De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Muzikale Fruitmand... Als het maar met muziek te maken heeft

ForumRatjetoe

326 – 337 van 337    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14Plaats reactie

• 3 oktober

Wat hebben wij een machtige Schepper, die ieder begiftigt met talenten (de een meer dan de ander). Zo kun je HET VERSCHIL maken. Het is geheel aan "ONS" met deze "DOOR GOD GESCHONKEN" talenten TE WOEKEREN, want wat kun je toch GENIETEN, WANNEER DAT daadwerkelijk GEDAAN WORDT, zoals ook weer in deze muziek. Hartelijk dank voor het delen broeder Sunny!

3 oktober gewijzigd door BETTIE628

• 4 oktober

Graag gedaan Bettie, God heeft ons deze mogelijkheden iid niet voor niets geschonken, en dat de zomer voorbij is wil niet zeggen dat men moet "somberen".

Want naast muzek is ook humor 'n geschenk in het leven. Om de donkere dagen met 'n (glim)lach te doorstaan koppel ik de humor aan muziek...en het doet niets af aan de talentvolle performers! Het eerste fragment is redelijk serieus...

• 5 oktober

Het was "dit keer"  heel erg leuk om deze humorvolle optredens te beluisteren Sunny. Omdat ik je duidelijk geen mail kan sturen doe ik het maar zo. Ik wens dat je partner keuze net zo goed en humorvol zal zijn als de keuze van je muziek  broeder veel geluk ook hierin gewenst! Groetjes Bettie!

• FRANCISCA289

6 oktober

• Maandag om 12:59 uur

Mooie bijdrage Francisca, met bemoedigende tekst,... ligt ook in mijn "fruitschaal".

• Maandag om 22:34 uur

Was bemoedigende muziek! Bedankt voor het delen. Sunny je mag die fruitschaal van mij legen hoor! tot heden kwamen er fijne klanken uit die fruitschaal van je ha,ha!

• Dinsdag om 19:08 uur

Ik kan heel veel goede muziek delen Bettie. Fruitschaal leeg maken zal me niet lukken. Zoveel goede muziek ligt in m'n schaal. Om de veelzijdigheid (stijl, emoties, sfeer, humor) van muziek te tonen volgen er fragmenten als bewijs. Muziek is van en voor iedereen...

• Woensdag om 0:20 uur

Wauw ik heb alweer genoten hoor! Zeker van  Maria Callas en die vrolijke mozart group heerlijk!

• Donderdag om 15:54 uur

Ja, mooi toch om alle emoties te ervaren...! Fijn dat jij ook hiervan kunt genieten.

• Vrijdag om 0:26 uur

Mooie en humorvolle klanken maken het leven leefbaar en dat wens ik ook iedereen toe. ;-)

• Vrijdag om 10:03 uur

Deze song is om even stil te staan...en om over de tekst na te denken.

Vrijdag om 10:04 uur gewijzigd door SUNNY796

• Vrijdag om 10:34 uur

Dergelijk gebed zouden we allemaal ( zeker als christenen)  wel vaker in de mond mogen nemen en dan niet als lippendienst, maar werkelijk gemeend, zoals deze Dolly Parton. Bedankt dat je het onder de aandacht brengt! Het bepaald mj wel bij de ernst waarin onze wereld verkeert.

Vrijdag om 10:44 uur gewijzigd door BETTIE628

326 – 337 van 337    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14Plaats reactie