De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

251 – 273 van 273    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11Plaats reactie

• 13 april

Zelf begrijp ik niet waarom sommige dames  filters gebruiken bij hun fotos, dat elk oneffenheid, rimpel of pukkteltje weg filtert zodat zij  20 jaar jonger lijken..
    Ik vond een toepassende afbeelding hiervan op internet lol:-):-):-)

www.mupload.nl/img/l3ttigvby.jpg

13 april gewijzigd door RICHARD157

• BERT970

13 april

Even terugkomend op wat ik eerder suggereerde....

Een nuance:....

De mogelijkheid, met de nadruk op mogelijkheid van een timer, misschien in combinatie met een in te stellen maximum "kijktijd" of aantal keren kijken!! [Knip. Bert, deze discussie is al uitgebreid gevoerd en hoort niet in dit topic.]

13 april gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• BERT970

13 april

SANDRA421 schreef:

Een timer op je profiel hoelang iemand kijkt??

Daar ontgaat het nut me volledig? Als iemand niet wil dat hij of zij bekeken wordt dan moet degene misschien eens bedenken of het wel zo handig is om op een site te gaan staan. Natuurlijk worden profielen bekeken.

Het kan mij totaal niet boeien of iemand per ongeluk of bewust 1 seconde of urenlang gaat zitten kijken.

En als het niet bevalt heb je nog de blokkeerknop of functie van schiften op leeftijden/woonplaatsen en dergelijke.

Maar alsjeblieft!! Communiceer daar dan met elkaar over!!👍🙏

• 13 april

RICHARD157 schreef:

Als ik kijk wie er online zijn dan zie ik een lijst met foto's met namen, en waar diegene vandaan komt, en ook de leeftijd staat er gewoon bij vermeld hoor..Maar misschien is het op de laptop anders dan op de mobile telefoon..Dat durf ik niet te zeggen

Dat klopt Richard. Als je kijkt wie er online is staat de leeftijd erbij maar in de nieuwsfeed zie je geen leeftijd. Soms komen daar nieuwe mensen voorbij en dan moet je eerst naar het profiel om te zien of die persoon wat leeftijd betreft in je leeftijdscategorie valt 😉

• 13 april

Rianne, ik kijk eigenlijk nooit de nieuwsfeed, em ik heb net effies gekeken, en idd, het staat er daar niet bij.

• 13 april

Zonder filters is idd eerlijker Richard!

• 13 april

Klopt , en dan wil je even kijken....toch...en dan vinden sommigen dat weer niet leuk....😌

• 13 april

Wahaha, grappig een leuke foto😊🤗

RICHARD157 schreef:

Zelf begrijp ik niet waarom sommige dames  filters gebruiken bij hun fotos, dat elk oneffenheid, rimpel of pukkteltje weg filtert zodat zij  20 jaar jonger lijken..

Ik vond een toepassende afbeelding hiervan op internet lol:-):-):-)

www.mupload.nl/img/l3ttigvby.jpg

• 13 april

Waarom Bert?

Ik hoef aan niemand te verantwoorden waarom ik wel of niet bij iemand ga kijken?

Een ander hoeft ook geen verantwoording aan mij af te leggen als hij of zij 100 keer komt kijken zonder berichtje..

Beetje nuchterheid hierin zou niet verkeerd zijn. Sommige mensen gaan zelfs samen met buren of vrienden op de site naar profielen kijken....

BERT970 schreef:

Maar alsjeblieft!! Communiceer daar dan met elkaar over!!👍

13 april gewijzigd door SANDRA421

• 13 april

Helemaal mee eens !

• 13 april

[Offtopic]

• 13 april

Precies !

• BERT970

13 april

[Bert, we hebben deze discussie al heel vaak gevoerd. We hebben je al een paar keer verteld dat dames het recht hebben te blokkeren, en dat ze daar geen verantwoordelijkheid voor hoeven af te leggen. En nu probeer je de discussie weer aan te wakkeren, in een topic dat daar niet voor is bedoeld.]

• 13 april

[Offtopic]

• 13 april

[Offtopic]

• 13 april

[Offtopic]

• SAMENCHRISTEN

13 april

BERT970 schreef:

Als iemand een waarschuwing krijgt zoals ik nu, dan hoop je niet op "rood" te komen staan! Is absoluut niet mijn bedoeling althans! Als het dan toch gebeurd dan moet degene die het betreft nog wel gelegenheid krijgen om met de personen waar hij of zij mailcontact heeft nog fatsoenlijk afscheid kan nemen! Door bijv nog contact te houden via telefoon of email !

Nu word je abrupt afgesloten en van de site "geknikkerd"!  Een aantal dagen "uitloop" al naar gelang de tijd die je er op bent zou fijner maar ook eerlijker en edeler zijn! Is ook nog een vorm van broederlijke liefde!

De vorige keer dat ik "verwijderd" werd heb ik ook zoiets meegemaakt terwijl ik juist goed contact had met iemand! Vond en vind dat nogal een rigoreuze manier! Iets meer "coulance" zou niet verkeerd zijn! Ik denk dat hier wel meer mensen het mee eens zullen zijn! Dus Chris..   strijk wat dat betreft nog eens over je hart!

Bert, het klopt niet wat je zegt. De meeste mensen krijgen juist heel veel coulance en waarschuwingen van ons, voordat ze van de site "geknikkerd" worden. In de meeste gevallen is een "rood gezichtje" dus niet iets heel abrubts.

Over je overige suggesties: Nee een timer lijkt ons geen goed idee. En nee, het idee van iemand blokkeren is juist dat de ander niets over jou te weten komt, dus ook niet of je online bent.

• SAMENCHRISTEN

13 april

RIANNE816 schreef:

Wat ik wel handig zou vinden is dat de leeftijd van iemand vermeld wordt bij de profielnaam. Nu moet je eerst naar het profiel van iemand om er achter te komen of de desbetreffende persoon In je leeftijdscategorie valt.

Ik begrijp wat je bedoelt. Dit gaat ook op voor andere informatie; weglaten of vermelden? In zo veel mogelijk plekken proberen we dat wel te vermelden, en het is iets waar telkens zorgvuldig over nagedacht is. We proberen het zo veel mogelijk te verwerken, maar vaak is er ruimtegebrek, of leidt meer/veel informatie tot een "onrustig beeld" (ik weet zo snel niet hoe ik het beter kan benoemen :-))

• Zondag om 8:37 uur

SAMENCHRISTEN schreef:

Ik begrijp wat je bedoelt. Dit gaat ook op voor andere informatie; weglaten of vermelden? In zo veel mogelijk plekken proberen we dat wel te vermelden, en het is iets waar telkens zorgvuldig over nagedacht is. We proberen het zo veel mogelijk te verwerken, maar vaak is er ruimtegebrek, of leidt meer/veel informatie tot een "onrustig beeld" (ik weet zo snel niet hoe ik het beter kan benoemen :-))

Samen Christen: ik snap dat het voor jullie ook best een gepuzzel is welke info je wel/ niet vermeld. Alles moet natuurlijk wel overzichtelijk zijn en blijven. Mocht de mogelijkheid er zijn om de leeftijd standaard te vermelden dan zou dat super zijn. 😏

• Zondag om 16:48 uur

Als iemand 'rood' geworden is, kunnen mensen buiten SC dit ook zien op het forum? Is het een idee, om de kleur rood na bijv. een week weer in grijs te veranderen?

• Zondag om 19:31 uur

Ja dat kan je zien ...alles trouwens....geen prive gevoel..

• NATASCHA934

Zondag om 20:13 uur

Of het moet alweer dmv een smiley zijn.😁

• Maandag om 16:44 uur

Samenchristen,

Als jullie toch aan het updaten zijn.

Voeg dan please de mogelijkheid toe een nieuwe rubriek, wat alleen leesbaar is door betaalde leden. Hier is denk veel behoefte aan.

Alvast  dank.

Maandag om 16:45 uur gewijzigd door JOS293

251 – 273 van 273    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11Plaats reactie