De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Afgewezen om "aardse redenen" op christelijke datingsites

ForumSingles en relaties

226 – 229 van 229    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10Plaats reactie

• 29 november

Dat hoeft inderdaad niet een probleem te zijn, maar ik heb mijn nodige traumatische ervaringen van, daar wil ik niet meer aan beginnen.  Dat is voor mij persoonlijk.

PIET361 schreef:

Het hoeft niet altijd een probleem te zijn. Mijn vrouw was 6 jaar ouder dan ik en had een hogere opleiding genoten. Door omstandigheden, vooral ziekte, ben ik ver achter gebleven. Toch hadden wij een prima band samen. Met mijn zoon is dat ook zo. Hij heeft een hoge opleiding gehad, maar ziet echt niet neer op zijn minder ontwikkelde Pa. Wij hebben een prima band samen!

• 29 november

Iedereen heeft toch punten hier op de pagina ingevuld op de "voorkeurslijst" voor een partner? En dit is toevallig 1 van mijn voorkeuren. Dat hoeft niet persé een afwijzing te zijn. Dat is gewoon nog 1 punt op mijn voorkeurslijst, want ik heb echt hele grote trauma opgelopen door juist dit ene punt. Ik respecteer iedereen, geschoold of ongeschoold. Maar in een relatie kijk ik voortaan daar mee uit.

En anders zijn er nog genoeg punten die op de voorkeurslijst van de pagina zitten waarbij een ander zich afgewezen kan voelen.

ALIE892 schreef:

Piet ik vond het ook een hard stuk , ik heb het gevoel dus zet hem aan de kant en voor jou iemand anders die beter geschoold is ,dit is niet de liefd die er moet zijn .

Ik kijk en luister elke morgen naar Joys Meijer daar  leer ik een andere kant die ik zelf ook toe gepast heb in mijn huwelijk . Een huwelijk is ook bid en werk aan je relatie het gaat niet vanzelf ,vooral als aardse dingen belangrijker zijn .

• 29 november

Ontwikkeld zijn zit hem niet alleen in opleiding, er is zoveel meer

• 29 november

Lies, wanneer jij je voorkeur "in het begin" heb aangegeven kan men niet van "enige afwijzing" spreken, want je mag dit zelf bepalen wanneer jij je aanmeld. Inderdaad Louise ontwikkeld zijn heeft meerdere facetten.

226 – 229 van 229    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10Plaats reactie