De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wist je dat ….?

ForumRatjetoe

326 – 350 van 388    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 13  14  15  16  Volgende Plaats reactie

• LINDA978

10 november

Denk dat ze dáár dan zelf wél achter moeten komen dat blokkeren wél héél ongevoelig en niet uit God is!

Ik persoonlijk maak het niet mee en hoef Gode zij dank óók niemand te deblokkeren. (*Tenzij men mij toch blokkeert zonder reden)

Leuk filmpje, en ja...zó is het maar nét!

Hoewel er óók wel situaties kunnen zijn dat je ergens in je eentje in zit...maar God méé hebt, en dan tóch sterker staan dan!

In Hem kunnen en mogen we sterk staan/kloeke daden doen(Gods Woord, psalmen❣)

🌼

10 november gewijzigd door LINDA978

• 10 november

Blokkeren..niet uit God? Het is iets menselijks..zou het zelf niet gauw doen,maar kan  me er wel iets bij voorstellen..

10 november gewijzigd door LOUISE648

• LINDA978

10 november

Ja, er zijn uitzonderingen in déze hoor. Treiteren, stalken, liegen enz.enz.

Maar zo doorgaans...om elkaar te plagen of expres pijn te doen...nee, ik geloof niet dat dat uit God is🌼

• 10 november

Werd ook wel geblokeerd door iemand waar ik vroeger mee bevriend was die man. Nou zegt iets over hem en niks over mij

LINDA978 schreef:

Denk dat ze dáár dan zelf wél achter moeten komen dat blokkeren wél héél ongevoelig en niet uit God is!

Ik persoonlijk maak het niet mee en hoef Gode zij dank óók niemand te deblokkeren. (*Tenzij men mij toch blokkeert zonder reden)

Leuk filmpje, en ja...zó is het maar nét!

Hoewel er óók wel situaties kunnen zijn dat je ergens in je eentje in zit...maar God méé hebt, en dan tóch sterker staan dan!

In Hem kunnen en mogen we sterk staan/kloeke daden doen(Gods Woord, psalmen❣)

🌼

• 10 november

Wist je dat : God je Zijn liefde geeft opdat jij liefde geven kunt aan die ander ?

• 10 november

Wist je dat wij mensen een gezegde hebben "wat u niet wilt wat u geschiedt doet dat dan ook een ander niet ?  maar dat God's Liefde alles kan overstijgen?

• 11 november

Wist je dat : Het Woord van de Bijbel  recht en waar is .

• 11 november

Wist je dat je kunt rekenen op God's Liefde, Genade en Voorspoed, als je bereid bent je zonden te beleiden en te laten? Haast een te mooie belofte nietwaar? Spreuken 28:13

• 11 november

Wist je dat.......

www.mupload.nl/img/n4mx694f.jpg

• 11 november

Wist je dat onze Nederlandse vlag de oudste driekleur is? hij dateert vanaf 1572

• 11 november

Nee

• 11 november

Het is vandaag single day.. goedkoop inkopen doen online 👁

• 11 november

FRANCISCA289 schreef:

Wist je dat....... www.mupload.nl/img/n4mx694f.jpg

Haha😁😂

• 11 november

🤣🤣🤣

• 11 november

Ja Louise, ik heb aankopen gedaan :-)

Wist je trouwens dat vrijdag 29 november black fridays is?
    Ik heb vorig jaar mijn tv en internet abonnement een jaar lang voor € 15 pm goedkoper gekregen dus als ik jullie was zou ik de aanbiedingen van kpn en ziggo enz in de gaten houden. Ook is er heel veel electronica/witgoed enz. in de aanbieding  Hier is de link waar wat deelnemers op staan, er zijn er nog meer volgens mij :-)

www.blackfridaynederland.nl/winkels/

• LINDA978

11 november

Wist je dat....

....Coolbleu opgericht is door een christen?

Ik kwam daar laatst achter nadat ik mijn dolce gusto koffiezetter daar kocht. De referenties zijn óók bijzonder goed zag ik!

😁

• 11 november

Nee dat wist ik niet .

Wist je dat de Familie Swarovski ook Christenen zijn ??

Ik weet dit van mijn Oostenrijkse vrienden .

• LINDA978

11 november

Nee wist ik óók niet, maar zulke mooie dingen maken ze, prachtig 😊

Net als Hertog ijs. Hij is óók een christen!

Meneer Hertog is gaan evangeliseren, en heeft zijn bedrijf verkocht. Maar dat noemde ik denk ik al eens!

11 november gewijzigd door LINDA978

• 11 november

Mijn vriendin ontmoete Mevr SW.op vrouwendagen waar mijn vriendin sprak.

• LINDA978

11 november

Leuk hoor😊

• 11 november

LINDA978 schreef:

Wist je dat....

....Coolbleu opgericht is door een christen?

Ik kwam daar laatst achter nadat ik mijn dolce gusto koffiezetter daar kocht. De referenties zijn óók bijzonder goed zag ik!

😁

Ja dat wist ik Linda, hij was in een tv programma en vertelde dat hij de oprichter was. Hij heeft nu een andere baan.

• 11 november

jammer dan heb mijn aankoop bij bol.com gedaan:-(

• 12 november

Wist je dat je gebeden altijd blijven bestaan.

Openbaring 8:3
    3. En er kwam een andere engel, die met een gouden wierookvat bij het altaar ging staan. Aan hem werd veel reukwerk gegeven, opdat hij dat samen met de gebeden van alle heiligen op het gouden altaar vóór de troon zou leggen.
    4. En de rook van het reukwerk steeg, met de gebeden van de heiligen, uit de hand van de engel op tot vóór God.

• 13 november

Wist je dat? Wanneer jij het leven accepteert, zoals het zich jouw aandient, dan maak jij jezelf tot vriend.  :up:(mijn slagzin en wens voor ieder! mijn ervaring)

• 13 november

wist je dat : Vergissen is menselijk  , vergeven goddelijk

326 – 350 van 388    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 13  14  15  16  Volgende Plaats reactie