De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Rijmwoorden

ForumRatjetoe

3051 – 3075 van 3165    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 122  123  124 ... 127  Volgende Plaats reactie

• 22 juli

Ja hoor die Yolanda zorg weer eens voor opschudding trekken we ons niks van aan.Jij ook met die ongein!

• 22 juli

Nou kom op, blijven zitten dan in deze trein!

• 22 juli

En kijk op de borden staat toch echt richting Berlijn!

• SARI439

22 juli

nou ik reken op de kennis van Trijn.. en blijf lekker zitten hier richting stein,, dan maken we maar een rondje rond Berlijn!

22 juli gewijzigd door SARI439

• 22 juli

Ik ook hoor, ze vergissen zich regelmatig bij NS met al die plaatsnamen al wel vaker  gehad. voordat de trein eens gaat rijden vragen we het die conducteur daar verderop nog eens "wat is het ook steeds een gedoe altijd  van die  rare poepelegein!

22 juli gewijzigd door BETTIE628

• 22 juli

Ach het is vakantietijd. We zullen wel zien hoe de trein precies gaat.

Intussen houden we in de restauratiewagon samen een heel festijn.

• SARI439

23 juli

hoorde je ook een harde bonk? de trein reed vast over een rozijn!

• 23 juli

Een rozijn is reuze klein,

zou het niet iets anders zijn?

• 23 juli

Misschien een Bratwurst...die is niet echt klein?

• 23 juli

Die bonk komt omdat we ineens stilstaan. Yolanda? zeg eens eerlijk heb jij soms stiekum aan de handrem getrokken .nota bene in ons bijzijn??

• 23 juli

En moet je nu kijken...mijn hele tas onder de schoonmaak azijn 🙄

• 23 juli

Ik weet van niets, ik kan niet bij de handrem met mijn 1.60 ben ik daarvoor te klein!

• 23 juli

Ja ja ik geloof er niks van hoor! je zorgde al vaker "vlak voor onze neus nota bene "voor een rookgordijn!

23 juli gewijzigd door BETTIE628

• SARI439

24 juli

afijn afijn jolanda straks gaat de reis in rook op hou nou eens op met je gedrein:-)

• 24 juli

Hup, recht zitten in de trein😂

• 24 juli

Ach ze heeft echt spijt nietwaar poppedijn??

24 juli gewijzigd door BETTIE628

• 24 juli

Jullie spannen samen....haha...dat voelt niet fijn?Kijk maar op mijn profiel, ik ben echt voor de noodrem te klein!

• 24 juli

Oké je krijgt het voordeel van de twijlfel. We maken er maar het beste van dat is beter voor het algemene welzijn.

• 24 juli

Is dit oprecht of slechts schone schijn?:-)

• 25 juli

Oprecht gemeend. Ga nu niet twijfelen "wie twijfelt vertwijfeld" hoor! en dat moet het niet zijn.

• SARI439

25 juli

zo is het ,, nu tijd voor koffie..voor onze gezondheid en welzijn..

25 juli gewijzigd door SARI439

• 25 juli

Zullen overgaan op een andere verhaal lijn en rijmwoord? bijv. eindigend op en?? mag zeker ook wat anders zijn hoor zeg het maar!

• SARI439

26 juli

prima hoor..laten we dat doen,,

• 26 juli

Vele vakantiegangers in Nederland genieten van onze bloembollen en molens in dit zomer seizoen.

• 26 juli

Van tulpen tot rozen, genieten is idd zeker wat ze doen!

26 juli gewijzigd door LINDA978

3051 – 3075 van 3165    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 122  123  124 ... 127  Volgende Plaats reactie