De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wist je dat ….?

ForumRatjetoe

276 – 300 van 349    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 11  12  13  14  Volgende Plaats reactie

• 19 oktober

Ja had ik gezien Bettie maar... ze komt wel weer terug...;-)

• 19 oktober

Ja vogeltjes komen vroeg of laat weer naar hun nest hé? Wist je dat?  ha,ha!

• 21 oktober

Wist je dat...
    De eerste persoon die Jezus herkende was een ongeboren kind.

Lukas 1:41
    En toen Elizabet de groet van Maria hoorde, gebeurde het dat het kindje opsprong in haar buik; en Elizabet werd vervuld met de Heilige Geest,

• 25 oktober

Wist je dat het "als kind van God" een bemoedigende zekerheid is, dat Jezus ons " ondanks al onze misstappen" nabij is en indien wij deze misstappen aan Hem belijden en ze laten er vergeving bij Hem te krijgen is ? Hij wil ons steeds opnieuw weer oprichten is dat niet mooi?

• 29 oktober

Wist je dat JIJ Gods schepping bent ?

• 29 oktober

Wat een geweldige troost ons dit te mogen realiseren. Wist je dat deze wetenschap je kan verheffen boven de zwaarste beproevingen?

• 1 november

Wist je dat.....

Psalm 117 het kortste hoofdstuk is in de bijbel.

• 1 november

Ja dat wist ik. Als mijn zwager het heel druk had las hij dit altijd😁

En wist je dat ik psalm 119 nog nooit in 1x heb uitgelezen? Te lang

• 1 november

:-D

Wist jij dat : In de eerste regel van de Bijbel  in de Hebreeuwse lettertekens het hele evangelie beschreven is ?

1 november gewijzigd door MARGRIET124

• 1 november

Wist je dat als je slaapt je hersenen veel actiever zijn dan wanneer je wakker bent? Je hersenen verwerken dan veel informatie en herstellen zich. Je hersenen starten zich als het ware opnieuw op.

1 november gewijzigd door BETTIE628

• 2 november

Wist jij dat : Er hier heel wat mensen 's nachts  wakker zijn om wat voor reden dan ook ?

• 2 november

Wist je dat er bij ons in de Zaan een gezegde is dat luid: Vogels die te vroeg zingen zijn voor de poes?

• 2 november

Wist je dat....

....er voor jullie een topic is waar je iets leuks kunt vertellen als je een "Tortelduifje" bent geworden?

Leuk om met ons te delen...daar houden we van 🤭😁

www.samenchristen.nl/topic/1051/

• 2 november

Ja Margriet, ik wéét óók wat het is om wakker te liggen, maar mocht mij hierin berusten, en leerde er goed mee omgaan. Sta volop in het leven weer, werk, fiets véél, en doe van alles🙏

Ja Bettie, bevindelijk ken ik die spreuk, maar kostelijk om deze zó te lezen. Het is wáár!!!🌼

2 november gewijzigd door LINDA978

• 2 november

Wist je dat lachen een goede workout is?  Als je lacht gebruik je allerlei spieren: in je gezicht, middenrif en buik, alleen al in je gezicht gebruik je 15 verschillende spiertjes en je maakt endorfine aan, het bekende gelukshormoon, waar je gelukkig en relax van wordt. (kom lieve mensen doen hé?)  :up:

• 3 november

Daarom lach ik ook graag en veel😀

• 3 november

Is mij al heel lang bekend

• 3 november

Dat is gezond hoor...zou iedereen moeten doen

• 4 november

Wist je dat hoofdluizen het liefst op schoon haar nestelen ? Kunnen ze nl. makkelijker een bijtgaatje maken en die bijtgaatjes die zorgen dan  juist voor jeuk.

• 5 november

Wist je dat : God een welbehagen heeft in mensen

• 5 november

Wist je dat God "voor ons welbehagen" Jezus  moest laten afdalen naar deze aarde?

• 5 november

Wist je dat : Hij dat gedaan heeft uit liefde voor ons .

• 5 november

Is dat niet bijzonder? wist iedereen het maar!

• 5 november

Gode zij dank mag ik dat óók weten😁

Kon niet eerder rusten vóór ik dat wist. En Hij geeft rust, soms dwars door de stormen heen❣

• Woensdag om 15:52 uur

wist je dat : ik vandaag de aardappelen heb laten aanbranden :-(

276 – 300 van 349    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 11  12  13  14  Volgende Plaats reactie