De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

276 – 300 van 300    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 10  11  12Plaats reactie

• 4 mei

Zo..Aalt,dat is nog eens duidelijke taal,die je daar schrijft...

Hoe..zou jij deze datingsite dan graag zien en weinig mensen valt best wél mee hoor..

Maar..,bedoel je niet zovéél van jouw leeftijdscategorie!?

• AALT168

4 mei

Oa, maar de hele stijl van de site, functionaliteit, weinigs uitdagends. Leuke chat, idd weinig leuke leeftijdsvrouwen

• 4 mei

Oke

• 4 mei

In ieder geval vindt je de chat wél leuk,dat kan een goed begin zijn toch Aalt!?👍

4 mei gewijzigd door BEGRIPVOL613

• 4 mei

Geval,bedoel ik.

• SAMENCHRISTEN

6 mei

AALT168 schreef:

Oa, maar de hele stijl van de site, functionaliteit, weinigs uitdagends. Leuke chat, idd weinig leuke leeftijdsvrouwen

Duidelijke taal, Aalt. Maar we zijn ervan overtuigd dat hier toch veel leuke dames van jouw leeftijd zijn. Wat het overige betreft, je opbouwende kritiek zou welkom zijn. Welke functionaliteit of stijl zou je graag toegevoegd zien worden?

• 6 mei

Haha,Chris,eigenlijk dezelfde vraag als ik Aalt eerder al stelde...

Ben benieuwd Aalt.👍

• ANNE402

5 juni

Chris, ik vind het jammer dat mensen contacteisen kunnen instellen. Vaak zijn ze zich er niet eens bewust van, dat ze dit gedaan hebben. Er is toch ook de mogelijkheid om iemand te blokkeren? Het komt regelmatig voor dat ik iemand een berichtje wil sturen, maar dat het niet lukt. Iemand die zich inschrijft moet, vind ik, openstaan voor contact met iedereen. En ik, als betalend lid, verwacht dat ik iedereen - tenzij geblokkeerd - mag mailen. We zijn allemaal volwassen! Er zijn mannen die alleen contact willen met vrouwen die jonger zijn, maar de vraag is of ze zichzelf hier niet mee tekort doen.

Wat is hier de reden voor?

5 juni gewijzigd door ANNE402

• ANNE402

5 juni

Veel mensen realiseren zich dit niet. Echt jammer!

Bedenk, voordat je dit (heel strikt) instelt, waarom je lid bent: om christelijke singles te ontmoeten. Wellicht verrast God je, en vind je liefde, vriendschap of fellowship bij mensen waar je het niet van verwacht.

(Opmerking van SC bij deze instelling)

• BOUKJE461

5 juni

ik snap wat je zegt Anne. Toen ik deze week terug kwam op de site heb ik ook  ( over forum)  2 mensen moeten vragen of ze mij wouden deblokken....

een vrouw en man die ouder was, ging om leeftijd en kilometers ofzo of om geen foto.... maar we hebben nu wel geweldig contact nu gedeblokt is.... we wouden geen relatie maar hebben als broer en zus , wonderlijke contacten...

• ANNE402

5 juni

En dan heb je het geluk dat ze het forum lezen, Boukje. Mooi voorbeeld geef je. Soms zijn mensen dus onbereikbaar. Je leest met aandacht een profiel, besluit te mailen en het lukt dus niet. Dat verwacht je niet op een chr. site. Ik vind het erg selectief, je sluit mensen uit. Als iedereen heel streng de eisen zou invullen, werkt een site niet en is de lol er snel af (voor mij). Gelukkig doet niet iedereen dit!

En wat je hiermee aangeeft, is dat mensen zich er dus niet bewust van zijn.

5 juni gewijzigd door ANNE402

• BOUKJE461

5 juni

Jaaa nou dat kan ik beamen... ik ging terug naar SC maar wist niet waarom....( soms zegt God dat).....

maar nu heb ik iemand ontmoet ( was deblok voor nodig) met wie ik zoooooo veel leer. ik leer over de opname van de geeente... tjonge ik wist het niet, maaar hoe belangrijk is het wel!!!!

• ANNE402

5 juni

BOUKJE461 schreef:

Jaaa nou dat kan ik beamen... ik ging terug naar SC maar wist niet waarom....( soms zegt God dat).....

maar nu heb ik iemand ontmoet ( was deblok voor nodig) met wie ik zoooooo veel leer. ik leer over de opname van de geeente... tjonge ik wist het niet, maaar hoe belangrijk is het wel!!!!

Hoe mooi is dit! SC is meer dan een datingsite toch?

• BOUKJE461

5 juni

zeker

• SAMENCHRISTEN

10 juni

@Anne, dit is meer dan een datingsite, inderdaad. Maar je moet het zelf ook leuk vinden om hier meer te komen doen dan daten. En niet alle dames zijn blij met aandacht van 30 jaar oudere heren. Die zijn juist reuze-blij met de contacteis-functie, en voelen zich op SamenChristen hierdoor een stuk prettiger. Sterker nog, we krijgen regelmatig boze mails van dames die deze contacteis-functie nog niet hebben ontdekt: "Hoe is het mogelijk dat ik mails ontvang van mannen die mijn vader kunnen zijn? Dat is toch niet christelijk? Ik vind het echt belachelijk dat jullie daar niets aan doen!"

Bij SamenChristen vinden we het belangrijk dat je de controle houdt over je eigen profiel. Hiervoor geldt dus hetzelfde als voor het blokkeren van andere singles, waarover al het één en ander is gezegd. We zeggen dus niet dat je de contacteis-functie moet gebruiken, maar we bieden de functie aan voor diegenen die er behoefte aan hebben.

• LAURENT014

10 juni

@Chris. IK heb nog een andere verbetersuggestie. Gaat ook over contacteisen. Stel ik ben lid van Samen Christen en ik woon bijvoorbeeld in Doorn, maak onderdeel uit van de Gemeente Utrechtse Heuvelrug. Daarnaast heb ik bijvoorbeeld een winkel in Zeist. Ik wil niet dat klanten van mijn winkel weten dat ik op een datingsite sta. Dat kun je voorkomen, door leden van Samen Christen de mogelijkheid te bieden om als contacteis te stellen dat leden afkomstig uit die gemeente of andere gemeenten in de directe omgeving van die gemeente geen contact met je mogen opnemen. Ik weet van meerdere leden dat aan zo'n contacteis behoefte bestaat. Dit is veelal ingegeven door zakelijke motieven maar heeft geen betrekking op de persoon die contact wil opnemen en is ook niet ingegeven door onbijbelse of niet christelijke motieven.

10 juni gewijzigd door LAURENT014

• ANNE402

10 juni

Dank voor de reactie @Chris. Iedereen is anders. Wellicht hebben jongeren meer last van oudere mannen, dan ik. Ik ben ook wel nuchter. Persoonlijk vind ik het 't mooist, als zoveel mogelijk profielen toegankelijk zijn. Het zij zo....er is in ieder geval goed over nagedacht.

• TABITHA434

10 juni

Laat eerst voorop staan dat dit een fijne site is.

Ik mis wel een paar dingen, die ik nu eigenlijk nog steeds mis.

Dit begint al bij het invullen van het profiel.

Een vraag als "drink je alcohol" kan alleen maar beantwoord worden met "nooit-met mate- vaak"

Als ik met mate invul voel ik me niet helemaal eerlijk omdat ik misschien maar drie keer per jaar een alcoholisch drankje drink.

Matchvragen snap ik ook niet helemaal, dit zou mogen veranderd of aangepast worden. - andere vragen-

Als laatste de "home" pagina wat aantrekkelijker maken. Bijvoorbeeld sub links op de website richting uitjes.

Het forum vind ik nog wel eens onoverzichtelijk maar dat is denk ik ook individueel een probleem..

Ik bedoel alles opbouwend en niet kritisch hoor! Ik ben niet zomaar hierheen terug gekomen voor een maandje.

• TABITHA434

10 juni

Leuk toch als klanten dat weten? Misschien vind een klant in de winkel jou wel leuk maar durft dit niet te zeggen. Dan komt ze jou hier plotseling tegen en ziet ze dat je vrijgezel bent waardoor ze wel contact durft te leggen. Daar is zo'n site als dit dan ook handig voor. Tenzij je iets te verbergen hebt. Je achternaam staat hier niet. Zou raar zijn als mensen niet meer in jouw winkel komen omdat jij single bent en een relatie zoekt toch?

LAURENT014 schreef:

@Chris. IK heb nog een andere verbetersuggestie. Gaat ook over contacteisen. Stel ik ben lid van Samen Christen en ik woon bijvoorbeeld in Doorn, maak onderdeel uit van de Gemeente Utrechtse Heuvelrug. Daarnaast heb ik bijvoorbeeld een winkel in Zeist. Ik wil niet dat klanten van mijn winkel weten dat ik op een datingsite sta. Dat kun je voorkomen, door leden van Samen Christen de mogelijkheid te bieden om als contacteis te stellen dat leden afkomstig uit die gemeente of andere gemeenten in de directe omgeving van die gemeente geen contact met je mogen opnemen. Ik weet van meerdere leden dat aan zo'n contacteis behoefte bestaat. Dit is veelal ingegeven door zakelijke motieven maar heeft geen betrekking op de persoon die contact wil opnemen en is ook niet ingegeven door onbijbelse of niet christelijke motieven.

• LAURENT014

10 juni

@Tabitha. Ik heb niets te verbergen !  Alleen de hele wereld hoeft niet te weten dat ik op een datingsite sta.

10 juni gewijzigd door LAURENT014

• ANNE402

10 juni

@Tabitha Ik heb weleens gehad, dat de vader van een leerling (niet mijn type) op deze site stond. Ik vond het erg ongemakkelijk, dat hij mijn persoonlijke profiel kon lezen. Iedereen staat hier anders in, je kunt niet voor een ander spreken. Er kunnen dus persoonlijke redenen zijn.

10 juni gewijzigd door ANNE402

• 10 juni

Nou zeker...moet er niet aan denken...daarom heb ik ook weinig prive dingen op mijn profiel ...en heet ik geen Louise 🙂...wel een doopnaam trouwens .

• SAMENCHRISTEN

17 juni

@Laurent, ik begrijp je punt. Ik noteer de suggestie. Maar ik twijfel eerlijk gezegd of we dit kunnen aanbieden op een manier die SamenChristen niet ingewikkelder maakt, vooral voor de meerderheid die aan deze functie niet direct een behoefte heeft. Trouwens, contacteisen voorkomen niet dat je klanten je profiel kunnen zien.

@Tabitha, bedankt voor je feedback. Matchvragen kun je na 24 uur aanpassen. Over de alcohol-vraag, 'met mate' is natuurlijk subjectief. Anders zouden we moeten kiezen voor hele concrete hoeveelheden zoals 'maximaal 5 glazen per maand'. Dat vonden we erg zakelijk overkomen; we wilden niet dat je profiel invullen lijkt op het invullen van een vragenlijst bij de dokter :-) En wat betreft de home, heb je daar nog meer suggesties voor?

• 7 juli

Zou het ook mogelijk gemaakt kunnen worden om via Samenchristen ook Chrome Cast te gebruiken? Dat kan nu nog niet. Wil het al wat langer vragen, maar vergeet het telkens😅

Maar als dat niet mogelijk is,  is het óók prima hoor. Een kopietje van desbetreffend filmpje is zo gemaakt.

😊

• SAMENCHRISTEN

8 juli

@Linda, welke problemen ervaar je met Chromecast? Kun je ons mailen hierover?

276 – 300 van 300    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 10  11  12Plaats reactie