De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wist je dat ….?

ForumRatjetoe

401 – 425 van 442    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 16  17  18  Volgende Plaats reactie

• 3 januari

Wist je dat er kracht zit in positief denken

• 3 januari

Haha...misschien...dat het daarom"ook"positief heet...😀😉😂

🥳🥳🥳🥳

• 3 januari

Wist je dat christelijke wellevendheid pas aanslaat, wanneer men ieder mens op waarde weet te schatten en  respecteert?

• 5 januari

Wist je dat: morgen 6 januari officieel de kersttijd eindigt en dat dan een nieuwe periode in het kerkelijk jaar aanvangt die eindigt als de veertigdagentijd begint, namelijk de epifanie of te wel de verschijning van Jezus aan de mensen. Er wordt gerefereerd aan drie gebeurtenissen uit het leven van Jezus: de aanbidding door de wijzen uit het oosten, Jezus verschijnt als Koning, de doop in de Jordaan, Jezus verschijnt als Gods Zoon(God zegt : "Dit is mijn geliefde Zoon, in Hem vind ik vreugde") en ten slotte de bruiloft te Kana, Jezus verricht het eerste wonder en verandert water in wijn en laat daarmee zijn goddelijkheid zien.

5 januari gewijzigd door LAURENT014

• 6 januari

Wist je dat afbreken sneller gaat dan vanaf de grond opbouwen?

• 7 januari

Daar ben ik het helemaal mee eens Betty

• 7 januari

Wist je dat er van 6 - 8 maart een alleen gaande conferentie is in t vierhouterbos ?
    zie meer info op www. Vierhouterbos.nl

7 januari gewijzigd door JOSE200

• 7 januari

Heb het opgezocht José,  maar kan niks vinden over een conferentie in maart?

Waar heb jij dat gevonden?

• 7 januari

Wist je dat ook ik het niet kan vinden.

• 7 januari

Wist je dat ik een programma boekje heb gekregen 😀

• 7 januari

Ik ga zoeken , jullie horen nog

• 7 januari

alleengaande weekend vierhouterbos daar heb ik het nu gevonden

• FRANCISCA289

7 januari

7 januari gewijzigd door FRANCISCA289

• 7 januari

:-D:up:

• 7 januari

Bedankt Jose

• 7 januari

wist je dat ik het fijn vind dat het jullie gelukt is , en het leuk zou zijn als we elkaar daar eens in levende lijven zouden zien ?

• 7 januari

Bedankt hoor José wordt voor mij moeilijk, maar hoor de verhalen naderhand vast nog weleens.

• 8 januari

Wist je dat :  Alleen  water een woestijn kan veranderen .
    Dat water leven is .,
    en liefde levend water is ?

• 8 januari

Wist je dat ziekte duidelijker maakt dat wij op doorreis zijn?

• 8 januari

Wist je dat : Ziekte een symptoom is van onvergevingsgezindheid in de wereld ?

• 8 januari

Wist je dat onvergevingsgezindheid "als kanker onder de mensheid" dagelijks  slachtoffers maakt.  

8 januari gewijzigd door BETTIE628

• 11 januari

Wist je dat ik het niet begrijp dat ik iedere keer moet inloggen, hebben jullie dat ook ?

• 11 januari

Nee Heb ik niet Jose

• 11 januari

Ik ook niet

• 11 januari

Als ik via de ipad wil inloggen, heb ik dat ook.

Er staat dat je ingelogd blijven kan klikken, maar dat werkt voor geen meter.

Via de laptop heb ik er geen last van.

401 – 425 van 442    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 16  17  18  Volgende Plaats reactie