De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

126 – 150 van 273    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7 ... 11  Volgende Plaats reactie

• 28 december

Hallo Beheerders van deze site,

Ik zou graag zien, dat je de email functie (net als de chat functie) apart hebt, zodat je tijdens het schrijven van je email kunt terugkijken naar het profiel van degene die je schrijft. Nu is het me al eens gebeurt, dat je een hele mail geschreven hebt, en dan wil je eventjes iets nakijken op het profiel van die ander, en weg is je email!!! Heel lastig. Bij Funky Fish hebben ze dat apart, en dat werkt erg prettig

• BERT970

28 december

MARRIE295 schreef:

Hallo Beheerders van deze site,

Ik zou graag zien, dat je de email functie (net als de chat functie) apart hebt, zodat je tijdens het schrijven van je email kunt terugkijken naar het profiel van degene die je schrijft. Nu is het me al eens gebeurt, dat je een hele mail geschreven hebt, en dan wil je eventjes iets nakijken op het profiel van die ander, en weg is je email!!! Heel lastig. Bij Funky Fish hebben ze dat apart, en dat werkt erg prettig

Mee eens @ Marrie!

• 29 december

Dat is zeker een punt om mee te nemen naar het nieuwe jaar. Je kunt je gemaakte mail-werk ook niet opslaan. Vaak wil je even terugkijken op iemands profiel.

• 7 februari

Dit is altijd al een moeilijk punt geweest. Het schijnt erg moeilijk te zijn dit technisch te veranderen. Ik heb het een jaar geleden al doorgegeven, toen was de Redactie er al mee bezig.

• BOUKJE461

7 februari

als je in een mail bericht zit en terug wil naar profiel: druk op pijltje boven in linker hoek en je kan even terug om daarna weer ( pijltje terug) na jouw bericht terug te gaan.

• 7 februari

Wat ook kan is een extra pagina openen, op die extra pagina ben je al ingelogd.

• 7 februari

Wat ook een optie is: je mail bericht typen in een tekstprogramma (b.v. Word). Je kunt dan het profiel gewoon open laten staan. Als het bericht klaar is deze tekst even kopiëren en in de mail van de betreffende persoon plakken.

• 15 februari

Ik mis een zoek functie om mensen terug te vinden op naam.

Op andere datingsites is het er wel.

• MARGRIET124

15 februari

:-D ik ook Peeth , liep er gisteren weer tegenaan .

Op profielnaam kunnen zoeken en vinden , beter !!!

• 15 februari

Ja mensen terugvinden zou een goeie optie zijn:up:

• 15 februari

En ook: dat je niet, na een tijd van afwezig te zijn geweest, al je correspondentie en je lofjes kwijt bent. Dat zou toch gewoon op je profiel moeten blijven staan totdat het echt totaal verlopen is?

• 15 februari

PEETH221 schreef:

Klopt! Vind ik ook lastig!

• BERT970

15 februari

PEETH221 schreef:

Ook van mij krijg je bijval Peeth!

• 15 februari

Maar... wat gebeurd er met alle goeie tips? Het zou mooi zijn als er reactie op komt. Misschien vragen we onmogelijke dingen of is er een rede waarom e.e.a. gaat zoals het gaat. Meer weten maakt meer begrijpen.

• SAMENCHRISTEN

18 februari

Alle input wordt gelezen. We gaan zeker wat doen met sommige ideeën.

Over het zoeken op profielnaam, nee de meeste datingsites bieden deze optie niet. Mag ik vragen in welke situaties jullie concreet tegen dit probleem aanlopen? Iedereen is in principe terug te vinden via de mailbox, of via de lijst met bezochte profielen. En je kunt natuurlijk singles altijd op je favorietenlijst plaatsen.

• MARGRIET124

18 februari

Als de persoon ál in 'mijn matches 'staat  of in de lijst 'bezocht ' betekent dat , dat ik door zo'n vier tot vijfhonderd namen moet scrollen voor ik de persoon gevonden heb .

Soms krijg ik een naam door van iemand anders [ ivbm een opvallend of mogelijk passend profiel b.v ]  , en dan is het lastig zoeken .

• NATASCHA934

18 februari

@ Chris: ik ken dit juist wel hoor, van andere datingsites.

• CLEJO670

18 februari

Jammer dat je enkel kerk kan en mag invullen op je profiel. Ik ben een zeer gelovig Christen, maar wil en zal nooit naar een kerk gaan. Waarom is er alleen een keuze voor kerk en niet voor Sjoel. Zijn wij als Joods Christenen geen onderdeel ?

• BOUKJE461

19 februari

Wat mij opvalt is dat ik tijdens het daten het wel eens over het forum of de gebedsroom heb en men dan zegt; forum???? is die er dan????

het schijnt dat nog veel mensen die daten op de site, het forum en oa de gebedsroom niet kennen.....

is het nuttig om hier voor nieuwe leden meer aandacht aan te besteden?

denk dat gebedsroom wel meer "bekendheid" zou willen, verder weet ik het niet......

• 19 februari

Klopt. Het is ook mijn ervaring dat het forum en de gebedsroon onbekend zijn. Hoe het kan dat mensen het forum niet kennen snap ik niet helemaal. Want dat is best goed zichtbaar. Maar de chatbox en dan helemaal de gebedsroom... daar moeten mensen je echt in wegwijs maken voor dat dat ontdekt wordt. Het zou mooi zijn als het veel meer zicihtbaar is.

19 februari gewijzigd door PETRA740

• BOUKJE461

19 februari

bv in de welkoms mail....

• BERT970

20 februari

Nu er steeds meer spelletjes komen/zijn,  is de behoefte steeds groter dat er een aparte rubriek voor spellrtjes komt en een aoarte voor de meer serieuze topics! Hoop dat hier snel aan word gewerkt! Mede ook gezien het telkens naar de "achtergrond" schuiven van andere bekangrijke(re) topics zoals die van de gebedsroom!

Alvast bedankt Chris voor je "inwilliging"!!🙂💚

• 20 februari

Amen @Bert! Dit is me uit het hart gegrepen. Voel het bijna als "zinloos" om een nieuwe topic te starten of er 1 uit de ouwe doos te halen. Zelfs de aankondiging van de gebedsroom is bijna zinloos omdat het in no time weer verdwenen is. Een fun-forum en een serieus forum zou geweldig zijn.

• 20 februari

Zo ervaar ik dat ook Petra & Bert

• BERT970

20 februari

Hopen dat Chris dit snel ter hand zal nemen!👍👍👍💚💚🙏🙏

126 – 150 van 273    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7 ... 11  Volgende Plaats reactie