De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wist je dat ….?

ForumRatjetoe

226 – 250 van 354    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11 ... 15  Volgende Plaats reactie

• LINDA978

20 augustus

Is zo Esli. Ik geloof dat als de maat vol is gezondigd op deze aarde, de Heere terug komt.

Tot die tijd zal de verdrukking voor Zijn kinderen alléén maar toenemen.

Ja Bettie, als Hij mij/ons heeft vergeven, hoeveel te meer wij óók anderen. Dit moet vanzelf wél waarheid zijn in ons binnenste 💕😇

Een open en een vrije consciëntie, daar weet Hij van, ondanks ons struikelen af en toe!

• 29 augustus

Ik heel blij ben met het koelere weer.

En wist je dat de mazelen weer de kop op steken?

• 2 september

Wist je dat het NIET verkrijgen van wat WIJ wensen, soms het beste is wat ons kan overkomen?

• 2 september

Ja dat klopt, het is maar goed dat wijzelf niet alles kunnen bepalen

• LINDA978

3 september

Wist je dat...

...wij zó ongelooflijk bevoorrecht zijn dat God ons óók Zijn Woord en Zijn genade gegeven heeft, omdat de Joden Hem verworpen hadden /hebben. (Zie Gods Woord) Maar dat zij Hem óók op een dag zullen accepteren/ aannemen❣

• 3 september

Wist je dat het fijn is dat vakanties weer voorbij zijn?

Gewoon weer heerlijk aan het werk te gaan.

• 3 september

Wist je dat dat niet altijd leuk is.

Moest weer zoeken naar een plekkie

• 3 september

wat voor een plekkie?

• 3 september

Haha een plekke om te werken😁

• 3 september

Ik hoef nooit te zoeken ...🙂

• LINDA978

5 september

Wist je dat...

....het gat wat in bijna elke steelpan zit,( in de steel) gebruikt kan worden om je pollepel in te steken als je even niet hoeft te roeren?

😊

• 5 september

Ja dat wist ik. Het is alleen zo onhandig omdat de pollepel domweg niet blijft zitten.

(Een gat in de steel is ook wel logisch, in de pan zou zot zijn....)

Wist je dat het een heerlijke gedachte is dat de periode van herfststormen er weer aan gaan komen?

5 september gewijzigd door SANDRA421

• LINDA978

5 september

O, wat een pech dan, want bij mij blijft ie altijd perfect zitten.

Oja, wel een beetje dom van mij om dat er bij te zetten...gat in de steel😂😂😂 maar ook wel weer logische eigenlijk...want ik heb zulke pannen al hieronder, hihi.

Ja, zou echt zot zijn...een pan met een gat...hihi rijp voor de klikko😁

www.knivesandtools.nl/nl/pt/-l ... brand-lecreuset

• 5 september

Zo....duur steelpannetje heb jij Linda? Of heb je daar een hele set van, dan is het goedkoper.

• LINDA978

5 september

Klopt👍😁

• 5 september

Idd wat een dure pannen!

• LINDA978

5 september

Ach, ik ben een "keukenprinses"...dus dan krijg je zoiets😇

• 5 september

Tjonge Linda wat een dure pannen. Ben je niet bang om ze te gebruiken? Dat zou ik wel zijn.

• LINDA978

5 september

Nee, hihi...ben niet bang😃

5 september gewijzigd door LINDA978

• 5 september

Ze koopt gewoon weer een nieuwe set als ze op zijn😁👨‍🍳😁

• LINDA978

6 september

Wist je dat ....

....NACHTVLINDERS  DE GROOTSTE GROEP VLINDERS VORMT!

Maar liefst 160.000 soorten: zo groot is de groep nachtvlinders, ook wel motten genoemd. De dagvlinders🦋 daarentegen bestaan uit zo’n 18.500 soorten, verdeeld over zeven families.

• LINDA978

8 september

Wist je dat...

...de situatie op de Bahamas aan het verslechteren is?

O, ik vind het altijd zo erg als dit soort dingen gebeuren. We zitten zelf in een goed gebouwd en stevig huis, maar elders ... Wat is er altijd véél om te bidden in déze wereld. Ja, leef altijd mee met wat voor ramp óók, en dat d.m.v. hulp óók het Evangelie méé mag gaan, voor degenen die ondanks deze ellende, daar over heen mogen kijken, en weten mogen dat dit niet de enigste werkelijkheid is.

Situatie op Bahama's verslechtert snel, duizenden zijn dakloos - nos.nl/l/2300788

• 20 september

Dit is een eye opener. Het zou goed zijn "dat iedere christen" hier over bewogen zou zijn en ervoor open zou staan.  

20 september gewijzigd door BETTIE628

• DAYSINDA912

20 september

Dat is waar zuster Bettie. Vorige jaar was ik niet goed bezig met Geloof in God, ik ben weg gegaan van de kerk, want de strijden waren voor mij veel te veel, maar sinsd dit jaar Maart was ik weer God gaan zoeken, en nu, voel ik zijn aanwezigheid bij mij in mijn leven, daarom zet ik door in geloof. Fijne weekend iedereen

• 23 september

Goed te lezen! Wist je dat VOLHARDING IN GELOOF  nodig is om staande te kunnen blijven in deze verdorven wereld?

226 – 250 van 354    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11 ... 15  Volgende Plaats reactie