De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

101 – 125 van 155    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 4  5  6  7  Volgende Plaats reactie

• 10 december

LIEN423 schreef:

vind het nogal overbodig dat je op de nieuwsfeed constant nieuws tegen komt van profielen die totaal niets te maken hebben met je "match" voorkeuren..

Elke dag ondergesneeuwd door een ijverig figuur van 15 jaar jonger dat elke dag wel iets aan zijn profiel verandert om juist bovenaan te pronken %-/

Ik begrijp je wel. Sommigen doen het denk ik om aandacht te krijgen, scoren sneller een date? Ik zie regelmatig mensen met nieuwe foto's en dan denk ik 'die foto kende ik toch al?'

• 10 december

Hahahah..

Zoiets dacht ik ook al!

• 11 december

Ik vind het best wel jammer dat er zoveel spelletjes zijn en erbij blijven komen.
    Het hele internet staat al zo vol met leuke spelletjes. Is het niet mogelijk om een apart forum aan te maken voor de spelletjes? Misschien dat de serieuzere zaken dat niet verdrongen worden. Als ik nu de site open (via pc) is het eerste dat ik zie een hele lijst met spelletjes. Niet onaardig bedoeld ;-)

• 11 december

Nog net gelezen voor dit topic ook weer onder gesneeuwd is door spelletjes.. Met je eens. Het is er wel over  :-/

FRANCISCA289 schreef:

Ik vind het best wel jammer dat er zoveel spelletjes zijn en erbij blijven komen.
    Het hele internet staat al zo vol met leuke spelletjes. Is het niet mogelijk om een apart forum aan te maken voor de spelletjes? Misschien dat de serieuzere zaken dat niet verdrongen worden. Als ik nu de site open (via pc) is het eerste dat ik zie een hele lijst met spelletjes. Niet onaardig bedoeld ;-)

• 11 december

Amen!

Ook al doe ik wel mee aan de spelletjes.... het is vreselijk jammer dat het er zoveel zijn. Heb al eerder gepleit voor bv 2 spelletjes. Dan blijven de serieuze onderwerpen ook nog aandacht krijgen. Het lijkt me toch dat het forum meer bedoeld is voor opbouw dan als vermaak.

• 11 december

Kijk.... nog een spelletje erbij.... pfff.

Alle zichtbare topics zijn zeg maar ter vermaak. Jammer... jammer....

• 11 december

Het is vervelend als je iemands profiel bekijkt en dan weer terug wilt moet gelijk weer helemaal opnieuw beginnen,waarom dan niet beginnen waar je gebleven was.

Mvg.James

• 11 december

He dat snap ik niet ?

• 11 december

Wat betreft die spelletjes... helemaal mee eens Francisca

• 11 december

De spelletjes ben er dol op....maar nu wel erg veel! Heb er een dagtaak aan ...maar geen tijd 😅

• 12 december

Is het niet zo dat je zelf kiest of je aan een topic, dus ook aan een spelletje mee doet?

Er is niks verplicht. Maar er zijn een boel mensen die wel graag er aan mee doen...... ieder zijn ding zeg maar. En de keus is aan jou.

Wat mij al een tijdje opvalt is dat als er een topic geopend wordt met serieuzere dingen, er maar een aantal mensen zijn die daar aan mee doen.

Zoals laatst de topic op weg naar kerst..... en de topic van Franciska over hoe je met tegenslag in geloof om gaat. Er komen reacties maar weinig en veel van de zelfden.

Ik heb dan soms het idee dat sommige topics te veel "moeite"lijken te kosten en dat men snel neigt om dan mee te doen aan iets wat minder moeite kost ( bv 1 letter veranderen). Maar ik betwijfel of als je de spelletjes van de site zou halen, dan mensen wel met dat soort topics mee zouden doen??

Daarnaast was het idee van een ander spelletje openen, dat sommige spelletjes behoorlijk in herhaling vallen door dat ze al lang mee doen. Tijd voor iets nieuws ipv afgezaagt door gaan en herhalen.

Nou goed, dit zijn wat beweegredenen van mijn kant en daar zeg ik direct bij dat we het niet altijd overal over eens hoeven zijn..... Even goede vrienden ook als je eens ergens op een andere manier tegen aan kijkt. ;).

• 12 december

Nou ja, weet je: als er zoveel spelletjes zijn dan schieten de serieuze topic's in no time weer van het scherm af. En natuurlijk: een ieder is vrij om een topic te starten en om met een topic mee te doen. Maar als er maar 2 mensen zijn die de spelletjes leuk vinden en daar dus actief aan mee doen betekend dat dat de serieuze topics snel "weg" zijn. Daarom mijn bezwaar tegen zoveel spelletjes. Ik moet moeite doen om als ik de gebedsroom aankondig dat niet te vroeg te doen: veel te snel weer verdwenen. Dus daarom ook nog maar weeer een herinneringsberichtje op donderdagmiddag.

Ik hoop van harte dat Chris een heel stel spelletjes sluit. 2 lijkt me toch genoeg. Of een apart deel van het forum voor de luchtige zaken. En heus, spelletjes zijn leuk. Maar.... er zijn op internet voldoende sites waar je naar hartelust een spel kan doen.

• 12 december

Ik sluit me aan bij het houden van 2 of 3 spelletjes. Of apart topic waarbij je spelletjes echt apart moet aanklikken.

Wat serieuze topics betreft. Ik vind het mooi om te lezen maar teveel is te prive. Iedereen kan het lezen van buiten SC. Daarom zal ik daar geen bijdrage aan leveren.

• 12 december

SANDRA421 schreef:

Wat serieuze topics betreft. Ik vind het mooi om te lezen maar teveel is te prive. Iedereen kan het lezen van buiten SC. Daarom zal ik daar geen bijdrage aan leveren.

Begrijp ik! Ik heb nooit begrepen waarom het forum openbaar is.

• 12 december

De mogelijkheid om inzichtelijk te maken hoe lang iemand op jouw profiel heeft gekeken. Ik krijg nl. nogal de indruk dat men vaak denkt dat iemand "lang" gekeken heeft op zijn of haar profiel terwijl dat in werkelijkheid maar misschien nog geen minuut is! Ik zelf kijk bijvoorbeeld wel eens bij een bepaalde matchvraag van iemand om te kijken hoe diegene daarop antwoord! Maar dat duurt dan maar even,terwijl de desbetreffende persoon denkt dan dat die bezoeker/ster er lang(er) op heeft gekeken! Er kan op die manier onvrede of "hinder" vermeden cq. verminderd worden!

• 12 december

BERT970 schreef:

De mogelijkheid om inzichtelijk te maken hoe lang iemand op jouw profiel heeft gekeken. Ik krijg nl. nogal de indruk dat men vaak denkt dat iemand "lang" gekeken heeft op zijn of haar profiel terwijl dat in werkelijkheid maar misschien nog geen minuut is! Ik zelf kijk bijvoorbeeld wel eens bij een bepaalde matchvraag van iemand om te kijken hoe diegene daarop antwoord! Maar dat duurt dan maar even,terwijl de desbetreffende persoon denkt dan dat die bezoeker/ster er lang(er) op heeft gekeken! Er kan op die manier onvrede of "hinder" vermeden cq. verminderd worden!

Ik denk dan 'al kijkt iemand een uur lang', hou me hier helemaal niet mee bezig. Ik vind dat iedereen daar vrij in is. Als iemand daar last van heeft, moet je echt weggaan hier. Maar....is mijn mening hoor ;-)

12 december gewijzigd door ANNE402

• 12 december

ANNE402 schreef:

Ik denk dan 'al kijkt iemand een uur lang', hou me hier helemaal niet mee bezig. Ik vind dat iedereen daar vrij in is. Als iemand daar last van heeft, moet je echt weggaan hier. Maar....is mijn mening hoor ;-)

Ja, de mijne ook hoor!

Maar de mogelijkheid geven aan diegene die er het belang of de "noodzaak" daarvan inzien!

Dmv van apart "knopje" om de duur te kunnen zíen!!

Mijn mening is: al kijken alle S.C. leden op mijn profiel moeten zij dat zelf weten! Ik verberg niets! Daar is mijn profiel toch ook voor! Van harte welkom!! Neem en lees!!😉

• 12 december

BERT970 schreef:

Mijn mening is: al kijken alle S.C. leden op mijn profiel moeten zij dat zelf weten! Ik verberg niets! Daar is mijn profiel toch ook voor! Van harte welkom!! Neem en lees!!😉

Precies, dat bedoel ik dus. Ik ga nu 2 uur lang jouw profiel bekijken, haha! :-)

• 13 december

👍👍👍

Dat heb je " minstens" wel nodig, Anne!!

Ik heb nogal een "uitgebreid" profiel!! Misschien ook wel ingewikkeld zodat je het meerdere keren moet lezen!!??😂

• 13 december

Om eerlijk te zijn mag ik graag even een spelletje doen als ik thuiskom  (even niks) , maar een stuk of 3 is meer dan genoeg.

Het lijkt mij dat het forum er vooral is om elkaars mening te leren kennen over allerlei onderwerpen.  Er zijn personen bij waarvan ik altijd zal lezen wat voor interessants ze nu weer hebben geschreven. Dat is voor mij echt opbouwend.

• 14 december

DORCAS485 schreef:

Om eerlijk te zijn mag ik graag even een spelletje doen als ik thuiskom  (even niks) , maar een stuk of 3 is meer dan genoeg.

Het lijkt mij dat het forum er vooral is om elkaars mening te leren kennen over allerlei onderwerpen.  Er zijn personen bij waarvan ik altijd zal lezen wat voor interessants ze nu weer hebben geschreven. Dat is voor mij echt opbouwend.

Dat pleit er dan voor om 2 aparte forums ( of is het fora?) te maken! 1 voor de spelletjes en 2 voor de "serieuze zaken en alle andere topics!

• 14 december

BERT970 schreef:

👍👍👍

Dat heb je " minstens" wel nodig, Anne!!

Ik heb nogal een "uitgebreid" profiel!! Misschien ook wel ingewikkeld zodat je het meerdere keren moet lezen!!??😂

Ben net klaar :-)

• 14 december

Hahaha!!🤣

Zonder in slaap gevallen te zijn????😉

• 14 december

BERT970 schreef:

Hahaha!!🤣

Zonder in slaap gevallen te zijn????😉

In meerdere etappes gelezen ;-)

• 19 december

SANDRA421 schreef:

Ik sluit me aan bij het houden van 2 of 3 spelletjes. Of apart topic waarbij je spelletjes echt apart moet aanklikken.

Ik heb al een aantal keren gepleit voor een besloten forum deel wat alleen zichtbaar is bij betalende leden. Het aanmaken van zo besloten deel is minuten werk, althans met de vele forum software wat bestaat.

Helaas tot heden geen serieuze antwoord op gehad, ook niet waarom ze dit niet willen doen. Zelf zie ik daar totaal geen reden om deze wens in te willegen. Nogmaals het aanmaken van zo subforum is zo gedaan en geeft mensen de gelegenheid ook zo besloten forum te gebruiken en daar in te posten.

Heel misschien als iedereen via contact formulier dit aanvraagt, misschien dat er dan eindelijk gehoor aan word gegeven hopelijk.

Overigens mijn excuse naar redactie mocht mijn mening wat te hard zijn. Verder is samenchristen wel top.

19 december gewijzigd door JOS293

101 – 125 van 155    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 4  5  6  7  Volgende Plaats reactie