De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wist je dat ….?

ForumRatjetoe

126 – 150 van 278    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7 ... 12  Volgende Plaats reactie

• 7 juli

Wist je dat...

....Ik zo nog even een lekker bakkie koffie maak?😁😋

• SARI439

7 juli

:-m met gebak??:-m

• 7 juli

Hihi, geen gebak...maar véél lekkerder, een stroopwafel 😋

Wist je dat...dat ik dat véél lekkerder vind?😉

• 7 juli

Wist je dat ik 's avonds thee drink omdat ik anders niet kan slapen door de koffie😏

• 8 juli

Wist je het al dat je de eerste keer fel gekleurde kleding het beste eerst in koud azijnwater kunt zetten, dan lopen de kleuren minder gauw door!

• SARI439

8 juli

je natuurazijn als wasverzachter kunt gebruiken? houdt ook de kleuren mooier!en de was is frisser!

8 juli gewijzigd door SARI439

• 8 juli

Ja gebruik het veel en vaak...als je iets synthetisch hebt waar een transpiratie geur in zit die je er niet uit krijgt ..nachtje in azijn zetten en daarna wassen...de lucht is eruit verdwenen .

• 8 juli

Dank jullie wel voor deze tip😁

• 15 juli

Wist je dat...

...als je in je eigen profiel op : stuur mail, of geef lof drukt...

...er dan staat:

"Gekkie, je bent hier toch om andere singles te ontmoeten? Waarom zou je dan met jezelf willen praten? Hup, en nu met iemand anders gaan praten :-)"

In het begin van Samenchristen drukte ik per ongeluk op één van deze, en moest héél erg lachen. Vond het zó origineel óók 😂

15 juli gewijzigd door LINDA978

• 15 juli

Wat grappig ! Heb netelen gekeken...

15 juli gewijzigd door LOUISE648

• 15 juli

@Linda

Ja had het al eens gezien 8+)

• 15 juli

Wist je dat Van Bremen uit Wassenaar een ijsje in de handel zou brengen die vitamine pillen zou vervangen??

(geloof jij het geloof ik het)

15 juli gewijzigd door BETTIE628

• 18 juli

Ik weet niet meer wat ik geloven moet wat betreft ijs Zag in Amsterdam zelfs dropijs Echt waar !!!!

Wist je dat je in Leiden een hele leuke stadswandeling hebt?

nl de Rembrandt route.

Heb em vandaag gelopen

Een echte aanrader!

• 18 juli

De Aldi verkoopt dropijs...volgens iemand die ik ken ,heb het hier in mijn woonplaats  nog nog ontdekt 🙂

• 18 juli

Brrr dropijs, geef mij maar yoghurt ijs of hazelnoot😋

• 18 juli

Overheerlijk zijn die dropijsjes!!! ;-)

Buitenste laag is krokant laagje met dropsmaak en salmiak. Dan deel gewoon witte ijs en combi met die laag is echt heerlijk.

Daarna komt echt het allerlekkerste!!! In het midden om het stokje heen is het dik, stroperig droplaag.

Je begrijpt dat ik mezelf op rantsoen heb gezet met 1 doosje per week. Wil na de vakantie wel een broek aan kunnen trekken en dichtkrijgen.8-)

18 juli gewijzigd door SANDRA421

• 18 juli

Hihi ja jou bedoelde ik...water loopt me in de mond nu...

• 18 juli

Van dropijs

• 19 juli

Nee, moet er niet aan denken, hihi. Lus graag een dropje, maar brrr....dropijsje 🙄. Gelukkig dan maar dat we allemaal verschillende smaken hebben. Zelf is mijn lievelingssmaak vannille 😋.

Boerenjongens ijs is óók zo lekker😁

Wist je dat...

...ik helemaal de slappe lach kreeg bij Rutte en Trump?

Vooral óók bij het woordje: " positief"😂😂😂

• SARI439

19 juli

wat bedoel je met het laatste?

• 19 juli

Had je dat niet gezien dan in het nieuws? Rutte corrigeerde Trump op het woordje positief...Maar kletskous Trump had het niet in de gaten.

Zal het zoeken hoor, en plaatsen. 😁

• 19 juli

Dit is het stukje wat ik bedoel.  Gewoon een paar keer achter elkaar kijken 😂😂

Rutte brengt volgende week voor de tweede keer bezoek aan Trump - nos.nl/l/2292927

20 juli gewijzigd door LINDA978

• SARI439

20 juli

haha of hij negeert het gewoon.....:-)

Wist je dat je al kunt verbranden als je vijf minuten in de felle zon hebt gezeten? De zon is het felst tussen 12.00 en 15.00 uur. Vermijd de zon dan zoveel mogelijk en smeer je goed in.

• 20 juli

Ja, wist ik al. Goed dat je dit zo even noemt, want er zijn de laatste jaren véél meer huidziekten gekomen door teveel zon🤔

😁

• SARI439

22 juli

ja klopt zelfs  huidkanker..

dat het donderdag heel heet wordt..op sommige plekken zelfs 40 graden??:'/:'/

126 – 150 van 278    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7 ... 12  Volgende Plaats reactie