De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

176 – 200 van 209    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 7  8  9  Volgende Plaats reactie

• 4 maart

[Grappen en grollen horen in Ratjetoe]

11 maart gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 6 maart

Een mogelijkheid om inzage te krijgen in wie jou als favoriet heeft staan! Nu heb je alleen een lijst van je eigen favorieten! Geeft ook meer kansen op match lijkt mij!

• 13 maart

Ik vind het zo jammer dat de serieuze onderwerpen op het forum telkens in het niet verdwijnen door alle spelletjes en niet serieuze onderwerpen, kan er misschien een forum voor ratjetoe komen en een forum voor christelijke zaken? Ik denk dat de motivatie, om nog iets te delen, ook steeds minder wordt hierdoor. De vraag is volgens mij al eerder hier geplaatst maar....... Just asking :-D

• 13 maart

Ik ben het hier helemaal mee eens.

• 13 maart

BERT970 schreef:

[Grappen en grollen horen in Ratjetoe]

Sorry Chris!!

Een tamelijk beetje Offtopic!!😕😉

Maar hoop wel dat je met de serieuze suggesties het een en ander gaat doen! Zijn er wel veel maar ik hoop dat je er een mooie en sterke selectie uit mag maken!!! Succes!!👍👍👍

13 maart gewijzigd door BERT970

• 13 maart

Is al zovaak aangekaart....

Ik doe allang geen moeite meer om een mooie topic te openen. Want met een uurtje of 2 is hij van het scherm verdwenen. Dus kunnen we het forum inmiddels gewoon: de spelletjesrubriek noemen...

• 13 maart

Hallo mag ik even?

Er is toch een topic voor Christelijke zaken?

"Christelijk leven" heet die Topic. Hij staat boven Ratjetoe!

Waarom gebruiken jullie die dan niet?

Dan kan dit gewoon een spelletjes topic blijven en is iedereen tevreden!

13 maart gewijzigd door PIET361

• 13 maart

Ja, maar het punt wat ze proberen duidelijk te maken is dat de spelletjes steeds bovenaan staan en niet de serieuze onderwerpen. Dus de spelletjes verdringen nu die topics.

13 maart gewijzigd door NATASCHA934

• 13 maart

Nee Natas, ik bedoel dat er boven Ratjetoe een ander onderwerp staat waarin je ook Topics kunt plaatsen en dat heet Christelijk leven.

• 14 maart

PIET361 schreef:

Hallo mag ik even?

Er is toch een topic voor Christelijke zaken?

"Christelijk leven" heet die Topic. Hij staat boven Ratjetoe!

Waarom gebruiken jullie die dan niet?

Dan kan dit gewoon een spelletjes topic blijven en is iedereen tevreden!

Sorry ik heb me verkeerd uitgedrukt. Het moet zijn:

Er is toch een ONDERWERP voor Christelijke zaken?

Christelijk leven heet dat onderwerp.

Dan kan dit gewoon een Spelletjes onderwerp blijven en is iedereen tevreden.

Bovenaan de bladzijde staan Onderwerpen zoals Ratjetoe,

maar ook "Christelijk Leven" Tenminste, dat is bij mij zo.

Ik weet niet hoe dat in vaktermen heet en daarom zei ik eerst Topik en nu Onderwerp.

14 maart gewijzigd door PIET361

• 14 maart

Goedemorgen meneer Piet,
    Ik heb een afbeelding gemaakt zodat u kunt zien wat er bedoeldt wordt.
    Als je ergens een reactie plaatst, dan komt het onderwerp bovenaan de lijst te staan, ongeacht welk topic het is, het meest recente komt bovenaan in het forum te staan.
    Dus als ik nu op enter klik, dan staat dit topic bovenaan in het forum.

Zodra men spelletjes speelt (wat er meer dan 10 zijn) dan verdringen die dus dit stukje naar beneden en zie je alleen nog maar de spelletjes bovenaan staan :-)

www.mupload.nl/img/tdfmohyzt2e7.jpg

• 14 maart

Precies Piet en dat heeft dus met de tijd te maken; naarmate de tijd strijkt, komen de serieuzere spelletjes, dus ook als je die in de hoofdtopic christelijk leven plaats. Namelijk: het forum wat we zien 'mijn nieuwsfeed-pagina', heeft de hoofdtoon.
    Het klopt wat jij zegt dat er 2 verschillende hoofdtopics zijn voor serieuze zaken en spelletjes, maar daar komen ze dus al in; m.a.w.: Francisca plaatst een serieus onderwerp in 'Over Samen Christen', zoals ze dus net heeft gedaan door hier op deze topic te reageren, dan is het dat op het forum van mijn nieuwsfeed bovenaan gekomen, maar op het moment dat er weer allemaal spelletjes gedaan worden, verplaatst zich dat naar de volgende pagina en is het dus niet meer zichtbaar hier op de pagina nieuwsfeed.

• 14 maart

Dankjewel @Francisca. Dit is precies wat er bedoeld wordt. En heus, er zijn best leuke spelletjes. Maar van het forum zoas het b.v. vorig jaar was is niets meer over. Wat heb ik genoten van de gesprekken (en ja, ook soms het gekrakeel ;-)) in de verschillende topics. En kijk nu: er is in de verste verte geen mooi onderwerp te bekennen. Natuurlijk kunnen we wat op diepen uit de oude doos of zelf een nieuw topic starten. Alleen is dat vergeefse moeite. Want in no time is het weer van het scherm af. Zo jammer! Dit was juist een meerwaarde van deze site.

• 14 maart

Ja idd Petra en ook voor buitenstaanders lijkt mij, om te lezen. Die willen ook niet alleen maar naar spelletjes kijken lijkt mij. :)

A.d andere kant, maar dat is mijn bescheiden mening ;-), is er nu kennelijk meer behoefte aan spelletjes en daar kunnen wij die graag spelletjes doen natuurlijk ook niks aan doen. Chris heeft me dat ook wel 's gemaild n.a.v. een vraag, dat er mensen zijn die hier alleen voor de spelletjes komen en de gezelligheid en anderen zijn meer voor de opbouw en dat dat altijd zo zal blijven.
    Maar ik snap jullie punt hoor! Alleen ik wil wel gewoon ongestoord spelletjes kunnen blijven doen en niet de hele tijd hoeven denken: ow, maar nou zakt er een serieuzere topic meteen weer naar beneden. :-(
    De mensen die de serieuzere zaken zoeken, die weten ze natuurlijk ook heus wel te vinden, want we hebben allemaal onze favorieten, maar het is niet fijn dat ze steeds 'verdwijnen'.

Dus beste Chris, is hier AJB wat aan te doen, want het is voor ons allemaal heel lastig zo. Als er een probleem is met de uitvoering, dat het daardoor niet kan, zou je dan contact met me op willen nemen?

• 14 maart

Kijk, nou heb ik zin om spelletjes te doen, maar voel me helemaal niet op m'n gemak omdat ik weet dat daardoor dit topic weer in rap tempo naar beneden gaat. :(

• 14 maart

Misschien is het ook wel een idee om in dit forum, dus wat we direct zien, in een bestaan spelletje submappen aan te maken waarin we alle spelletjes doen? Maar makkelijker en fijner zou zijn 2 aparte fora.

• 14 maart

Ja @Natascha! Het is al een aantal malen genoemd maar dan nu nog maar weer een keer: graag 2 aparte fora's. De ene voor jolijt, voor luim en de andere voor de serieuze onderwerpen, voor ernst dus. Heb je meteen al 2 titels voor deze fora's: ernst en luim :-D

• 14 maart

Hahaha... ernst en luim. 😂

• 14 maart

@Piet: mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn: jouw onderwerp, dat je een wandelmaatje zoekt, is nu helemaal naar onderen gegaan, dus niet meer zichtbaar op het forum als je de nieuwspagina opent.

• 14 maart

@Peet: voor de verzonnen naam luim, krijg jij van mij een dikke pluim!:up:

😁😁😁

• 14 maart

Dat lijkt mij ook een goede verbetering

1 voor spelletjes en 1 voor serieuze onderwerpen

Goed idee!!!

• 14 maart

Ik vind het jammer dat bijvoorbeeld het topic over de opname - ik bekijk en beluister iedere week één aflevering - nu helemaal ver weg staat. Velen zijn daar denk ik nu mee bezig. Dus ik pleit wel voor de suggestie van Petra van twee aparte fora.

• 14 maart

LAURENT014 schreef:

Ik vind het jammer dat bijvoorbeeld het topic over de opname - ik bekijk en beluister iedere week één aflevering - nu helemaal ver weg staat. Velen zijn daar denk ik nu mee bezig. Dus ik pleit wel voor de suggestie van Petra van twee aparte fora.

Ik zal deze topic weer naar boven halen. Hopen dat hij een poosje in beeld blijft.

• 14 maart

Dank je wel Petra !

• 14 maart

Ik wou alleen maar aangeven dat als je de map Christelijk Leven opend, krijg je helemaal geen spelletjes te zien.

Dus hoe moeilijk kun je het maken!

176 – 200 van 209    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 7  8  9  Volgende Plaats reactie