De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Beloften van Jezus

ForumBijbel

26 – 50 van 151    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3 ... 7  Volgende Plaats reactie

• 29 augustus

Er is geschreven in de profeten: En zij zullen allen door God onderwezen zijn. Ieder dan die het van de Vader gehoord en geleerd heeft, komt tot Mij. Joh. 6:45

• 29 augustus

Amen :-)

• REENA990

29 augustus

‘Ik, de Here , laat u zien welke weg u moet gaan. Ik geef u raad en houd mijn oog op u gericht.

Psalmen 32:8 HTB

bible.com/bible/75/psa.32.8.HTB  🙏

• ESTHER279

29 augustus

Dat liefde en trouw u niet verlaten! Bind ze om uw hals, schrijf ze op de tafel van uw hart,  dan zult gij genegenheid en goedkeuring verwerven in de ogen van God en mensen.  Vertrouw op de Here met uw ganse hart en steun op uw eigen inzicht niet.  Ken Hem in al uw wegen, dan zal Hij uw paden recht maken.

Spreuken 3:3-6

• 29 augustus

dailyverses.net/images/nl/NBV/psalmen-121-7-8.jpg

• 29 augustus

1 Kron.28:9 En gij, mijn zoon Salomo, ken de God van uw vader, en dien Hem met een volkomen toegewijd hart en een bereidwillig gemoed, want de HERE doorzoekt alle harten en doorgrondt al wat de gedachten beramen. Indien gij Hem zoekt, zal Hij Zich door u laten vinden; doch indien gij Hem verlaat, zal Hij u voor eeuwig verwerpen

• 29 augustus

Spr.3:26 Want de HERE zal uw betrouwen zijn, Hij zal uw voet bewaren, zodat hij niet gegrepen wordt.

29 augustus gewijzigd door MARTHA515

• 29 augustus

En God zal alle tranen van hun ogen afwissen, en de dood zal er niet meer zijn; ook geen rouw, jammerklacht of moeite zal er meer zijn. Want de eerste dingen zijn voorbijgegaan.

... Zie, Ik maak alle dingen nieuw.

Openbaring 21 : 4 en 5a

• ADRIANA359

29 augustus

Amen!

Wanneer ik kijk naar de vogels
    in de lucht: ze zaaien niet en
    oogsten niet en vullen geen
    voorraadschuren, U bent het
    die ze voedt. En in Uw ogen
    ben ik zoveel meer waard dan
    zij. Waarom zou ik dan nog
    twijfelen aan het feit dat U
    voor mij zorgt, elke dag?

9Naar Mattheus 6:26)

29 augustus gewijzigd door ADRIANA359

• 29 augustus

Als Ik bij de Vader ben  , zal Ik jullie de Geest van de Waarheid zenden die van de Vader uitgaat . Hij zal komen om jullie bij te staan en om Mijn getuige te zijn .
    Johannes 15 : 26

• REENA990

29 augustus

Amen🙏

• 30 augustus

Marc 9:23 Jezus zeide tot hem: Als Gij kunt! Alle dingen zijn mogelijk voor wie gelooft. 24 Daarom zeg Ik u, al wat gij bidt en begeert, gelooft, dat gij het hebt ontvangen, en het zal geschieden.

Alles waarvan wij in Christus mogen weten wat goed voor ons is.........

• 30 augustus

Als Ik bij de Vader ben , zal Ik jullie de Geest van de waarheid zendendie van de Vader uitgaat .
    Hij zal komenom jullie bij te staan
    en om Mijn getuige te zijn. [ Johannes 15 : 26 ]

Wanneer de Geest van de waarheid komt ,
    zal Hij jullie de weg wijzen
    naar de volle waarheid . [ Johannes 16 : 13 ]

• 30 augustus

En de zalving, die gijlieden van Hem ontvangen hebt, blijft in u, en gij hebt niet van node, dat iemand u lere; maar gelijk dezelfde zalving u leert van alle dingen, zo is zij ook waarachtig, en is geen leugen; en gelijk zij u geleerd heeft, zo zult gij in Hem blijven. 1 Johannes 2:27

• MONIQUE282

30 augustus

Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven; neemt mijn juk op u en leert van Mij, want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart, en gij zult rust vinden voor uw zielen; want mijn juk is zacht en mijn last is licht.

Matteüs 11:28‭-‬30 NBG51

• LINDA978

30 augustus

Jezus zei:

• "Ik ga heen om u plaatst te bereiden!"<3<3<3
  • 30 augustus

En daar zal geen nacht zijn, en zij hebben geen lamp en ook geen zonlicht nodig, want de Heere God verlicht hen. En zij zullen als koningen regeren in alle eeuwigheid.

Openbaring 22 : 5

• ADRIANA359

30 augustus

''Ik zal Mij over hen verblijden
    en hun goeddoen. En Ik zal hen
    in getrouwheid in dit land
    planten, met heel Mijn hart
    en met heel Mijn ziel.''

(Jeremia 32:41)

• 30 augustus

"Ik heb toch gezegd dat je, als je op Mij vertrouwd, de macht en de grootheid van God zult zien?"

Joh. 11: 40

• 30 augustus

Want waar twee of drie vergaderd zijn in Mijn Naam, daar ben Ik in het midden van hen.  Matt 18:20

Kom uit een heel klein dorp. Dit stond in glas en loodraam verwerkt. Heb als kind heel wat preken besteeds aan het uitpuzzelen wat voor letters er in het raam stonden.

• 30 augustus

Johannes 1:12
    12 Maar zovelen Hem aangenomen hebben, dien heeft Hij macht gegeven kinderen Gods te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven;

• 31 augustus

Hebreeën 7:25
    25 Waarom Hij ook volkomenlijk kan zalig maken degenen, die door Hem tot God gaan, alzo Hij altijd leeft om voor hen te bidden. <3 Hallelujah Prijs God!

• 31 augustus

Ja amen Heere, U bent oneindig goed...

Ik zal MIjn heliige Naam te midden van Mijn volk Israel bekendmaken en MIjn heilige Naam niet langer laten ontheiligen. Dan zullen de heidenvolken weten dat Ik de HEERE ben, de Heilige in Israel.

Zie, het komt en zal gebeuren, spreekt de Heere HEERE. Dit is de dag waarover Ik gesproken heb.

Ezechiël 39: 7-8

• 1 september

Filippensen 1:6
    Vertrouwende ditzelve, dat Hij, Die in u een goed werk begonnen heeft, dat voleindigen zal tot op den dag van Jezus Christus;

• 2 september

Mattheüs 1: 21
    En zij zal een Zoon baren, en gij zult Zijn naam heten JEZUS; want Hij zal Zijn volk zalig maken van hun zonden.

26 – 50 van 151    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3 ... 7  Volgende Plaats reactie