De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

51 – 75 van 118    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4  5  Volgende Plaats reactie

• 27 augustus

Een nieuwe matchvraag;

Wil je een aardig of een eerlijk antwoord?

• 27 augustus

Ik heb niet zo veel verstand van de uitwerking/verwerking van Matchvragen, maar het klinkt mij als een zinnige vraag.

• 27 augustus

Ik vind de vraag overbodig. We zijn Gods kinderen en wandelen in de waarheid dus ik ga er dan ook vanuit dat je een eerlijk antwoord krijgt ;-)

• 27 augustus

Het blijft altijd zoeken.....; de interpretatie en associatie van de gebruiker; zijn/haar referentiekader zal het antwoord kleuren.

Ik moest nog denken aan: "geliefd of gerespecteerd"...... Als christen zeg ik alles moet zijn bedding vinden in liefde. Dan wordt je gerespecteerd als dat goed is en is het ook iets waard...Hier op de site vind ik dit dus ook wel het criterium in principe.

Maar ik heb in het personeelswerk gezeten en heb "respect" vaak besproken. Zeker met mensen die geen christen zijn, is  het dan gewoon een gegeven, wat je mag "eisen". Moet je wel zorgen dat je te respecteren bent natuurlijk.:-)

• SAMENCHRISTEN

27 augustus

COBY880 schreef:

Een nieuwe matchvraag;

Wil je een aardig of een eerlijk antwoord?

Leuke vraag! Toegevoegd.

• 27 augustus

:up:

• LINDA978

27 augustus

Super, ik heb de vraag meteen beantwoord😛

• 27 augustus

Bij mij is die vraag niet toegevoegd?

• 27 augustus

Ik kan 'm ook niet vinden!

• LINDA978

27 augustus

O, dan komt dat nog. Ik heb de vraag echt al beantwoord hoor, hihi😃

Ze werken ook niet op alfabetische volgorde, want de C en J komen eerder dan de L😂

• 27 augustus

Haha, Linda, ik heb 'm via jouw profiel beantwoord...

• 27 augustus

Ik zie die vraag nog niet op mijn profiel staan....

• 27 augustus

We wachten rustig af....:-x

• 27 augustus

images.uncyc.org/nl/5/5c/Tromgeroffel.GIF

• SANDER964

27 augustus

Ik heb de vraag beantwoord 😀😀😀😀😀😊

• LINDA978

27 augustus

SAMENCHRISTEN schreef:

Leuke vraag! Toegevoegd.

Oja Coby, van harte gefeliciteerd nog, goed gedaan.<:):up:

• 27 augustus

Overal zie je nu die vraag in overzicht staan, grappig zeg!

• LINDA978

3 september

In de andere topic hebben jullie het over een foto plaatsen, maar ik vind dat zeker een verbeter puntje voor de site.

Als ik voor mijzelf mag spreken...ik heb periodes gehad dat ik het heel erg akelig vond. Wie bezoekt mij daar zo vaak, en vervolgens hup...de blokkeer knop. Dat kwam wel eens voor in de eerste 2 jaar. Ik dacht toen heel erg sterk aan mensen van het forum, die misschien wel een dubbele account hadden/hebben.

Je kan het natuurlijk niiet bewijzen;-), maar soms leek 'mij iets op te vallen'

En als je wilt, kun je gewoon via een goeie vriend/in een dubbele account hebben. Of een familielid. Zeg maar wat!

Daarom zou het eigenlijk zo moeten zijn dat men zeker na een half jaar/jaar toch wel een fotootje moet plaatsen. Wel zo fijn toch?<3

www.samenchristen.nl/topic/278/

• 3 september

En wie zegt jou dan dat die foto is van de persoon achter dat profiel? Als mensen slecht willen zijn er mogelijkheden te over.

• LINDA978

3 september

Ja, dat is absoluut waar. Maar ik denk wel dat het dan wat minder voor komt. Ik denk het niet hoeven plaatsen van een foto, men veel  vrijer is om een account bij te maken. Maar zo denk ik dat hoor;-)

• 3 september

Mensen zonder foto doen zichzelf te kort m.i. omdat velen dat niet prettig vinden en ook geen contact met hen zoeken.

Laat jezelf zien, je hebt niet voor niks een gezicht gekregen van de schepper.

Ook al ben je leraar of advocaat en verschuil je jezelf achter je beroep, waarom zouden jullie niet op zoek mogen zijn naar een relatie?

• 3 september

Mss al gezegd... maar een ZOEKFUNCTIE zou wel handig zijn,.. zeker ivbm onderwerpen
    in het forum...

• 3 september

@ Linda inderdaad het is een oerwoud van topics waar je werkelijk je zelf drie keer in de rondte zoekt......Gisteren zocht ik de topic "getuigenissen" echt een tijd gezocht! Vervevelend, maar ik ben een digibeet dus weet niet hoe het beter kan.

Over de foto's staat inderdaad in de andere topic erover, ook van mij, verbeter-voorstellen.

• 3 september

@Renzo. Als je op Forum klikt, dan zie je onderaan een zoekmogelijkheid :-)

• 3 september

De mogelijkheid om profielfoto's te plaatsen verbeteren.

51 – 75 van 118    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4  5  Volgende Plaats reactie