De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Psalmen en gezangen ....die harten treffen..!🙏💚

ForumInspiratie

126 – 134 van 134    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 4  5  6Plaats reactie

• SARI439

30 juli

mooi rustig gespeeld:-)

• LAURENT014

4 augustus

• 26 augustus

• 26 augustus

Marcel van de Ketterij , die ken ik wel Zijn zusje was het vriendinnetje van mijn dochter op de basisschool , leuk om hem hier tegen te komen ;)

26 augustus gewijzigd door ESLI861

• 26 augustus

Ja dat wij met HEM mogen wandelen is werkelijk de grootste zegen. Het liedje uit Glorieklokken zit nu helemaal in mijn hoofd hoor! Fijn dat je het hebt geplaatst hoor!

• BERT958

3 september

Voor de Noorderlingen:  morgenavond, woensdag 4 september concert van Everhard Zwart in de grote Kerk in Drachten. Speelt o.a. Jan Zwart en Feike Asma.

Ik nog maar pas op de site, ben wel onder de indruk van de muziek in dit Forum. Ik kom uit Kampen, in mijn jeugd ging ik naar de kerk waar Klaas Jan Mulder organist was, betekent dus elke zondag een orgelconcert met zijn prachtige improvisaties. En met een vriend van mij gingen we regelmatig naar Willem Hendrik Zwart in de Bovenkerk.

Nu ben ik lid van een baptistengemeente met een muziekgroep, ook prachtig, maar met Kerst ga ik altijd naar Kampen terug, naar de Bovenkerk, om die heerlijke orgelmuziek (en het mannenkoor DEV) te horen

• 24 september

• Maandag om 22:48 uur

Bemoedigende muziek Linda (maar nu kan ik ook engels verstaan dat maakt verschil), zou er ook een nederlandse versie bestaan?

• Zaterdag om 8:34 uur

Geen idee Bettie. Maar ik denk dat de meesten wel een beetje Engels kennen, en dat de boodschap van dit lied niet zó moeilijk is om te volgen.

God is er altijd, als alles méé zit in het leven, maar óók als het moeilijk is.❣❣❣

126 – 134 van 134    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 4  5  6Plaats reactie