De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wist je dat ….?

ForumRatjetoe

301 – 325 van 349    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14  Volgende Plaats reactie

• Woensdag om 16:05 uur

Oeps Margriet da's pech

• Woensdag om 16:09 uur

Wist je dat ik vandaag voor het eerst na heupoperatie  weer op de fiets ben gestapt. Erg wennen omdat ik nu anders op en af moet stappen.

Moet er nu bij nadenken, maar ben blij dat ik over die drempel ben😀

• Woensdag om 16:24 uur

Dat klinkt goed Jane

• Woensdag om 17:11 uur

Fijn Jane, dat het voorspoedig mag gaan. Zal zeker héél erg wennen zijn ja, als zoiets gewoons héél anders moet. Op naar de 2x fietsen🌼

💐

• Woensdag om 17:42 uur

Goed zo Jane

• Woensdag om 17:50 uur

Toppie Jane  , ga zo door !!

't is ff een drempeltje , maar voor je het weet fiets je weer vol zelfvertrouwen :-)

• Woensdag om 18:22 uur

Mooi Jane dapper van je hoor!

Wie volhoud zal overwinnen!

Woensdag om 18:23 uur gewijzigd door BETTIE628

• Woensdag om 19:08 uur

Dank voor jullie bemoedigende woorden. Ik baal best van mijn onzekerheid, maar ben van plan om elke dag weer een stukje te fietsen.

En wil een fiets met lage instap t.z.t., lijkt me wel makkelijker, voel me best een beetje bejaard worden hihi. :-D.

• Donderdag om 5:25 uur

Wist je dat ik vrezelijk opzie tegen het aanstaande blaas onderzoek? heb slecht geslapen en vrezelijke buikpijnen dus zal toch moeten gebeuren.

Donderdag om 5:25 uur gewijzigd door BETTIE628

• Donderdag om 7:03 uur

gaat dat vandaag gebeuren @ Bettie ?  Zag al dat je al heel vroeg wakker was .
    Dat soort onderzoeken zijn echt niet prettig , maar duren ook niet lang .

Daarna weten ze beter , hoe te behandelen en ben je eerder van je klachten af .

Vraag God maar om je moed te geven .

Ik denk aan je .

• Donderdag om 8:51 uur

Héél véél sterkte Bettie🌼

• Donderdag om 11:28 uur

Wist je dat : de ons gegeven tijd maar kort is ? Verspil het niet .

• Donderdag om 12:50 uur

Dank jullie wel voor het medeleven hoor! ja ik was om 4.30 al klaar wakker met erge buikpijnen en ben er toen ook maar uitgegaan en achter mijn laptoppie gekropen. Nu heb ik nog 2 x voor deze aangelegenheid een  bezoek aan het ziekenhuis te brengen, want dat blaas onderzoek leverde niet het gewenste resultaat het zag er allemaal normaal uit dus staan ze voor een raadsel. Wisten jullie dat een mens maar wonderlijk in elkaar zit? (mijn gekregen lichaam tenminste wel hoor ha,ha!)

• Donderdag om 13:01 uur

Heel veel sterkte Bettie ,ik hoop voor jou dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is .Gr .

• Donderdag om 13:04 uur

Dank je wel fijn je lieve gezicht weer te kunnen zien hoor Alie!

• Donderdag om 13:17 uur

Heel veel sterkte Bettie,

Wel fijn dat het er normaal uitzag. En dat je het achter de rug hebt.

Hopelijk komen ze er volgende keer dan achter.

• Donderdag om 13:26 uur

Dank je hoor Jane ja dat mag ik toch wel hopen. Wisten jullie dat het mooi is dat de medische mogelijkheden voor gericht onderzoek zo'n enorme vlucht heeft genomen? ik sta er soms met verbazing bij stil.

Donderdag om 13:26 uur gewijzigd door BETTIE628

• Vrijdag om 19:58 uur

Wist je dat :  als je stopt met achterom kijken ..... er een wereld voor je open ligt ? Een oneindige ruimte voor iets nieuws .

• Zaterdag om 6:25 uur

Wist je  dat : Wie zijn naaste veracht , veracht Gods schepping
    en dus zichzelf .

• Zaterdag om 12:01 uur

Wist je dat wie tot dergelijk niveau is neergedaalt ons gebed verdient, want het gebed van rechtvaardigen vermag veel, omdat er kracht aan ontleend wordt! Hij wil niet dat iemand verloren gaat.

• Zaterdag om 22:39 uur

MARGRIET124 schreef:

Wist je dat : de ons gegeven tijd maar kort is ? Verspil het niet .

[/

Wist ik niet, Margriet!

Ik ben al 84, dat is toch niet kort?

• Zondag om 9:08 uur

:$) de leeftijd der zeer sterken Piet <3

• Zondag om 10:14 uur

Als broeders en zusters samen zouden werken....

• Zondag om 10:26 uur

Dit blijft een mooie typering (al kende ik hem al) Wist je dat het nooit verkeert is om hieraan een voorbeeld te nemen?

• Zondag om 11:05 uur

Door bijv br en zr te deblokkeren ;-)

301 – 325 van 349    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14  Volgende Plaats reactie