De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

76 – 100 van 124    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 3  4  5  Volgende Plaats reactie

• 21 november

Bij de chatbox een geluidje als er nieuw iemand binnenkomt of iemand iets typt. Dat mis ik echt. Terwijl je dat prive wel hebt. Zoiets in de chatbox is ook fijn.

• 21 november

I.p.v. het clowntje voor de "Vrolijklof" keuze uit een aantal blije Smileys.

Al eerder gesuggereerd door iemand of meerdere!

• 21 november

Een nieuw subforum (naam daarvoor mag je zelf verzinnen) dat alleen zichtbaar en leesbaar is door geregistreerde leden, ofwel leden die betaald hebben en nog betaald geregistreerd staan. Lijkt me zeer nuttig omdat niet iedereen een iets in het openbaar en open zichtbaar wil reageren of een topic wil maken. Dan is zo iets erg handig. Ongeveer 99% van alle forums hebben dit, dus zou ook fijn zijn voor samenchristen en een zeer nuttige toevoeging zijn.

• 21 november

Bij de matches een vinkje om iemand wel of niet zichtbaar te maken zodat je een soort selectie kunt maken zonder dat de ander daardoor een 'gemengd' gevoel krijgt.
    Op hetzelfde moment zou ik dan ook uit de maches van die ander verdwijnen.

Zo kun je op een vriendelijke manier iemand uitsluiten voor jou als dat wenselijk is.

• 21 november

JOS293 schreef:

Een nieuw subforum (naam daarvoor mag je zelf verzinnen) dat alleen zichtbaar en leesbaar is door geregistreerde leden, ofwel leden die betaald hebben en nog betaald geregistreerd staan. Lijkt me zeer nuttig omdat niet iedereen een iets in het openbaar en open zichtbaar wil reageren of een topic wil maken. Dan is zo iets erg handig. Ongeveer 99% van alle forums hebben dit, dus zou ook fijn zijn voor samenchristen en een zeer nuttige toevoeging zijn.

Mee eens!!

• 22 november

Zou leuk zijn om te kunnen chaten als optie als je met je telefoon inlog kan nu niet moet ik me pc aan zetten om dat te doen

• 23 november

👍👍👍

• BUTTERFLY357

23 november

Ik zou als verandering willen dat beheerders niet meer mijn privé mail kan lezen.  Heb met iemand hier gemaild puur vriendschappelijk hij is bijna 20 jaar jonger.  En hebben omdat we dichtbij elkaar wonen vrij snel mobiel nummer gewisseld. Ook omdat we niet wilden dat onze privé gesprek gelezen werd. Krijgt de man een berichtje dat hij te snel persoonlijk contact met mij heeft opgenomen buiten SC om en dat SC  dat niet wil. Mijn privé mails zijn niet bestemd voor anderen.  

• 23 november

Daar ben ik het heel erg mee eens!!
    Berichten naar een ander zijn zeer vertrouwelijk en de keuze van leeftijd mag de persoon zelf bepalen.
    We zijn hier tenslotte wel met volwassen mensen onder elkaar.

Shame, Samenchristen!

• 23 november

Meelezen... erg toch?

Het lijkt me voldoende dat als iemand een klacht heeft over een contact, dat dan de correspondentie kan worden gelezen. Maar zomaar? Ik weet de argumentatie: voor de veiligheid, je kent die ander niet en ga zo maar door. Helaas... ook iemand die je wel kent... ken je helemaal niet. Het is schijn-veiligheid.

• 23 november

Ja als dat er meegelezen wordt is nog niet zo erg. Als SC meer (lees negatieve) informatie over iemand heeft dan wij en er wordt dan een waarschuwend mailtje gestuurd door SC dan zou dat goed zijn om de ander te beschermen.
    Maar het verhaal zoals Butterfly het verwoordde gaat mijns inziens te ver...

• 23 november

Ik ben het met de beide voorgaande reacties roerend eens. Ga pas de mails van leden lezen zodra er een klacht komt. Onderlinge correspondentie is en blijft vertrouwelijk.

• 23 november

Sluit ik mij ook van harte bij aan!👍

• 23 november

Inderdaad is dat er wel over :-/

• 6 december

Ik heb mij al een paar keer gestoten (zachtjes hoor😉) aan het feit dat mensen zich storen aan het feit dat ze niet willen dat je bij hen op hun profiel kijkt!

Misschien een aparte "blokkademogelijkheid" geven zodat je dat kan begrenzen?  Als je geen "pottenkijkers" wil? Niet dat ik dat zou doen maar voor anderen om zich te kunnen "beschermen"! Voor mij is het zo dat ik niets te verbergen heb en kan ieder die dat wil een "kijkje nemen"!  Het is oik zo dat als je, zoals ik regelmatig op de topics bent je ook vaak meer bekeken wordt oo je profiel! Dat is vaak de nieuwsgierigheid "achter de persoon!"  En de consequentie van je aanwezigheid op de topics! Maar goed: een optie!!

• 7 december

Helaas wordt er niet gereageerd door Samenchristen.

Of ze dit veranderen /verbeteren of niet

7 december gewijzigd door PEETH221

• 7 december

BERT970 schreef:

Ik heb mij al een paar keer gestoten (zachtjes hoor😉) aan het feit dat mensen zich storen aan het feit dat ze niet willen dat je bij hen op hun profiel kijkt!

Misschien een aparte "blokkademogelijkheid" geven zodat je dat kan begrenzen?  Als je geen "pottenkijkers" wil? Niet dat ik dat zou doen maar voor anderen om zich te kunnen "beschermen"! Voor mij is het zo dat ik niets te verbergen heb en kan ieder die dat wil een "kijkje nemen"!  Het is oik zo dat als je, zoals ik regelmatig op de topics bent je ook vaak meer bekeken wordt oo je profiel! Dat is vaak de nieuwsgierigheid "achter de persoon!"  En de consequentie van je aanwezigheid op de topics! Maar goed: een optie!!

Als je op deze site staat, weet je toch dat mensen onbegrensd naar je profiel kunnen kijken? Ik zou het onprettig vinden als ik steeds geblokkeerd zou worden, als ik een profiel wil kijken. Als mensen er echt last van hebben, moeten ze zich denk ik afvragen of ze hier willen blijven.

• 7 december

Een foto of tekst van iemand liken i.p.v. alleen een knipoog.

• 7 december

Soms kan het voorkomen dat mensen stalkgedrag vertonen, en men al na verschillende keren aan te geven geen mailcontact te willen hebben, toch door blijven gaan. Dan lijkt het mij wel logisch dat je vraagt waarom je dan toch met regelmaat die persoon blijft bezoeken ;-)

• 7 december

Als iemand dat duidelijk aangeeft via zijn of haar mail lijdt dat geen twijfel meer! Maar wanneer die persoon vervolgens een vraag stelt lijkt mij de meest logische weg dat de persoon aan wie die vraag gesteld word gewoon het recht word verschaft om daar op te antwoorden! Anders moet je niet willen dat je profiel te lezen is door Jan en Alleman! Of zoals ik eerder aangaf bepaalde gedeeltes op je profiel die jij gevoelig vindt af kunnen schermen op de 1 of andere manier.( zie eerdere reaktie van mij!) Of je profiel aanpassen!! Misschien een soberder of summierder profiel! Het is tenslotte toch zo dat je normaal gesproken via mailverkeer of een date meer van elkaar komt te weten! Is voor ieder persoonlijk weer anders wat je wel vermeld en wat niet!!

• 7 december

FRANCISCA289 schreef:

Soms kan het voorkomen dat mensen stalkgedrag vertonen, en men al na verschillende keren aan te geven geen mailcontact te willen hebben, toch door blijven gaan. Dan lijkt het mij wel logisch dat je vraagt waarom je dan toch met regelmaat die persoon blijft bezoeken ;-)

Je kunt iemand wel blokkeren toch? En dat iemand blijft kijken naar je profiel, dat zij dan maar zo. Dat kun je niet verbieden, lijkt mij. Dat hoort bij een site als deze. Negeren dan maar.

• 7 december

Ja blokkeren doe in het uiterste geval...de persoon kan dan niets meer van je zien...ik doe dat eigenlijk nooit alleen als het echt niet anders kan...

• 8 december

Ja dat vind ik ook ! Als iemand willens en wetens dingen doet waar jij niet van gediend bent en je hebt hem of haar daar op gewezen dan zal ik die persoon na waarschuwing en laatste kans blokkeren. En als er grove en beledigende woorden geschreven die de spuigaten uitlopen en ook niets maar dan ook niets met Christelijk te maken hebben dan zou ik ook die persoon blokkeren. Overigens nog wel na vriendelijk doch dringend vermaan!

• 8 december

In uiterste nood is die optie er. Er zijn mensen die gebruiken het als selectie, vinden ze iemand niet de moeite waard als date dan blokkeren ze je. Erg onprettig en ook onnodig, vind ik! Dat lijkt mij niet de bedoeling van een site als deze, dit moet je normaal communiceren. Als je echt last hebt van iemand, is die optie er gelukkig wel. Als iemand teveel op je profiel kijkt, vind ik stalken een wat groot woord. Als iemand je gegevens heeft en je wordt thuis gestalkt, wordt het een heel ander verhaal. Ik zie op SC best vaak mensen die geband worden. Ben weleens benieuwd naar het verhaal hierachter. Soms ogen ze als normaal, dan zie ik ineens een geband (rood) iemand in mijn mailbox. Er zal vast een reden voor zijn!

• Maandag om 19:23 uur

vind het nogal overbodig dat je op de nieuwsfeed constant nieuws tegen komt van profielen die totaal niets te maken hebben met je "match" voorkeuren..

Elke dag ondergesneeuwd door een ijverig figuur van 15 jaar jonger dat elke dag wel iets aan zijn profiel verandert om juist bovenaan te pronken %-/

76 – 100 van 124    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 3  4  5  Volgende Plaats reactie