zijn gelaat over jullie schijnen en is jullie genadig. De Heer kijkt jullie vol liefde in de ogen en geeft jullie zijn vrede. Amen.

Namens Coby.

4 juli gewijzigd door JEANNETTE889

• 4 juli

Dank!

• ANNE402

5 juli

Dank je!!

• 10 juli

Ook morgen, donderdagavond dus hopen we elkaar weer te ontmoeten in de gebedsroom. Van 20.30 tot 21.30

Coby en Petra

• 11 juli

Nog even een herinnering: vanavond van 20.30 tot 21.30 zijn we weer in de gebedsroom om samen te bidden.

• 11 juli

en een gezegende week

namens Coby

11 juli gewijzigd door JEANNETTE889

• 11 juli

Mooi nummer thanks !

• 12 juli

Dorcas en Petra,

Bedankt voor het afgelopen jaar!

• 12 juli

Met liefde gedaan!

• 12 juli

Daar sluit ik bij aan.

En Coby jou wens ik Gods zegen bij het gebedsroomwerk.

Dorcas

• SAMENCHRISTEN

15 juli

Petra en Dorcas, ook vanaf deze plek wil ik jullie ontzettend bedanken voor jullie inzet voor de gebedsroom! Veel zegen toegewenst in de nieuwe wegen die jullie inslaan.

Coby, fijn dat je de handschoen hebt opgepakt! Dat God je hierbij mag zegenen en leiden.

We gaan verder in het nieuwe gebedsroom-topic.

15 juli gewijzigd door SAMENCHRISTEN

926 – 945 van 945    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 36  37  38Topic gesloten