De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Rijmwoorden

ForumRatjetoe

3251 – 3275 van 3327    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 130  131  132 ... 134  Volgende Plaats reactie

• 16 september

Voor mij geen ABN,  ik  ga het Drentse dialect er bij halen .

• 16 september

Nou ja Alie toch!! Oké als je het goede voorbeeld op jouw dialects (ha,ha!)  desondanks en "toch ook dan maar zo"  van je af zal laten stralen!!

17 september gewijzigd door BETTIE628

• 18 september

Laten we nog even lekker genieten van wat deze dag ons bied voordat we de koers naar huis bepalen!

• 19 september

Wie gaat het dialect vertalen ?

• 19 september

Ik ging er eigenlijk "min of meer" van uit, dat onze gerespecteerde zuster Alie ook in staat zal zijn om ons "in dergelijk geval" naast haar dialect dan ook uit de eventuele onduidelijkheid zal  halen.(???)

• 19 september

Anders wordt het balen

• 19 september

Laten we nu maar genieten van de mogelijkheden die vd Valk bied en daarna met onze bagage de trein gaan halen.

• 20 september

Helemaal mee eens, gewoon doen! En nu éérst de tickets halen en betalen😁

• 20 september

Zeker zal ik het dialect voor jullie vertalen :-)

20 september gewijzigd door ALIE892

• 20 september

Zie daar is haar toezegging alreeds, kom laten we de overnachting nu eerst maar eens gaan betalen, dan staat dat "in ieder geval" in de vd Valk annalen!.

• 20 september

Wat vinden jullie van Centerparks in Dalen

• 20 september

Daar heb ik geen ervaring mee, vertel ons eens wat van je Centerparks ervaring, dan kunnen wij "bij een eerstvolgend nieuw uitje", daar onze route bij bepalen.  

20 september gewijzigd door BETTIE628

• 21 september

Na een goede nachtrust S"Morgens heerlijke  verse broodjes halen .

• 21 september

..en .. met een kopje thee of koffie leuke momenten ophalen.

• 22 september

Het kamermeisje was een wasmand vergeten, ik struikelde erover, kon bijna een wit voetje gaan halen.

• 22 september

Nou dat was dan ook flink balen.

• 23 september

Want we hebben niks aan ons leuke uitstapje als we struikelen en vallen, dat zorgt voor gekneusde ribben en andere vervelende kwalen🙄

• 23 september

Ja dat is dan een nare en vervelende prijs die we ervoor moeten betalen.

• 24 september

Ach het gaat wel weer over, beste beentje voor en zie mij al weer stralen!

• 24 september

Mooi wanneer je narigheid kunt om draaien en het zo ook weet te vertalen. :up:

• 25 september

Dan mag je weer nieuwelings  genieten van wát de Heer je geeft, en loop je niet meer te malen😁

• 25 september

en openen zich ook weer nieuwe kanalen

• 25 september

Tjonge dames wat een mooie poetische verhalen!

• 26 september

Mooi hé? laten wij de poëtische kijk op "de dingen des levens" vooral behouden en eventueel herhalen.

• 26 september

Bettie...kan je deze zin voor Alie even in het Drents vertalen?

3251 – 3275 van 3327    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 130  131  132 ... 134  Volgende Plaats reactie