De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

151 – 175 van 209    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 6  7  8  9  Volgende Plaats reactie

• 20 februari

Je zal net die naam gemist hebben.

En je kunt niet terug vinden.

Vandaar de zoekfunctie.

• 21 februari

Ik hoop het ook, want ik voel me nu bijna schuldig als ik een spelletje doe. %-/:-D

BERT970 schreef:

Hopen dat Chris dit snel ter hand zal nemen!👍👍👍💚💚🙏🙏

• 21 februari

Ik heb ook een verbeter suggestie Redactie.

Boven en onder elke Topic staat in rood, VOLGENDE

Ik zou het fijn vinden als er ook VORIGE bij stond.

Want met mijn dikke vingers, kan ik zo moeilijk die kleine cijfertjes aanklikken. Misschien zijn er wel meer, dikke vingers, die er last mee hebben.

• 21 februari

Mee eens Piet!!👍👍👍

• 21 februari

BERT970 schreef:

Mee eens Piet!!👍👍👍

Vind het ook lastig! Ook dikke(re) vingers!

• 2 maart

Bij de matchvragen zou ik graag de mogelijkheid hebben iets anders in te vullen dan de standaart antwoorden. zo is er bv de vraag iemand zingt vals achter je wat doe je? alle sugesties zijn hier negatief! Ik vind juist die inperfectie geweldig, toch durven zingen God groot maken, hoe mooi is dat.

• 2 maart

ESTHIE483 schreef:

Bij de matchvragen zou ik graag de mogelijkheid hebben iets anders in te vullen dan de standaart antwoorden. zo is er bv de vraag iemand zingt vals achter je wat doe je? alle sugesties zijn hier negatief! Ik vind juist die inperfectie geweldig, toch durven zingen God groot maken, hoe mooi is dat.

Een aantal matchvragen vul ik ook niet in, omdat er geen juist antwoord bij zit. Dat is toch wel raar. De vraag die jij noemt, is er ook zo een ja.

• 2 maart

Ja en dat heb ik dus bij de basics; dan kan je alleen maar kiezen uit:

- een serieuze relatie;

- nieuwe christelijke vrienden;

- bijbelstudie - en/of gebedspartners.

Maar op dit moment is dat bij mij geen van allen en ben ik hier gewoon voor de gezelligheid, maar die mogelijkheid staat er niet bij. Dat is best verwarrend, want ik heb al een aantal vriendschapsverzoeken gehad omdat ik 'm nu heb staan op 'nieuwe chr. vrienden' en dan moet ik dat weer helemaal uitleggen.
    Ik zou het natuurlijk in m'n profiel kunnen zetten, maar het is jammer dat die mogelijkheid er niet is.

• BOUKJE461

3 maart

Misschien dat de kans op verbeteren niet meer kan ( of na bv half uur) want er ontstaat zo veel onduidelijkheid op forum, doordat men tijdens discussie steeds weer ( soms wel 3  of 4 keer) tekst veranderd. Zo snappen de lezers niks van de vervolg opmerkingen.

En is men boos op iemand dan veranderd men rustig nog teksten van dagen geleden toen men het nog over iets eeens was.

Ik zou die war boel niet op mijn forum willen dat het gissen is ( erg vaak) waar iets over gaat.

• 3 maart

@Chris: ik vraag me af of je ook wat met onze suggesties doet en zo ja, wat? Bvd voor je tijd en antwoord.:up:

• 3 maart

BOUKJE461 schreef:

Misschien dat de kans op verbeteren niet meer kan ( of na bv half uur) want er ontstaat zo veel onduidelijkheid op forum, doordat men tijdens discussie steeds weer ( soms wel 3  of 4 keer) tekst veranderd. Zo snappen de lezers niks van de vervolg opmerkingen.

En is men boos op iemand dan veranderd men rustig nog teksten van dagen geleden toen men het nog over iets eeens was.

Ik zou die war boel niet op mijn forum willen dat het gissen is ( erg vaak) waar iets over gaat.

Klopt niet helemaal: je kan tot max. 24 uur later je tekst aanpassen. Maar 1 van de "spelregels" is dat het niet mag als er inhoudelijk op je post gereageerd is. Zodat er voorkomen wordt dat er idiote dingen staan. En niemand meer snapt waar een opmerking over gaat. Ik vind het wel fijn dat je achteraf nog even een schrijffoutje weg kan halen/ aanpassen.

• 3 maart

Ok, dat wist ik niet, is dat een officiele regel?

Ik vind het ook fijn als je je reactie nog aan kunt passen.

3 maart gewijzigd door PAULA777

• 3 maart

Waar kun je die regels lezen?

• 4 maart

Dat van het wijzigen kan je zelf zien: de eerste 24 uur staat en nog "wijzigen" als mogelijkheid bij je berichtje. Daarna niet meer.

En die "spelregel" heeft Chris al een aantal keren op het forum geplaatst als het weer gebeurde dat iemand een ( soms vinnig) stukje had geschreven. Vervolgens kwamen daar reacties op en veranderde diegen zijn stukkie. Tsja, dan lijkt het ook net alsof degenen die reageerden onzin uitkraamden. Ik weet dus niet of het ergens in de voorwaarden of zo staat. Maar wel dus als reactie op het forum.

• 4 maart

Ziedaar: terwijl ik het bovenstaande typte plaatste Chris hierover een helder stuk.

In de topic: regels voor het verwijderen van forum posts

4 maart gewijzigd door PETRA740

• 4 maart

Keurig , duidelijk stukje !

• SAMENCHRISTEN

4 maart

NATASCHA934 schreef:

@Chris: ik vraag me af of je ook wat met onze suggesties doet en zo ja, wat? Bvd voor je tijd en antwoord.:up:

Zoals ik al schreef, we gaan zeker wat doen met sommige ideeën. Achter de schermen wordt hard gewerkt. Maar we kunnen helaas nog geen beloftes doen over wat we wanneer gaan veranderen.

• SAMENCHRISTEN

4 maart

NATASCHA934 schreef:

Ja en dat heb ik dus bij de basics; dan kan je alleen maar kiezen uit:

- een serieuze relatie;

- nieuwe christelijke vrienden;

- bijbelstudie - en/of gebedspartners.

Maar op dit moment is dat bij mij geen van allen en ben ik hier gewoon voor de gezelligheid, maar die mogelijkheid staat er niet bij. Dat is best verwarrend, want ik heb al een aantal vriendschapsverzoeken gehad omdat ik 'm nu heb staan op 'nieuwe chr. vrienden' en dan moet ik dat weer helemaal uitleggen.
    Ik zou het natuurlijk in m'n profiel kunnen zetten, maar het is jammer dat die mogelijkheid er niet is.

Als je op zoek bent naar gezelligheid, lijkt me 'nieuwe christelijke vrienden' behoorlijk de lading dekken eigenlijk :-)

• 4 maart

Ok Chris, sorry.. dat had ik niet gelezen.

Succes met alle werkzaamheden en Gods Zegen!

• 4 maart

Zeker, alleen het nadeel is dat ik dan ook steeds vriendschapsverzoeken ontvang.

SAMENCHRISTEN schreef:

Als je op zoek bent naar gezelligheid, lijkt me 'nieuwe christelijke vrienden' behoorlijk de lading dekken eigenlijk :-)

• SAMENCHRISTEN

4 maart

ESTHIE483 schreef:

Het is juist de bedoeling dat de matchvragen een beetje scherp zijn. Hiermee willen we mensen tot nadenken zetten, dwingen een keuze te maken, en gespreksstof geven. Ook willen we voorkomen dat iedereen massaal het 'gemiddelde' antwoord geeft, zodat het als matchvraag niet meer betrouwbaar is. Daarnaast is het zowiezo een multiplechoicevraag, dus de antwoordmogelijkheden zijn beperkt, bij multiplechoicevragen is het altijd van belang om het antwoord te kiezen dat het beste bij je past (dus dat hoeft niet altijd het antwoord te zijn dat perfect bij je past). Kom je er toch niet uit met een matchvraag, dan kun je altijd besluiten de vraag niet te beantwoorden.

We kiezen voor multiple choice onder meer omdat ze anders niet voor het matchen gebruikt kunnen worden.

• SAMENCHRISTEN

4 maart

NATASCHA934 schreef:

Zeker, alleen het nadeel is dat ik dan ook steeds vriendschapsverzoeken ontvang.

Maar je kunt het toch pas echt gezellig hebben als je bevriend bent?

Of bedoel je dat je hier eigenlijk alleen voor het forum bent? Helaas is geldt dat voor slechts een heel klein deel van de singles op SamenChristen, en kunnen we hier niet speciaal een optie voor toevoegen, het spijt me.

• 4 maart

Ik heb het hier heel gezellig zonder dat ik ook daadwerkelijk vriendschappen IRL aanga.

Ok, jammer.

4 maart gewijzigd door NATASCHA934

• 4 maart

Natas: misschien gewoon op je profiel vermelden? Dan is het duidelijk dat je gewoon gezelligheid zoekt, wellicht nu voldoende mensen hebt om mee te kwaken. Krijg je vast geen vriendschapsverzoeken meer.

• 4 maart

Thnx voor de tip, Peet en denk dat ik dat idd maar ga doen.

Hahaha... kwaken. Vind ik altijd zo grappig als je dat zegt.😁

151 – 175 van 209    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 6  7  8  9  Volgende Plaats reactie