De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Rijmwoorden

ForumRatjetoe

3326 – 3350 van 3389    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 133  134  135  136  Volgende Plaats reactie

• 13 oktober

Rijmwoorden????

• 13 oktober

Ja Piet het moet rijmen op het laatste woord doe je mee?

• 14 oktober

BETTIE628 schreef:

Beetje sensatie erbij is toch spannend? vooral wanneer je  weet dat degene aan die andere kant van de deur mij lekker niet ziet, want dan ren ik hard weg (weten ze niet wie heeft lopen aanbellen!)  hi,hi!  

Och kijk nu eens wie er aan komt snellen? Het is Piet, onze meester in belletje lellen😂

• ARNO768

14 oktober

Sint zal dat niet gaan waarderen dus dat kan gaan knellen.

• 14 oktober

Wij kunnen sinterklaas gaan bellen

• 14 oktober

O, o dat worden rellen!

• ARNO768

14 oktober

Wij zullen er maar geen oordeel over vellen. Ben allang blij als de belletjelellers hun naam kunnen spellen ;-) over een ander rijmwoord ons maar gaan kwellen? Is de tijd daarvoor rijp...

• 15 oktober

Goed idee Arno roken wij nu maar de vredspijp.

• 15 oktober

Ik haak dan af...Roken met mijn astma is taboe. En een vredespijp is voor indianen, ik ben niet zo lijp.

• ARNO768

15 oktober

Hier is roken taboe, in India is heilig een koe, hoe dan ook lekker rijmen is een hipe.

• 15 oktober

Laat mij maar rijmen, daarvoor ben ik vast wel genoeg rijp.

• 16 oktober

We zitten in de boot en maken een gijp

• 16 oktober

Geen paniek, we hebben gelukkig de Heer aan boord, dat geeft rust in de praktijk!

• 16 oktober

Wauw wat een toestand! Gelukkig zijn er reddingsvesten aan boord en we hebben gelukkig hier in ons waterlandje op school al zwemmen geleerd. Stel je voor "anders" zijn we straks een lijk!!

16 oktober gewijzigd door BETTIE628

• 16 oktober

Zwemmen voor je leven,anders sta je te kijk

• 16 oktober

En als je dat haalt ben je de koning te rijk 😁

• 16 oktober

Een zwemvest, een beeld op het strand, een vluchtelingenkamp werd een wijk.

• 18 oktober

Ik zit dan toch maar liever met een hapje en drankje rustig op de dijk!

• 19 oktober

Kijkend naar de draaiende molens op de Kinderdijk!

• 19 oktober

Heerlijk genieten toch ja hoor ik neem op die manier mooi de wijk

• 19 oktober

Misschien komt de stoomboot wel langs, laten we alvast gaan staan op de uitkijk!

• 19 oktober

Als we nu al op de uitkijk gaan staan krijgen wij te veel bekijk !!

• 19 oktober

Ja het is wel erg vroeg maar ja alles is toch in de war?  In de winkels heb je nu al kerstspullen oké vind  het "allemaal" beetje gek. maar sommige winkels vinden het vroege gedoe kennelijk heerlijk.

• 19 oktober

Ik leef liever met de getijden uit de bijbel en volgens Gods idee, dat is tenminste degelijk.

• 19 oktober

Helemaal mee eens, dat is tenminste goed, waar en redelijk!

3326 – 3350 van 3389    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 133  134  135  136  Volgende Plaats reactie