De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

226 – 250 van 298    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11  12  Volgende Plaats reactie

• SAMENCHRISTEN

5 april

SPRNTRL339 schreef:

Hallo,

Ik ben proeflid en ik heb een kleine opmerking.

Ik had een goed gesprek met iemand hier via de berichten maar toen kreeg ik de melding dat ik maar 10 berichten per 24 uur mag versturen. Heel vervelend! Ik snap dat samenchristen abbonees wil maar ik vind het op een vervelende manier zo.

Ik begrijp dat het niet de bedoeling is dat je zoveel mogelijk mensen in die twee weken berichtjes stuurt maar ik heb echt een waardevol gesprek en die word dan zo gestopt omdat ik niet meer kan reageren.

Een enige andere optie om het gesprek voort te zetten is om over te gaan naar persoonlijke contactgegevens, dat kan in sommige gevallen net te snel zijn.

Ik hoop dat samenchristen hier naar wil kijken.

Ik begrijp dat het niet leuk is. Ten eerste doen we dat om spam en misbruik met gratis accounts tegen te gaan. Ten tweede is het gratis proefabonnement precies wat het is: om te proeven wat SamenChristen je te bieden heeft. We geloven dat jemet 10 berichten per 24 uur daar een goed beeld van kunt vormen.

Waar we wel aan gaan werken is om dit inzichtelijker te maken, zodat je weet hoeveel gratis berichten je nog hebt.

• SAMENCHRISTEN

5 april

NEEL074 schreef:

Beste redactie van sc, eigenlijk vind ik dat jullie een profielfoto verplicht moeten stellen. Wat mij betreft zou dat een hele verbetering zijn.

Je ziet aan de reacties al dat niet iedereen het met je eens is :-) Wij adviseren ook iedereen om een duidelijke foto te plaatsen. We willen echter niet de drempel van een verplichte foto opwerpen, onder meer vanwege de redenen die anderen hier al aangeven.

Wat je wel kunt doen is in je contacteisen aangeven dat alleen mensen met een profielfoto contact met je kunnen opnemen. Zo stel jij het wel verplicht :-)

• SAMENCHRISTEN

5 april

BERT970 schreef:

Ik, en met mij misschien vele anderen, zou het fijn vinden als het beantwoorden van nieuwe matchvragen niet zo "omslachtig" zou zijn als nu het geval is! Nu moet je bij een andermans profiel komen om een nieuwe matchvraag te ontdekken! Kan dat niet gewoon bij de matchvragen geplaatst worden van je eigen profiel? Of een soort "keuzeknop" bij de matchvragen waar nieuwe matchvragen gemeld/geplaatst worden? Of per mail bij ieder persoonlijk maar dat is mss. weer "moeilijker "?

In ieder geval beter toegankelijk en makkelijker maken dan nu het geval is!

Bij voorbaat dank! Groet Bert!🙂

Het is een beetje verstopt, maar die link is er wel hoor. Menu rechtsboven -> 'verbeter mijn matches':

www.samenchristen.nl/match-questions/

Edit: Ik heb weer veel berichten moeten weghalen omdat ze off-topic waren, kunnen we nu weer on-topic alstublieft?

5 april gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• BERT970

5 april

Oke Chris!! Bedankt! Zal eens zoeken! ....En ontdekken dat ik nog wat te "digibeterig" ben!!😉

• NEEL074

5 april

SAMENCHRISTEN schreef:

Je ziet aan de reacties al dat niet iedereen het met je eens is :-) Wij adviseren ook iedereen om een duidelijke foto te plaatsen. We willen echter niet de drempel van een verplichte foto opwerpen, onder meer vanwege de redenen die anderen hier al aangeven.

Wat je wel kunt doen is in je contacteisen aangeven dat alleen mensen met een profielfoto contact met je kunnen opnemen. Zo stel jij het wel verplicht :-)

Dit is mij bekend en ik ben hier ook tevreden mee. Het was ook enkel een suggestie, dat mocht toch? Het spijt mr als ik iemand op het hart heb getrapt. Dat was niet mijn bedoeling.

• NEEL074

5 april

Het spijt mij, alweer een typefoutje 🤗

• BERT970

8 april

Als iemand een waarschuwing krijgt zoals ik nu, dan hoop je niet op "rood" te komen staan! Is absoluut niet mijn bedoeling althans! Als het dan toch gebeurd dan moet degene die het betreft nog wel gelegenheid krijgen om met de personen waar hij of zij mailcontact heeft nog fatsoenlijk afscheid kan nemen! Door bijv nog contact te houden via telefoon of email !

Nu word je abrupt afgesloten en van de site "geknikkerd"!  Een aantal dagen "uitloop" al naar gelang de tijd die je er op bent zou fijner maar ook eerlijker en edeler zijn! Is ook nog een vorm van broederlijke liefde!

De vorige keer dat ik "verwijderd" werd heb ik ook zoiets meegemaakt terwijl ik juist goed contact had met iemand! Vond en vind dat nogal een rigoreuze manier! Iets meer "coulance" zou niet verkeerd zijn! Ik denk dat hier wel meer mensen het mee eens zullen zijn! Dus Chris..   strijk wat dat betreft nog eens over je hart!

• BERT970

9 april

Ik vind het heel vreemd dat je van iemand die je geblokkeerd heeft je niet kunt zien dat dat hij online is! Behalve dan wanneer hij of zij  iets plaatst! Of bestaat de mogelijkheid dat je dat ook aangeeft! Dat degene die blokkeert dus een extra keuze heeft!?  Ik heb nog niemand geblokkeerd en wou dat liefst ook nog zo houden vandaar dat ik misschien daarom iets niet weet wat wel tot de mogelijkheden behoord!

[Offtopic]

Suggestie: zichtbaar houden dat iemand die geblokkeerd is wel zichtbaar online is!!

13 april gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• BERT970

10 april

Graag iets meer "coulance" voor wat betreft profielfoto's Chris!!

Iemand die nu geen foto heeft staan op zijn profiel en hij of zij besluit om wel een foto te plaatsen heeft toch ook minder "schroom" als dat een niet hele "duidelijke" foto is van hem of haar! Plus dat er dan toch ook altijd nog de mogelijkheid bestaat dat je foto's op iemands profiel bekijkt? Vind het nu wel een beetje "kinderachtig" eerlijk gezegd!

• BERT970

13 april

Ja Sorry....daar ben ik alweer!!😮🤔

Naar aanleiding van toch wel verschillende min of meer nare ervaringen omtrent "profielbezoek" deze suggestie:

Wanneer je kijkt bij iemands profiel dan word dat opgemerkt (normaliter) door de persoon waar je hebt gekeken. Maar hoe lang iemand dan heeft gekeken word niet duidelijk! Was dat 1 tel of misschien wel enkele minuten???? Ik merk nu dat ( in mijn geval met name vrouwen) geprikkeld of zelfs geërgerd kunnen reageren. Terwijl ik " gewoon" nieuwsgierig ben naar iemands profiel/ zijn of haar achtergrond/ligging!!! En.....wat het nog m.i. erger maakt is dat je ook wel eens per ongeluk op iemands profiel terechtkomt, wat mij wel eens overkomt doordat ik met mijn dikke(re) vingers een toetsje verkeerd zit!! Vind dit nogal een hardnekkig "misverstand" en nodeloos "wrevelopwekkend" !!! Wat mij betreft kijkt iemand heel de dag op mijn profiel......moet die persoon zelf weten.....ik heb mijn profiel gewoon OPEN staan!! Maar ja.....voor diegene die zich er aan stoort zou er een "oplossing" moeten komen!

Voorstel/suggestie: Een timer bij profielbezoek plaatsen of weet iemand een andere suggestie?? Ik zou zeggen/doen als ik diegene was: Beraad je nog eens goed of en waarom je een profiel hebt staan op deze site en anders ook nog wees dan (heel) summier met wat je erop zet!....zoals velen dat reeds doen! Ik weet trouwens zeker dat dit onderwerp wel onder meerderen "leeft"! Gezien mijn "negatieve" eevaringen hiermee!! Ben ik toch niet de enige mee dunkt mij!!???🤔

• BERT970

13 april

P.s.:

Als je bij Newsfeed,kijkt word je daar ook "gevoed" met nieuwe informatie van in mijn geval vrouwen!! Dan heb ik toch het recht om vervolgens, naar aanleiding van datgene wat word vermeld een "bezoek(je)" te brengen aan zo iemands profiel! Ik snap het anders echt niet meer hoor!! Dan moet je geen nieuwe weetjes op je profiel plaatsen! Voorbeeld: toen ik de afgelopen tijd telkens bezig was mer mijn profielfoto kreeg ik Automatisch meer reacties/kijkers op mijn profiel! Ja, logisch toch?? Daar "vraag" je dan toch om????

• 13 april

Een timer op je profiel hoelang iemand kijkt??

Daar ontgaat het nut me volledig? Als iemand niet wil dat hij of zij bekeken wordt dan moet degene misschien eens bedenken of het wel zo handig is om op een site te gaan staan. Natuurlijk worden profielen bekeken.

Het kan mij totaal niet boeien of iemand per ongeluk of bewust 1 seconde of urenlang gaat zitten kijken.

En als het niet bevalt heb je nog de blokkeerknop of functie van schiften op leeftijden/woonplaatsen en dergelijke.

• NATASCHA934

13 april

@ Bert: niet iedereen is hetzelfde. VB: sommige mensen vinden het heel fijn als ze vaak en onverwachts visite krijgen en maakt het niet uit of dat tig x per dag is en andere mensen vinden dat niet prettig. Zo is het hier ook op een site. En dan kan het ook zo zijn dat mensen er gewoon geen goede ervaringen mee hebben omdat ze worden getriggerd door iets uit het verleden.
    En het maakt niks uit of het per ongeluk is, of niet, of vaak gebeurd, of maar 1 x per dag of per week, of wat dan ook, want het blijft hetzelfde voor die persoon waar het bij gebeurt.

Ik heb al vaker gezegd, maar nog 1 x en ook tegen anderen: WE ZIJN NIET ALLEMAAL HETZELFDE EN OMDAT JIJ (in het algemeen) ZUS OF ZO BENT, HOEFT EEN ANDER DAT NOG NIET TE ZIJN.

• NATASCHA934

13 april

Precies en daar is de blokkeerknop dus ook voor bedoeld, als mensen iets al tig x hebben aangegeven, maar die persoon gaat maar door, dan is het super handig als je uiteindelijk kan blokkeren.

SANDRA421 schreef:

Een timer op je profiel hoelang iemand kijkt??

Daar ontgaat het nut me volledig? Als iemand niet wil dat hij of zij bekeken wordt dan moet degene misschien eens bedenken of het wel zo handig is om op een site te gaan staan. Natuurlijk worden profielen bekeken.

Het kan mij totaal niet boeien of iemand per ongeluk of bewust 1 seconde of urenlang gaat zitten kijken.

En als het niet bevalt heb je nog de blokkeerknop of functie van schiften op leeftijden/woonplaatsen en dergelijke.

• 13 april

Een timer lijkt mij ook helemaal niet nodig, net zo min dat iemand zich zou moeten verantwoorden over het feit dat je (vaker) kijkt. Ik vind dat echt van de gekke!

Mensen die er niet tegen kunnen, moeten zich inderdaad afvragen wat ze hier doen. Ik vind dat een overgevoelige reactie! Het boeit mij ook helemaal niet, hoe vaak en hoelang iemand op mijn profiel kijkt.

@Bert Ik zou de mensen die hierover zeuren, gewoon negeren. Zij hebben een probleem, niet jij. En kijk zo vaak je wilt. Anders moeten ze je maar blokkeren. Ik denk dat je daar dan niks aan mist.

• 13 april

Lieve broeders en zusters

Wat een hoop gezeur het is toch normaal dat iemand op het profiel kijkt.

Wat is daar mis mee.

• 13 april

Het is wel normaal dat mensen je profiel bezoeken, maar als het een soort van stalken wordt dan is het niet meer leuk/normaal.

Dan is het zeer prettig dat er een blokkeer knop aanwezig is.

• NATASCHA934

13 april

Precies Jane, zo zie ik het ook.

• NATASCHA934

13 april

We kunnen deze discussie ook net zo goed stoppen, want volgens mij al div. keren eerder gevoerd.

• BERT970

13 april

Kom hier op terug!  Later vandaag!👍

• 13 april

Precies zinloze discussie ...kijken bij een ander dat mag...elk uur bekeken worden...door dezelfde persoon...soms wel wat overdreven ..en ja er is een ..blokkeerknop.

• 13 april

Het is toch een wonderlijke zaak op een openbare side mensen te treffen, die niet voldoende besef hebben dat men ook op profielen wil kunnen kijken om BIJVOORBEELD; te weten te komen waar de bewuste persoon naar op zoek is zoals een serieuze relatie, serieuze vriendenkring of gebedsvrienden hoe komt men daar anders achter dan door op zo'n profiel te klikken? hoor ik dan graag. Dat er mensen zullen zijn, die anderen stalken is uiteraard ook bijzonder vervelend en benauwend, maar daar is de heer Chris Algra toch voor? die kan dan toch ingrijpen? net zoals er bijvoorbeeld bij dicussies gebeurt, die niet bij de juiste topic plaatsvinden?? hoe zit dat dan toch?

13 april gewijzigd door BETTIE628

• 13 april

Wat ik wel handig zou vinden is dat de leeftijd van iemand vermeld wordt bij de profielnaam. Nu moet je eerst naar het profiel van iemand om er achter te komen of de desbetreffende persoon In je leeftijdscategorie valt.

13 april gewijzigd door RIANNE816

• 13 april

Dat lijkt mij een goede tip voor verbetering. Helemaal mee eens.

• RICHARD157

13 april

RIANNE816 schreef:

Wat ik wel handig zou vinden is dat de leeftijd van iemand vermeld wordt bij de profielnaam. Nu moet je eerst naar het profiel van iemand om er achter te komen of de desbetreffende persoon In je leeftijdscategorie valt.

Als ik kijk wie er online zijn dan zie ik een lijst met foto's met namen, en waar diegene vandaan komt, en ook de leeftijd staat er gewoon bij vermeld hoor..Maar misschien is het op de laptop anders dan op de mobile telefoon..Dat durf ik niet te zeggen

226 – 250 van 298    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11  12  Volgende Plaats reactie