De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Beloften van Jezus

ForumBijbel

201 – 225 van 291    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10 ... 12  Volgende Plaats reactie

• 18 maart

Hiervan toch ben ik ten volle overtuigd, dat Hij, die in u een goed werk is begonnen, dit ten einde toe zal voortzetten. Filippenen 1:6

Wat een geruststellende belofte vinden jullie niet?

• 20 maart

Prediker 12: 13,14
    13 De slotsom van al wat door u gehoord is, is dit:
    Vrees God, en houd u aan Zijn geboden, want dit geldt voor alle mensen.
    14 God zal namelijk elke daad in het gericht brengen, met alles wat verborgen is,
    hetzij goed, hetzij kwaad.

www.mupload.nl/img/gdlrijszci.jpg

20 maart gewijzigd door FRANCISCA289

• 20 maart

:up:<3

• NATASCHA934

20 maart

Mooi, Francisca.<3

• RICHARD049

20 maart

[Verwijderd want oplichting, spam.]

21 maart gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 26 maart

Jesaja 40:31
    31 Maar dien den HEERE verwachten, zullen de kracht vernieuwen; zij zullen opvaren met vleugelen, gelijk de arenden; zij zullen lopen, en niet moede worden; zij zullen wandelen, en niet mat worden.

Jesaja 41: 10,13
    10 Vrees niet, want Ik ben met u; zijt niet verbaasd, want Ik ben uw God; Ik sterk u, ook help Ik u, ook ondersteun Ik u met de rechterhand Mijner gerechtigheid.
    13 Want Ik, de HEERE, uw God, grijp uw rechterhand aan, Die tot u zeg: Vrees niet, Ik help u.

www.mupload.nl/img/jbqt300g.13.jpg

26 maart gewijzigd door FRANCISCA289

• 27 maart

Bijbeltekst met kanttekening

1 Johannes 1:9
    9 gIndien wij onze zonden 36belijden, Hij is 37getrouw en 38rechtvaardig, dat Hij ons de zonden vergeve en ons reinige van alle ongerechtigheid.

g Ps. 32:5. Spr. 28:13. verwijsteksten

Ps. 32:5 Mijn zonde maakte ik U bekend en mijn ongerechtigheid bedekte ik niet. Ik zeide: Ik zal belijdenis van mijn overtredingen doen voor den HEERE. En Gij vergaaft de ongerechtigheid mijner zonde. Sela.
    Spr. 28:13 Die zijn overtredingen bedekt, zal niet voorspoedig zijn; maar die ze bekent en laat, zal barmhartigheid verkrijgen.

36 Namelijk voor God, met waar berouw en betering.
    37 Namelijk in Zijn beloften, die Hij den boetvaardigen zondaren gedaan heeft.
    38 Dat is, niet dat de belijdenis der zonden naar de rechtvaardigheid Gods de vergeving der zonden zou verdienen, maar dit woord verklaart het voorgaande, alzo de rechtvaardigheid vereist dat iemand volbrengt hetgeen hij beloofd heeft. Zie Ps. 143:1. 2 Petr. 1:1. verwijsteksten

Ps. 143:1 EEN psalm van David.
    O HEERE, hoor mijn gebed, neig de oren tot mijn smekingen; verhoor mij naar Uw waarheid, naar Uw gerechtigheid.
    2 Petr. 1:1 SIMEON PETRUS, een dienstknecht en apostel van JEZUS CHRISTUS, aan degenen die even dierbaar geloof met ons verkregen hebben door de rechtvaardigheid van onzen God en Zaligmaker Jezus Christus:

• 30 maart

Jeremia 29:12
    Dan zult gij Mij aanroepen en heengaan en tot Mij bidden; en Ik zal naar u horen.

www.mupload.nl/img/hgd77iy1q.jpg

• 30 maart

Mooi

• 30 maart

Mooi, Francisca!

• NATASCHA934

30 maart

Prachtig.<3

• 30 maart

Jem. 33:3

Roep tot mij , en ik zal u antwoorden, en ik zal u bekend maken grote en vaste dingen, die gij niet weet

• NATASCHA934

30 maart

Amen, Louise.

• 1 april

dailyverses.net/images/nl/NBV/jesaja-43-4.jpg

• NATASCHA934

1 april

Prachtig mooi, Dorcas. ❤

• 2 april

Wat zijn de beloften die Jeus ons geeft toch mooi! zoals bij de Samaritaans vrouw waar Hij zegt wie van het levende water drinkt zal nimmermeer dorsten. mooi toch?

• 2 april

Wat erg ik heb de naam van Jezus fout geschreven sorry !

• 2 april

Bettie: als je een type foutje ziet kan je dat makkelijk corrigeren door rechtst boven jou getypte tekst te klikken op: corrigeer. Dan kan je een kleinigheidje zo even veranderen. Daarna klik je op: bewaar wijziging. (roze)

2 april gewijzigd door PETRA740

• BERT970

2 april

Ja met de " tekens op je reactie!👍

Nee, fout, het vlaggetje!

2 april gewijzigd door BERT970

• BERT970

2 april

BERT970 schreef:

Ja met de " tekens op je reactie!👍

En .....heb ik ook vaak last van op mijn telefoon met die dikke vingers en kleine toetsjes!😉

• 5 april

Openbaringen 21:3-4
    “Zie, de tent van God is bij de mensen en Hij zal bij hen wonen, en zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal bij hen zijn, en Hij zal alle tranen van hun ogen afwissen, en de dood zal niet meer zijn, noch rouw, noch geklaag, noch moeite zal er meer zijn, want de eerste dingen zijn voorbijgegaan.”

• 5 april

Dank julie wel, m a a r   ik  zie "wanneer ik tik" niets van dit al?? zal het wel niet snappen! . O ja mensen het is gelukt met dat corrigeren!maar pas als ik op "plaats reactie" heb gedrukt. Hoe dan ook ik ben er nu toch gekomen nogmaals dank hoor!

Wat een mooie belofte Francisca in Openbaringen 21: 3-4 blijft bijzonder!

5 april gewijzigd door BETTIE628

• 10 april

2 Korinthiërs 1:20

Want zovele beloften Gods als er zijn, die zijn in Hem ja, en zijn in Hem amen, Gode tot heerlijkheid door ons.

• 10 april

Psalm 37:4
    En verlustig u in den HEERE, zo zal Hij u geven de begeerten uws harten.

www.mupload.nl/img/fhtf0abguof.jpg

• 10 april

Rom.10:10- Door met heel uw hart op Christus te vertrouwen, wordt u rechtvaardig verklaart en door daarvoor uit te komen, wordt u gered. Ook een mooie belofte nietwaar?

201 – 225 van 291    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10 ... 12  Volgende Plaats reactie