De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Muzikale Fruitmand... Als het maar met muziek te maken heeft

ForumRatjetoe

301 – 325 van 352    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14  15  Volgende Plaats reactie

• LAURENT014

9 juli

• LAURENT014

10 juli

• SARI439

11 juli

leuk om te horen!

• LINDA978

11 juli

Echt super mooi zeg🎶🎶🎶🎶

Ik ben overtuigd...Ik ga mij een panfluit aanschaffen. Het zal nooit zoals deze vrouw worden...want waarschijnlijk is zij als kind al begonnen.  Maar gewoon als hobby erbij...lijkt mij zó mooi😎🎶🎶🎶

Dank je voor het delen hoor😁

www.panfluitles.nl/veelgestelde-vragen.html

• SARI439

11 juli

11 juli gewijzigd door SARI439

• ANNE402

11 juli

• LINDA978

12 juli

• ANNE402

12 juli

• SARI439

18 juli

• ANNE402

18 juli

• 18 juli

• 18 juli

• LAURENT014

18 juli

:up:mooie bijdragen:Gavotte, liederen van Christiaan Verwoerd en Witter dan sneeuw !

• ANNE402

18 juli

LAURENT014 schreef:

:up:mooie bijdragen:Gavotte, liederen van Christiaan Verwoerd en Witter dan sneeuw ! youtu.be/500xU_Y35I0

Mooi, Laurent. Ik ben weleens naar een avond geweest met hun. Prachtig!

• SARI439

19 juli

met mozart

met mozart

met mozart..

19 juli gewijzigd door SARI439

• SARI439

26 juli

• 14 augustus

• 29 september

Ik hoef hier niets aan toe te voegen...

"Als dit geen Liefde is." !

• 29 september

Mooi Sunny mag je meer van plaatsen hoor! Ik ben geen techneut en weet niet hoe dit allemaal moet, maar jij kan het en dan ook nog zulke mooie en gevoelige waarheden. Ben blij dat je het hebt gedaan. Groet Bettie

• 29 september

Groet terug Betty en komt eraan...

Een Nederkands meisje Amira van 15 j.  geboren in Gelderland.

Zij heeft 'n door God gegeven stem die zielen en harten beroert en wordt door kenners gezien als mooiste stem van de wereld..

• 29 september

...als bonus voor vandaag

• 30 september

Wauw die Amira snijd dwars door je ziel, als dit niet van God afkomstig is..wel.. dan weet ik niet meer wat wel. Nogmaals dank voor deze nieuwe bijdrage hoor! Heerlijk genoten blijf plaatsen zou ik zeggen.

Groetjes! Bettie

• 30 september

Kort geleden was ik te logeren bij mijn vrienden in Wenen , mijn vriendin heeft Altzheimer ,ze zijn Christenen .Als mijn vriendin bid zegt ze steeds tegen de Heer ik ben zo dankbaar dat u ons elke dag zegent .

In de nacht werd ik wakker en steeds ging het lied door mijn hoofd heen ,vul dit huis met uw Glorie ,Vul dit huis met Uw Glorie vul dit huis met uw aanwezigheid. Enz.

In de morgen vertelde ik hun dat ik steeds een lied in mijn hart had die nacht en zong het voor hun als bemoediging ,dit was een speciale ervaring ,niet dat ik nooit een lied in mijn hart krijg  maar op dat moment bij mijn lieve vrienden .groetjes Alie

• 1 oktober

Kostbare momenten Alie. Zong vroeger met moeder tijdens de afwas altijd. Moeder eerste en ik tweede stem, wat een kostbare momenten zijn dat zo achteraf bekeken. En nu hier ook van die mooie muziek wat kun je elkaar met muziek bemoedigen! groetjes Bettie

• 2 oktober

Hopelijk kunnen de volgende muzikale bijdragen ook weerbekoren...

...en ter afscheid van 'n mooie zomer,  2 m.stukken uitgevoerd door 'n musicus van eigen bodem. Wij mogen trots  zijn op deze iconen,,,(Amira en A. Rieu)

...ieder die hier naar kijkt en luistert wens ik veel plezier

301 – 325 van 352    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14  15  Volgende Plaats reactie