De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wist je dat ….?

ForumRatjetoe

176 – 200 van 222    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 7  8  9  Volgende Plaats reactie

• 29 juli

Wist..je dat je voor plakkerige ogen..water kunt koken..dit af laten koelen en dan beiden ogen met dit water en telkens een schoon watje kunt reinigen en wordt boorwater genoemd,is een héél oud middeltje van oma...👵

• 29 juli

Ik heb een app met allemaal dit soort tips. Oma weet raad😁

Wist je dat....

...het in Duitsland héél ongewoon is dat we de familie van de jarige feliciteren?

Mijn schoonzoon is een Duitser, zodoende kwam ik daarachter!

• SARI439

29 juli

handig zo n app,, heb er ook wel verschillende boekjes van..

• 29 juli

Heb..deze tip van mijn moeder en die wéér van haar moeder...Wist je dat!?🙋‍♀️

• 29 juli

Dank je wel  Begripvol handige tips zijn nooit weg hoor! De dag beginnen met gebed en lekker bewegen maakt dat je ..en.. lekker in je vel zit ..en.. jij je ook niet zo stijf voelt "vooral wat ouderen onder ons"  wisten jullie dat ook al???? ha,ha!

• 29 juli

BEGRIPVOL613 schreef:

Heb..deze tip van mijn moeder en die wéér van haar moeder...Wist je dat!?🙋‍♀️

Nee, wist ik niet! Mooi hoor😁

Wist je dat...

...er vloerbedekking verf is?

Ik wil mijn trap even een grijs kleurtje geven. Dat is minder werk als alles opnieuw ...en goedkoper!!😀

29 juli gewijzigd door LINDA978

• 30 juli

Nee, meen je dat Linda? Niet te geloven😃

• 30 juli

Ja, in deze link kun je dat óók lezen.

www.tapijtreiniging-nederland. ... met-tapijtverf/

Heb door mijn hele huis laminaat, maar de trap niet. Maar het ligt er zo mooi strak op, dat het gewoon zonde is om dit er af te halen. De vorige bewoners hebben het erop geplakt, maar hier en daar zie ik vlekken...en dat vind ik jammer.

• 31 juli

Wist je dat...

...dat er tegenwoordig heel vaak mensen verdrinken? (Vorige week óók weer 3 mannen van in de 30 meende ik.)

Dus kalm aan hoor, voor degenen die lange afstanden wil zwemmen. Ga nóóit alléén dan!

• 31 juli

Ja vreselijk als mensen verdrinken doordat ze in zee zwemmen of elders natuurlijk.

@Linda

En is het gelukt met de trap verven? of moet het nog gebeuren?

• 31 juli

Wisten jullie dat er in Duitsland veel meer oudere vrouwen als oppas funcioneren dan in Nederland? waardoor er niet zo'n dringende behoefte is aan kinder opvang, zoals bij ons in Nederland.

31 juli gewijzigd door BETTIE628

• 31 juli

Bij ons hebben veel vrouwen een andere  betaalde baan ...

• 31 juli

Ik heb het over oudere vrouwen vanaf 65jaar,die (als ze een baan hadden) al met pensioen zijn.

De dagen zijn al weer korter wisten jullie dat?

• 1 augustus

Nog niet opgelet hihi😁

Moet nog gebeuren hoor Jane. Beetje te druk momenteel 😅

(Heb even geen tijd/zin om een nieuwe  "Wist je dat...? te bedenken)

😄

1 augustus gewijzigd door LINDA978

• 9 augustus

Wisten jullie dat bij de meeste mensen de ene voet vaak breder is dan de andere?

• 9 augustus

Ja

• 9 augustus

Ik óók😁

• 9 augustus

Nee, wist ik niet wat nu???O:)

• 9 augustus

Ieder mens is gewoon een beetje asymmetrisch.

Daar leven we al eeuwen mee en meestal is dat geen probleem.

• 9 augustus

Dat niet alleen ene voet vaak iets breder is maar ook de dikte van linker- en rechterhand verschillend zijn?

Komt simpelweg omdat je rechts of links bent. Aan je voorkeurskant zijn de spieren meer ontwikkeld en dus wat dikker of breder.

Wist je dat zomervakantie heerlijk is maar om aan het werk te gaan ook weer heerlijk is?

9 augustus gewijzigd door SANDRA421

• 9 augustus

Kom op Sandra! Nog even volhouden.

Weet je dat werken stopt op een bepaalde leeftijd?

• 9 augustus

Moet er nog niet aan denken Dorcas!

Zie jij er al naar uit?

• 9 augustus

Nee, voorlopignog lekker aan het werk

vind jij het ook belangrijk om wat te blijven doen ook al ben je 67 +

• 9 augustus

Wist je dat ik voorlopig nog niet stop met werken. Veel te leuk om te doen.

• 9 augustus

Wist je dat GOD  ons in elke levensfase nodig heeft en onze leegte altijd wil opvullen?

176 – 200 van 222    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 7  8  9  Volgende Plaats reactie