De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Verbetersuggesties voor SamenChristen

ForumOver SamenChristen

201 – 225 van 300    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10 ... 12  Volgende Plaats reactie

• PIET361

14 maart

Ik zal nog een voorbeeld geven.

Als ik wil weten wat er in mijn nieuwe topic staat, dan ga ik naar de map Agenda en kijk naar mijn topic over het wandel maatje. Daar heb ik helemaal geen last van spelletjes.

Je kunt het net zo moeilijk maken als je zelf wil.

14 maart gewijzigd door PIET361

• 14 maart

Piet, via de mobiel werkt die optie niet. Dan heb je alleen de topics onder elkaar. Je ziet dan vooral de spelletjes staan. Ik begrijp wat je bedoelt hoor! Als je een beetje moeite doet, kun je de serieuze onderwerpen prima vinden. Via de laptop/computer is dat makkelijker.

Zelf heb ik er niet zo'n probleem mee, dat de spelletjes bovenaan staan. SC is voor mij een stukje ontspanning, al kan ik de serieuze topics ook zeker waarderen!

14 maart gewijzigd door ANNE402

• 14 maart

Het gaat er gewoon om dat op de startpagina de laatst gebruikte topics staan. En dat zijn alleen spelletjes. Natuurlijk zijn de anderen wel te vinden. Alleen.. daar wordt nooit meer op bij-geschreven. Dus is het mooie forum nu nog slechts een spelletjesrubriek.

En als je dan bedenkt dat het forum openbaar is...dan ziet "iedereen" dat er hier alleen maar spelletjes worden gespeeld. Hi hi: maar ook dat we het gezellig heben. Dat ook natuurlijk.

• PIET361

14 maart

Mijn mobiel doet het wel, ik doe niks met de computer.

• 14 maart

PIET361 schreef:

Mijn mobiel doet het wel, ik doe niks met de computer.

Ok, zal aan mij liggen. Op mijn mobiel zie ik geen rubrieken/mappen, op mijn laptop wel. 🤔

14 maart gewijzigd door ANNE402

• 14 maart

Het zou zinvol/belangrijk zijn om bij de matchvragen een ruimte te hebben ter eigen invulling en niet zo vast te zitten aan de standaard antwoorden ook bij het geven van lof.

• PIET361

15 maart

Anne, zie je linksboven Forum in kleine letters? Klik daar eens op.

• 15 maart

Voor deze specifieke side over onderwerp "suggesties ter verbetering van SC" zou het verstandig zijn om het ook alleen voor dit doel te gebruiken .

• 16 maart

PIET361 schreef:

Anne, zie je linksboven Forum in kleine letters? Klik daar eens op.

Gevonden! Ah, duidelijk nu. Het startscherm is alle topics, met 1 klik verder zie je de mappen. Bedankt, Piet!

• SPRNTRL339

5 april

Hallo,

Ik ben proeflid en ik heb een kleine opmerking.

Ik had een goed gesprek met iemand hier via de berichten maar toen kreeg ik de melding dat ik maar 10 berichten per 24 uur mag versturen. Heel vervelend! Ik snap dat samenchristen abbonees wil maar ik vind het op een vervelende manier zo.

Ik begrijp dat het niet de bedoeling is dat je zoveel mogelijk mensen in die twee weken berichtjes stuurt maar ik heb echt een waardevol gesprek en die word dan zo gestopt omdat ik niet meer kan reageren.

Een enige andere optie om het gesprek voort te zetten is om over te gaan naar persoonlijke contactgegevens, dat kan in sommige gevallen net te snel zijn.

Ik hoop dat samenchristen hier naar wil kijken.

• ROSA806

5 april

Je bedoelt berichten sturen via de mailbox?

Misschien kun je proberen of je kunt privé chatten met elkaar?

• 5 april

SPRNTRL339 schreef:

Hallo,

Ik ben proeflid en ik heb een kleine opmerking.

Ik had een goed gesprek met iemand hier via de berichten maar toen kreeg ik de melding dat ik maar 10 berichten per 24 uur mag versturen. Heel vervelend! Ik snap dat samenchristen abbonees wil maar ik vind het op een vervelende manier zo.

Ik begrijp dat het niet de bedoeling is dat je zoveel mogelijk mensen in die twee weken berichtjes stuurt maar ik heb echt een waardevol gesprek en die word dan zo gestopt omdat ik niet meer kan reageren.

Een enige andere optie om het gesprek voort te zetten is om over te gaan naar persoonlijke contactgegevens, dat kan in sommige gevallen net te snel zijn.

Ik hoop dat samenchristen hier naar wil kijken.

Hoi SPRNTRL339,

Goeie opmerking. Je zou eventueel de redactie van de website hierop kunnen attenderen. Misschien helpt dat.

Via contact, vaak onderaan de website te vinden.

Maar is maar een advies. kijk maar.

Groeten,

Tobias

• NEEL074

5 april

Beste redactie van sc, eigenlijk vind ik dat jullie een profielfoto verplicht moeten stellen. Wat mij betreft zou dat een hele verbetering zijn.

• 5 april

Maar... er kunnen echt heel goede redenen zijn waarom iemand er juist voor kiest om dat niet te doen... of het gewoon niet voor elkaar krijgen om dat te doen. Zo zet je dus mensen buiten de deur. En dat kan toch ook weer niet de bedoeling zijn?

• NEEL074

5 april

Ja, een goede reden kan zijn dat iemand nog in een relatie zit en niet herkend wil worden. Ik denk dat anno 2019 iedereen wel weet hoe je een foto moet posten.

• 5 april

@Neel

Nee hoor, het heeft mij ruim een maand gekost.

• 5 april

Neel, het heeft mij een jaar gekost... en uiteindelijk hebben mijn kinderen mij geholpen. Daarnaast vond ik het wel "fijn" om zonder foto te staan. Ik ben zelf niet op uiterlijk gericht, dus interesseert het mij ook niet hoe die ander uit ziet. Nou ja, en ik was echt keurig gescheiden. En toch was er ook een heel goede rede waarom ik niet met foto hier wilde staan.... Probeer mild te zijn over het hoe en waarom hier mensen foto-loos zijn....

• BERT970

5 april

Ik, en met mij misschien vele anderen, zou het fijn vinden als het beantwoorden van nieuwe matchvragen niet zo "omslachtig" zou zijn als nu het geval is! Nu moet je bij een andermans profiel komen om een nieuwe matchvraag te ontdekken! Kan dat niet gewoon bij de matchvragen geplaatst worden van je eigen profiel? Of een soort "keuzeknop" bij de matchvragen waar nieuwe matchvragen gemeld/geplaatst worden? Of per mail bij ieder persoonlijk maar dat is mss. weer "moeilijker "?

In ieder geval beter toegankelijk en makkelijker maken dan nu het geval is!

Bij voorbaat dank! Groet Bert!🙂

5 april gewijzigd door BERT970

• NEEL074

5 april

PETRA740 schreef:

Neel, het heeft mij een jaar gekost... en uiteindelijk hebben mijn kinderen mij geholpen. Daarnaast vond ik het wel "fijn" om zonder foto te staan. Ik ben zelf niet op uiterlijk gericht, dus interesseert het mij ook niet hoe die ander uit ziet. Nou ja, en ik was echt keurig gescheiden. En toch was er ook een heel goede rede waarom ik niet met foto hier wilde staan.... Probeer mild te zijn over het hoe en waarom hier mensen foto-loos zijn....

Mild zijn is nog wel een leerdingetje voor mij 🤗 ik hoop dat dat ook een beetje vanzelf gaat met het klimmen van de jaren

• 5 april

[Offtopic]

5 april gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• NEEL074

5 april

[Offtopic]

• BERT970

5 april

[Offtopic]

• 5 april

[Offtopic]

• 5 april

[Offtopic]

• 5 april

[Offtopic]

201 – 225 van 300    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10 ... 12  Volgende Plaats reactie