De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat maakt jou een echte volgeling van Jezus?

ForumChristelijk leven

101 – 103 van 103    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 3  4  5Plaats reactie

• 6 juli

RICHARD157 schreef:

Wat ik mijzelf soms afvraag is wat jou nu een echte volgeling van Jezus maakt.

Niks meer en niks meer dan Jezus zelf.

Meer heb ik niet nodig.

• 7 juli

Zijn voorbeeld volgen NIET alleen maar eigen wegen en willen nastrefen, maar BEREIDWILLIG zijn en te STREVEN om van eigen willen en eigen ambitie's leeg te worden om zo DOOR JEZUS en ZIJN WOORD ALLEEN gevuld te kunnen worden! Slechts met lege handen kunnen wij immers ontvangen!<3  :up:

• 10 juli

Heel mooi gezegd Bettie, en ik mag er van getuigen dat dit voor mij bevindelijke taal is!

Toen ik nog in de jaren van "afzondering " leefde...

...alléén Gods Woord en de prediking van Zijn Woord...

...9á 10 jaar achtereen...geen hulp van mensen...

...toen mocht ik door héél wat eigen grondjes heen zakken, héél wat "jasjes" uitrekken, om te leren alles in totale afhankelijkheid van God in Christus alles te verwachten. Geestelijk gesproken naakt te staan voor Hem. En deze tijd (hoewel niet altijd als prettig ervaren)...is terugziende onmisbaar geweest om nu verder te mogen groeien met vele lezingen en onderwijs!

Jezus als mijn Fundament, want in en bij Hem begon voor mij nieuw leven. Hij zocht mij en heeft mij gevonden. En Hij maakte een onwillege gewillig. Volgelinge van Jezus, in de stilte...en soms getuigen 😁😊

Halleluja

101 – 103 van 103    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 3  4  5Plaats reactie