De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

26 – 50 van 118    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3 ... 5  Volgende Plaats reactie

• LEJO464

9 augustus

;-)

• 10 augustus

De voorbedachte antwoorden op de matchvragen vind ik best hinderlijk. Ze "dwingen" je antwoord te kiezen tussen allemaal niet (helemaal) correcte, of je moet ze overslaan. Ze geven gemakkelijk een vertekenend beeld

• MYKKA003

10 augustus

@Jamie, wat een leuk idee van die online spelletjes! Er kan inderdaad nog best een room bij, waar je dan een spelletje met een medelid kan spelen! 😃

@Lejo, dit topic is bedoeld voor de gehele site, dus het forum, de profielen, de rooms, de chat etc... 😉

@ Martha, dus je hebt liever dat de vragen open zijn en dat je dan zelf een antwoord kan invullen? Het idee achter de matchvragen is juist dat je beter gematch kan worden aan andere personen, als zij bijvoorbeeld dezelfde antwoorden hebben gegeven.

Maar misschien wil Chris nog wel wat open vragen toevoegen! 🙂 Want ik vind het idee wel leuk!

10 augustus gewijzigd door MYKKA003

• 10 augustus

@Martha,

Die vragen sla ik over. Sommige antwoorden passen totaal niet bij je en ga ik ook niet zomaar eentje van uitkiezen.

• MYKKA003

10 augustus

@Sandra, dat klopt ook wel, het antwoord wat ik zou geven op een vraag staat er niet altijd bij. Zoals de vakantievraag, thuisblijven staat daar niet bij dus sla ik de vraag maar over.

• ORBELINDA632

10 augustus

Ik wil meer spelletjes woord spelletjes zoals Wordfeud en nieuwe lofjes erbij. Die clown doet me aan Halloween denken (nooit van gehouden) p.s. ik ben bang voor clowns.

En ja Mykka ik loop ook tegen die vakantie vraag aan.

Ik vind het gewoon NIET LEUK op vakantie gaan.

10 augustus gewijzigd door ORBELINDA632

• CARLIEN256

10 augustus

Wordfeud zo idd fijn. Krijg nu soms de raarste tegenspelers/opmerkingen 😉

• 10 augustus

Bij de match-vragen zou er eventueel nog een optie  bij kunnen? bijv:: anders:................
    en dat je dit dan zelf in kunt vullen in het kort.

• LEJO464

10 augustus

@Martha, ja helemaal mee eens wat betreft die matchvragen hoor. :up:
    Soms het minst slechte antwoord kiezen. :-/
    Overslaan had ik niet aan gedacht. %-/
    Een open antwoord geven als bij het invullen van de essays vind ik wel een goed idee. :up:

• ORBELINDA632

10 augustus

Ja ook mijn ervaring!

Vooral die opmerkingen en /of vragen. Pfffff😥

CARLIEN256 schreef:

Wordfeud zo idd fijn. Krijg nu soms de raarste tegenspelers/opmerkingen 😉

• RICHARD157

10 augustus

Orbelinda 8+)8+)8+)8+)8+)8+)

• ORBELINDA632

10 augustus

Zo gemeen, broer!

• 10 augustus

de melding dat iemand online is (van de personen die je profiel hebben bezocht) verwijderen :-)

11 augustus gewijzigd door FRANCISCA289

• 10 augustus

Wil je die melding wel of niet hebben?

• 11 augustus

Voor mij is het best zo hoe de site in elkaar zit.. Net zoals "gemeentesn" is het niet zo evident en makkelijk om het iedereen naar de zin te maken. Ieder zou het wel naar zijn zin willen zien, de vraag is wat een ander er mee kan? Men mening is dat Chris het al die jaren al heeft laten zien dat hij goed kennis van zaken heeft en hij goed doordacht heeft hoe je met ons "aparte" mensen een gulden middenweg kan gaan...

Ik begrijp steeds de ophef niet die over het forum gemaakt wordt... Er is voorzien dat we verschillende onderverdelingen hebben zoadanig dat ieder naar zijn behoefte mee kan manifesteren. Van alledaagse zaken tot bijbelse overdenkingen... En toch wordt er steeds moeite en ongenoegen geplaatst als onderwerpen dieper gaan... vind ik echt jammer, juist op een christelijke site is het volgens mij wel belangrijk dat je door diepgang ook elkaar kan leren kennen in hoe iemand in zijn geloof staat. Rekening houdende dat we allen verschillend zijn en de ene verder staat dan de andere zou het goed zijn om die ruimte te behouden binnen de verschillende categorieen.

• 19 augustus

Ik heb het eerder voorbij zien komen: Is het prettig dat men kan zien dat je hun profiel hebt bezocht. Ik vind het soms hinderlijk. Voor de minste informatie moet je iemand aanklikken, en dan kan een seconde genoeg zijn, maar veel meer idee en verwachting wekken bij de ander. Dat vind ik soms vervelend.
    Maar omdat slechts een heel klein deel van de leden van deze site deelneemt aan chatrooms, gebed en fora, vroeg ik mij af of het een idee is dat, wanneer je iemand aanklikt, een knopje aan kunt klikken waar op de site diegene zijn/haar aandeeltje in heeft gehad. Dat zegt volgends mij heel veel over een persoon.
    Het missen van foto's vind ik hinderlijk. Ik houd ervan dat mensen zich laten zien. Maar ik kan mij indenken dat het even wennen is allemaal. Ik heb ook een periode gehad dat ik niet zo goed wist wat ik met alles aanmoest en dus geen zin om mijzelf kenbaar te maken nog. Is het een idee als mensen na 2 weken tenmiste 1 foto moeten plaatsen waarop zij duideijk en actueel zijn te zien?

• ORBELINDA632

19 augustus

Mee eens Martha

• 20 augustus

Wat ik mis is zoeken op naam

• PIET361

20 augustus

Ik vind het juist leuk Francisca, om te zien wie er online is!

Dus Chris, laat dat maar staan!

• LEJO464

21 augustus

Ik kan er voor kiezen om bepaalde topics niet te lezen/volgen maar wat ik mis is de mogelijkheid om topics te blokkeren zodat ik ze niet langer zie in het lijstje van actieve topics.

• CARLIEN256

21 augustus

Ik zou graag naast leeftijd en woonplaats willen zien of men vriendschap zoekt of een relatie. Dan hoef je geen profiel aan te klikken, waar je dan eigenlijk niets te zoeken hebt.

En ik sluit me aan bij bovenstaande.

• ORBELINDA632

21 augustus

Ik sluit me aan bij bovenstaande en wat ik mis Is

Een regel dat het niet toegestaan is om zonder foto (recente foto) op een datingsite aanwezig te zijn.

• 21 augustus

@Carlien,

Jouw vraag kan je al doen hoor.

Je gaat dan naar uitgebreid zoeken en klik de onderste aan. Daar kan je kiezen uit aantal zoekopties voor relatie/vrienden.

• 23 augustus

LEJO464 schreef:

Ik kan er voor kiezen om bepaalde topics niet te lezen/volgen maar wat ik mis is de mogelijkheid om topics te blokkeren zodat ik ze niet langer zie in het lijstje van actieve topics.

Ik denk heel goed te begrijpen wat je bedoeld Lejo. Natuurlijk kun je er voor kiezen om bepaalde topics niet aan te klikken, maar ze triggeren ook. Juist door de  titel ben je soms zo benieuwd hoe mensen dat beleven en omschrijven. Wat je vervolgens leest doet mij de tranen in de ogen springen regelmatig. Ik vind dat SC op sommige punten eigenlijk misbruikt wordt en daarmee zijn doel voorbij gaat/laat gaanWat zou het fijn zijn als je onder al die kopjes uitsluitend zou zien dat kennis leidt tot opbouw en bemoediging! Dat God van alle slijmerige en kaalvretende rupsen dansende vlinders wil maken en hoe zij, ondanks voortdurende bedreiging schoonheid tonen en vreugde brengen.

• CARLIEN256

23 augustus

Gevonden @Sandra, dank je wel hoor!!!

26 – 50 van 118    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3 ... 5  Volgende Plaats reactie