De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Volharden in het geloof

ForumChristelijk leven

51 – 66 van 66    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3Plaats reactie

• 16 mei

Jeremia 29:11
    Want Ik weet, welke gedachten Ik over u koester, luidt het woord des Heren, gedachten van vrede en niet van onheil, om u een hoopvolle toekomst te geven.

www.mupload.nl/img/kbf80992zjm0.jpg

16 mei gewijzigd door FRANCISCA289

• 16 mei

Francisca 👍♥️🌺

• 16 mei

Ja mooi Francisca <3

• LAURENT014

16 mei

mooie tekst Francisca:up:

• ANNE402

16 mei

Erg mooi ja!

• 1 juni

Wanneer de mens jou niet wil vergeven, bedenk dan dat God jou vergeeft wanneer je Hem om vergeving vraagt. Dus je hoeft niet rond te lopen met schuldgevoelens. Bij de mens is geen genade (grace) maar bij God wel!

www.mupload.nl/img/hw1160c.jpg

• 1 juni

Heel mooi Francisca en waar!

Bij God is altijd vergeving als we daarom vragen.

• 17 augustus

1 Korintiërs 15:58
    Daarom, mijn geliefde broeders, weest standvastig, onwankelbaar, te allen tijde overvloedig in het werk des Heren, wetende, dat uw arbeid niet vergeefs is in de Here.

• 17 augustus

1 korintiërs 14  Laat de liefde uw doel zijn. Deze begin strove.  Wij  kunnen echte liefde slechts dan verspreiden en ook volharden "als wij diep van binnen" HEM de EER willen geven.

• 19 augustus

Ik hoop dat jullie Engels kunnen want het is een prachtig stukje,

• 26 augustus

Als wij  HEM de eer geven ..en.. HEM toestaan om in ONZE ZIEL TE KIJKEN zullen wij (aan eigen lek en gebrek ontdekt) ZIJN LIEFDE als rijke troost ervaren en kunnen volharden in ZIJN LIEFDE.. HIJ ziet ons hart aan en kent onze persoonlijke strijd ( die zich op allerlei terreinen manifesteert), waarvan ALLEEN GOD weet heeft en waar  wij " als kleine wezens" bij mede gelovigen soms tegenaan lopen. Deze aarde is de leerschool laat HIJ onze LERAAR zijn!.

26 augustus gewijzigd door BETTIE628

• JAMIE759

26 augustus

Bettie,

erg mooi gezegd❤

• LINDA978

26 augustus

❣🙏😊

• 2 september

Wanneer wij vol toewijding aan HEM de levens strijd durven trotseren zullen we in ZIJN Kracht kunnen volharden.

• 28 oktober

Psalmen 62: 6-9
    6 Doch gij, o mijn ziel! zwijg Gode; want van Hem is mijn verwachting.
    7 Hij is immers mijn Rotssteen en mijn Heil, mijn Hoog Vertrek; ik zal niet wankelen.
    8 In God is mijn Heil en mijn Eer; de Rotssteen mijner sterkte, mijn Toevlucht is in God.
    9 Vertrouw op Hem te aller tijd, o gij volk! Stort ulieder hart uit voor Zijn aangezicht; God is ons een Toevlucht. Sela.

www.mupload.nl/img/xeojcgv4ijdq.jpg

• 28 oktober

Slechts dan wanneer wij leren de stilte lief te hebben zijn wij in staat ons eigen hart te lezen en bovenal tot knielen voor God's Grote Macht kunnen komen. In deze zo drukke en luidruchtige maatschappij is het van het grootste belang  rust te zoeken bij HEM, dan kunnen wij staande blijven in alle omstandigheden, omdat wij dan rust vinden in Hem. Bijzonder prentje van dat lammetje op die hand duidelijker kan haast niet. Worden als een kind brengt het mij in gedachte als ik dit zo bekijk.

51 – 66 van 66    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3Plaats reactie